abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53294587
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Keeeeeeeeeeeen jooeeeeeeeeee fieeeeelll ze looooofffff toniiiijtttt!!! .

.

Anyway, hopen op een bevlogen en keihard werkend Ajax dan maar morgen, dan hebben ze wel een kans.
Ze moeten gewoon rust creeeren en niet dat paniekerige "lange bal naar voren" voetbal spelen.. Je hebt de spelers.. je hebt de kwaliteit.. gewoon rustig opbouwen over alle schijven en zo naar voren werken..

VOORUIT DENKEN! Vooral de verdedigers met "balletje terug op steek"...
  woensdag 19 september 2007 @ 10:57:49 #282
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_53294605
hoe verder als ze verliezen ?
  woensdag 19 september 2007 @ 11:01:50 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294696
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon rust creeeren en niet dat paniekerige "lange bal naar voren" voetbal spelen.. Je hebt de spelers.. je hebt de kwaliteit.. gewoon rustig opbouwen over alle schijven en zo naar voren werken..

VOORUIT DENKEN! Vooral de verdedigers met "balletje terug op steek"...
Opbouwen, daar hebben ze blijkbaar de mensen niet voor in de ogen van HtC want lange ballen lijken idd taktiek.

Precies wat je NIET moet doen bij "mindere" ploegen die het van werken moeten hebben, je creert namelijk constant gevaar omdat de afvallende ballen (en dat zijn er veel) uiteraard terecht komen bij de spelers die WEL hard lopen..

Over falende taktieken gesproken Henk!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53294699
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef dimage het volgende:
scc bij AZ kopen.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53294717
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef dimage het volgende:
Nou.. het hangt er bij mij een beetje af op de manier waarom.. Kijk.. krijg je weer 200239403932 kansen PLUS een pingel en scoor je niets.. en je verliest dan met 1-0 door een counter ofzo.. Tsja.. dan moeten de heren zich andermaal achter hun oren krabben en zichzelf afvragen wtf er aan de hand is.. EN ER WAT AAN DOEN..

Dus.. situatieafhankelijk..
  woensdag 19 september 2007 @ 11:04:16 #286
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53294741
Het geven van lange ballen ipv van opbouwen heeft niet zozeer met taktiek te maken maar met gebrek aan opbouwende kwaliteiten en een amper aanwezige positiespel.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_53294762
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nou.. het hangt er bij mij een beetje af op de manier waarom.. Kijk.. krijg je weer 200239403932 kansen PLUS een pingel en scoor je niets.. en je verliest dan met 1-0 door een counter ofzo.. Tsja.. dan moeten de heren zich andermaal achter hun oren krabben en zichzelf afvragen wtf er aan de hand is.. EN ER WAT AAN DOEN..

Dus.. situatieafhankelijk..
Dat moeten ze nu al. Ze mogen gewoon niet verliezen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 19 september 2007 @ 11:08:52 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294837
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het geven van lange ballen ipv van opbouwen heeft niet zozeer met taktiek te maken maar met gebrek aan opbouwende kwaliteiten en een amper aanwezige positiespel.
Komop, het zijn (jaja) op papier allemaal goeie spelers, die moeten toch wel een pass kunnen geven, een bal vast houden en op tijd naar een medespeler passen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:14:04 #289
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53294976
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Komop, het zijn (jaja) op papier allemaal goeie spelers, die moeten toch wel een pass kunnen geven, een bal vast houden en op tijd naar een medespeler passen?
Het heeft natuurlijk ook met inzicht en durf te maken. Van der Wiel en Emanuelson zijn eigenlijk onze enige verdedigers die zowel de techniek, inzicht en durf er voor hebben. Daarnaast helpt het ook niet als er amper tot geen positiespel aanwezig is en niemand dus vrij staat.
pi_53295042
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook met inzicht en durf te maken. Van der Wiel en Emanuelson zijn eigenlijk onze enige verdedigers die zowel de techniek, inzicht en durf er voor hebben. Daarnaast helpt het ook niet als er amper tot geen positiespel aanwezig is en niemand dus vrij staat.
dus heeft het ook met taktiek te maken.. je positiespel is een vorm van taktiek magoed..

Analyse verteld dat Zagreb 2 sterke opkomende back heeft, een solide stug middenveld en een dodelijke aanval.. Het is gewoon een kwestie van uitgaan van eigen kracht.. bal op hoog tempo rondspelen.. alle schijven gebruiken.. Geen lange ballen, want fysiek ben je niets..
pi_53295099
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dan moet ie Van der Wiel opstellen. Die is opbouwend sterker dan Stam / Vermaelen.

Ik zou morgen 4-4-2 gaan spelen. Heitinga voor de verdediging. Die gaat uitblinken, omdat dit zo'n wedstrijd is waar ie een man (Modric) moet uitschakelen. Dat kan ie heel goed .
pi_53295201
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan moet ie Van der Wiel opstellen. Die is opbouwend sterker dan Stam / Vermaelen.

Ik zou morgen 4-4-2 gaan spelen. Heitinga voor de verdediging. Die gaat uitblinken, omdat dit zo'n wedstrijd is waar ie een man (Modric) moet uitschakelen. Dat kan ie heel goed .
En wie pakt Balaban?
pi_53295309
Ogararu - Stam - van der Wiel - Urby/Vermealen
En daarvoor Heitinga..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53295317
Siem de Jong is echt een geweldig talent; Type Litmanen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:28:15 #295
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53295337
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

dus heeft het ook met taktiek te maken.. je positiespel is een vorm van taktiek magoed..
Positiespel zou ik niet onder de tactiek willen noemen. Het positiespel is een basis, althans dat zou het moeten zijn, waarop je de tactiek kan toepassen.
pi_53295345
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:19 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ogaragu--Stam--Vd Wiel--Vermaelen
---------------Heitinga--------------------

--Gabri-----------------------Urby-----

---------------Suarez-----------------

--------Huntelaar------Luque ------

Zoiets?
Ajax!!
pi_53295553
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ogaragu--Stam--Vd Wiel--Vermaelen
---------------Heitinga--------------------

--Gabri-----------------------Urby-----

---------------Suarez-----------------

--------Huntelaar------Luque ------

Zoiets?
Precies mijn gedachten..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53295745
Leuk interview met Luque in VI vandaag.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_53295804
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

[opstelling]

Zoiets?
Middenveld is niet heel veel soeps. En er zit teveel ruimte tussen met de aanvallers.

Ogararu - Stam - V/d Wiel - Vermaelen
Rommedahl - Heitinga - Vertonghen - Emanuelson
Huntelaar - Suarez

Ogararu en Vermaelen kunnen evt. die backs van Zagreb opvangen. Heitinga schakelt spelmaker (Modric dus) uit. Stam / V/d Wiel op spits en V/d Wiel kan doorschuiven en opkomen. Rommedahl en Emanuelson met hun snelheid en techniek over de flanken. Vertonghen met zijn felheid op het middenveld. En Huntelaar - Suarez. Die mogen nu écht gaan waarmaken dat ze een superduo zijn.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:47:17 #300
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53295820
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Zwaai topicje maken? .

Komop, ik snap dat het allemaal wat zwartgallig overkomt, maar wat wil je dan van een supporter van 33 van de ooit beste club van Nederland, Europa en de wereld?

Ik heb me (zoals gezegd) wel neergelegd dat we geen wereldmacht meer zijn, maar een beetje meer resultaat dan af en toe de beker zou toch wel fijn zijn zeg .

IK ben het pas zat dat er met zoveel geld, zoveel voetbalkennis en zoveel support geen fatsoenlijk elftal op de het veld staat, al jaren niet.

Miskopen, te snel verkochte superspelers, geen resultaten, geen normaal communicerend bestuur falende medische staf het is een zooitje.....

Ik ben Ajacied, in hart en nieren en mijn hart en nieren doen pijn, die van jou zijn waarschijnlijk nog niet zo rood/wit.... het boeit je niet zoveel...

*edit* Arrogantie????!!!!! Hoe kan ik in godsnaam arrogant zijn als we BANG zijn voor heracles! flikker op, ik was nog redelijk maar na zo;n opmerking... gooi die oogkleppen af en zie hoe laag Ajax gezonken is!
Zwartgallig maar waar. En het meest kutte is dat er geen stijgende lijn te zien is. Af en toe een opleving, maar nooit een constructieve verbetering.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53295847
Gabri? Of is die geschorst ofzo?
AFC Ajax - SS Lazio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')