abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53293064
We hebben in de competitie nog geen wedstrijd verloren
pi_53293089
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
Jullie blijven ook maar zeiken.. Jezus christus, probeer eens positief te denken, hier word ik alleen depri van. Het gaat nu al minstens 10 topics zo dat er alleen maar gezeikt wordt. Ben er klaar mee!
pi_53293122
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, doei .

Kom maar terug als Ajax weer een beetje op Ajax niveau is dan, want tot die tijd zie ik 0,0 reden om maar te : om niets..
Wat is verdomme het nut om elke post te gaan klagen over AJAX? De Amsterdamse arrogantie is ook ver te zoeken tegenwoordig, WE ZIJN AJAX VERDOMME! Het gaat zelf wel weer draaien, ok we hebben een kut bestuur maar daar zijn al genoeg woorden over vuil gemaakt, ok we spelen kut maar daar zijn we na 1 dag ook wel over uitgesproken. Nu positief naar morgen toe graag!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53293152
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:46 schreef Ordinair het volgende:
Jullie blijven ook maar zeiken.. Jezus christus, probeer eens positief te denken, hier word ik alleen depri van. Het gaat nu al minstens 10 topics zo dat er alleen maar gezeikt wordt. Ben er klaar mee!
Vreemd he. Uitschakeld worden door Slavia Praag met figuren als Colin, Delorge en Urzaiz in je team.

We denken al veel te lang positief. Mogen wel eens wat feiten op tafel gedrukt worden voor de neus van dat kutbestuur.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:55:01 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293165
Zwaai topicje maken? .

Komop, ik snap dat het allemaal wat zwartgallig overkomt, maar wat wil je dan van een supporter van 33 van de ooit beste club van Nederland, Europa en de wereld?

Ik heb me (zoals gezegd) wel neergelegd dat we geen wereldmacht meer zijn, maar een beetje meer resultaat dan af en toe de beker zou toch wel fijn zijn zeg .

IK ben het pas zat dat er met zoveel geld, zoveel voetbalkennis en zoveel support geen fatsoenlijk elftal op de het veld staat, al jaren niet.

Miskopen, te snel verkochte superspelers, geen resultaten, geen normaal communicerend bestuur falende medische staf het is een zooitje.....

Ik ben Ajacied, in hart en nieren en mijn hart en nieren doen pijn, die van jou zijn waarschijnlijk nog niet zo rood/wit.... het boeit je niet zoveel...

*edit* Arrogantie????!!!!! Hoe kan ik in godsnaam arrogant zijn als we BANG zijn voor heracles! flikker op, ik was nog redelijk maar na zo;n opmerking... gooi die oogkleppen af en zie hoe laag Ajax gezonken is!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53293276
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wat is verdomme het nut om elke post te gaan klagen over AJAX? De Amsterdamse arrogantie is ook ver te zoeken tegenwoordig, WE ZIJN AJAX VERDOMME! Het gaat zelf wel weer draaien, ok we hebben een kut bestuur maar daar zijn al genoeg woorden over vuil gemaakt, ok we spelen kut maar daar zijn we na 1 dag ook wel over uitgesproken. Nu positief naar morgen toe graag!
realistisch zijn is toch niets mis mee?
pi_53293305
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Zwaai topicje maken? .

Komop, ik snap dat het allemaal wat zwartgallig overkomt, maar wat wil je dan van een supporter van 33 van de ooit beste club van Nederland, Europa en de wereld?

Ik heb me (zoals gezegd) wel neergelegd dat we geen wereldmacht meer zijn, maar een beetje meer resultaat dan af en toe de beker zou toch wel fijn zijn zeg .

IK ben het pas zat dat er met zoveel geld, zoveel voetbalkennis en zoveel support geen fatsoenlijk elftal op de het veld staat, al jaren niet.

Miskopen, te snel verkochte superspelers, geen resultaten, geen normaal communicerend bestuur falende medische staf het is een zooitje.....

Ik ben Ajacied, in hart en nieren en mijn hart en nieren doen pijn, die van jou zijn waarschijnlijk nog niet zo rood/wit.... het boeit je niet zoveel...

*edit* Arrogantie????!!!!! Hoe kan ik in godsnaam arrogant zijn als we BANG zijn voor heracles! flikker op, ik was nog redelijk maar na zo;n opmerking... gooi die oogkleppen af en zie hoe laag Ajax gezonken is!
We hebben op papier een goed team, dus dat moet er ook uit komen. En ik heb geen oogkleppen op. IK ZIE DAT VERDOMME TOCH OOK WEL! Maar wat is het nut om te blijven zeiken? Anyway, ik heb er wel vertrouwen in tegen Zagreb!
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 19 september 2007 @ 10:01:43 #248
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53293344
Sowieso moet Ajax bluf en bravoure hebben en geen arrogantie. Arrogantie is juist 1 van de problemen van Ajax. Dat het wel goed komt omdat je Ajax bent ipv dat je innovatief bezig bent om Ajax verder te helpen. Het ontbreekt Ajax niet alleen in het veld aan creativiteit.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 19 september 2007 @ 10:03:26 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293375
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:00 schreef Ordinair het volgende:

[..]

We hebben op papier een goed team, dus dat moet er ook uit komen. En ik heb geen oogkleppen op. IK ZIE DAT VERDOMME TOCH OOK WEL! Maar wat is het nut om te blijven zeiken? Anyway, ik heb er wel vertrouwen in tegen Zagreb!
"Op papier" Hoe oud is die grap van de A4'tjes in de ArenA al?? 10 jaar??

Het nut is er nooit op FOK!, ik kan hier de hele dag rukplaatjes op de selectie posten en dat nog heeft het geen invloed.....

Maar waar komt dat vertrouwen vandaan? De voorgaande resultaten? Het spel? De enorme groep topfitte spelers waar HtC over kan beschikken? De voorgaande briljante aanpassing van HtC om Ajax voor te bereiden op een tegenstander?

Of gewoon domme blinde hoop dat het opeens een topteam is?

Nee, op dat punt staan we lijnrecht tegenover elkaar, en sorry dat ik het zo bot moet zeggen, maar IK heb gelijk de laatste jaren en iedereen die nog met "WIJ ZIJN AJAX! WIJ ZIJN DE BESTE" aankomt niet.

Klaar....
Get woke, go broke!
pi_53293382
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:55 schreef HeatWave het volgende:

Wat is dit voor bullshit. Ik ben wel positief over morgen. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben niet zo hopeloos negatief als de meesten hier in dit topic. Maar ik ben er wél elke thuiswedstrijd. Europees, voor de beker, nationale competitie. Plus dat ik zo'n 7 a 8 nationale uitwedstrijden mee pik per jaar voor de competitie. Dan tel ik de beker nog niet eens mee.

Ook Europees probeer ik uit zo veel mogelijk te gaan. Of we nu in Praag, Oslo, München, Milaan, Milaan, Milaan, Bern, Turijn, Gent, Kopenhagen, Londen, Auxerre of weet ik veel waar spelen. Ik ben er bij om Ajax te steunen. Maar het boeit me niet zo veel? Flikker toch op!
pi_53293405
Het is helemaal niet zo raar, dat ze de Jong meenemen ipv Anita of Donald ( die zitten toch gewoon bij de selectie trouwens?) Ze zoeken een nieuwe Sneijder.. creative speler op het middenveld. DE Jing is een speler in die categorie. Dit had zijn kans kunnen zijn. TEn CAte durft het alleen niet aan met jeugd.. Vind het ook eeuwig zonde, dat Vd Wiel niet meer speelt. Dat kan een hele grote worden, maar dan moet hij wel de kans krijgen...
Ajax!!
  woensdag 19 september 2007 @ 10:05:33 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293431
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat is dit voor bullshit. Ik ben wel positief over morgen. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben niet zo hopeloos negatief als de meesten hier in dit topic. Maar ik ben er wél elke thuiswedstrijd. Europees, voor de beker, nationale competitie. Plus dat ik zo'n 7 a 8 nationale uitwedstrijden mee pik per jaar voor de competitie. Dan tel ik de beker nog niet eens mee.

Ook Europees probeer ik uit zo veel mogelijk te gaan. Of we nu in Praag, Oslo, München, Milaan, Milaan, Milaan, Bern, Turijn, Gent, Kopenhagen, Londen, Auxerre of weet ik veel waar spelen. Ik ben er bij om Ajax te steunen. Maar het boeit me niet zo veel? Flikker toch op!
Mooi hoor, meen ik echt .

Maar je loopt niet over van het realisme. En das niet erg, maar er zijn 2 kampen, en we zitten in het andere kamp.
Get woke, go broke!
pi_53293456
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mooi hoor, meen ik echt .

Maar je loopt niet over van het realisme. En das niet erg, maar er zijn 2 kampen, en we zitten in het andere kamp.
Prima, we hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Verder geef ik je in grote delen van je verhaal ook wel gelijk. Maar dat ene stukje dat ik quote, daar viel ik over.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:08:09 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293490
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Prima, we hoeven het ook niet altijd met elkaar eens te zijn. Verder geef ik je in grote delen van je verhaal ook wel gelijk. Maar dat ene stukje dat ik quote, daar viel ik over.
Snap ik wel, zie het als een extra prikkel om mensen een boos te laten worden .

Ik kan er gewoon niet meer tegen, we zijn een lachertje en dat doet pijn, veel pijn....
Get woke, go broke!
  woensdag 19 september 2007 @ 10:08:38 #255
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_53293500
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:04 schreef Cordoba32 het volgende:
Het is helemaal niet zo raar, dat ze de Jong meenemen ipv Anita of Donald ( die zitten toch gewoon bij de selectie trouwens?) Ze zoeken een nieuwe Sneijder.. creative speler op het middenveld. DE Jing is een speler in die categorie. Dit had zijn kans kunnen zijn. TEn CAte durft het alleen niet aan met jeugd.. Vind het ook eeuwig zonde, dat Vd Wiel niet meer speelt. Dat kan een hele grote worden, maar dan moet hij wel de kans krijgen...
Hij gaat mee ipv Sarpong en Anita. Beide, en met name Sarpong, creatieve spelers die al langer in de selectie van Ajax zitten en volgens mij ook grotere talenten dan De Jong. Maar ze zullen wel niet voldoen aan de fysieke normen van Henk...
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_53293510
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Snap ik wel, zie het als een extra prikkel om mensen een boos te laten worden .

Ik kan er gewoon niet meer tegen, we zijn een lachertje en dat doet pijn, veel pijn....
Wel nee, morgen winnen we
  woensdag 19 september 2007 @ 10:10:24 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293539
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wel nee, morgen winnen we
Ik hoop het, echt waar.

Maar het zal heel erg lastig worden, en dat kan en mag eigenlijk niet als je ziet dat alleen Luque al de helft van de totale begroting van Zagreb verdient...
Get woke, go broke!
pi_53293542
We staan lijnrecht tegenover elkaar ja, dat zie je goed. Maar kap nou eens met blijven zeiken! Dat heeft geen nut! En heb ook geen zin om hierover te discussiëren. En omdat ik positief ben, ben ik geen echte Ajacied? Hoe kan ik je nu nog serieus nemen? Je hebt grotendeels gelijk. Maar wat is het nut om hier te gaan zeiken?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 19 september 2007 @ 10:13:10 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293597
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef Ordinair het volgende:
We staan lijnrecht tegenover elkaar ja, dat zie je goed. Maar kap nou eens met blijven zeiken! Dat heeft geen nut! En heb ook geen zin om hierover te discussiëren. En omdat ik positief ben, ben ik geen echte Ajacied? Hoe kan ik je nu nog serieus nemen?
Moeilijk uit te leggen denk ik.

Een ECHTE Ajacied (en sorry hiervoor, een echte AMSTERDAMMER) is nooit zomaar tevreden, die zal altijd zeiken en dingen niet pikken. De lat hoger leggen en van Ajax eisen dat het kampioen wordt. Met minder neem je geen genoegen.

Jij lijkt je bij deze situatie neer te leggen en dan maar weer de UEFAcup in. Natuurlijk is er iets voor te zeggen als het "een keer" misgaat de club blijven steunen. Zo hoort het ook.

Alleen is het niet meer "een keer" maar chronisch en al jaren het geval. En het houdt een keer op met positief blijven, bij mij al langer, maar je ziet dat het hier ook langszamerhand kentert. Men is het zat.

En terecht.
Get woke, go broke!
pi_53293833
Wat een gezemel. Als we de titel mislopen en de KNVB Beker winnen is de cirkel toch gewoon rond?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53293912
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Moeilijk uit te leggen denk ik.

Een ECHTE Ajacied (en sorry hiervoor, een echte AMSTERDAMMER) is nooit zomaar tevreden, die zal altijd zeiken en dingen niet pikken. De lat hoger leggen en van Ajax eisen dat het kampioen wordt. Met minder neem je geen genoegen.

Jij lijkt je bij deze situatie neer te leggen en dan maar weer de UEFAcup in. Natuurlijk is er iets voor te zeggen als het "een keer" misgaat de club blijven steunen. Zo hoort het ook.

Alleen is het niet meer "een keer" maar chronisch en al jaren het geval. En het houdt een keer op met positief blijven, bij mij al langer, maar je ziet dat het hier ook langszamerhand kentert. Men is het zat.

En terecht.
Je moet je nu wel erbij neerleggen dat je UEFA speelt, natuurlijk is het niet leuk. Maar jij en ik kunnen dit met gezeik niet meer veranderen! We spelen nu UEFA, so be it en dan moeten hierin maar bewijzen dat we geen lachtertje zijn. En ook van het weekend moeten we ons bewijzen voor de nationale competitie. De club moet nu ons bewijzen dat ze het kunnen en willen. Maar hier gaat het toch helemaal niet om? Het ging om het geziek, dat iedereen maar blijft zeiken en dat verpest de topic sfeer.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 19 september 2007 @ 10:27:34 #262
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53293942
We verliezen met 7-0 zeg ik met een objectieve blik.

In mijn ajax-hart winnen we met 0-3 en staat Zagreb na 90 min. op de banken voor weer een wervelende voetbalshow vanuit de Ajax-school
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 19 september 2007 @ 10:29:26 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53293989
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:26 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Je moet je nu wel erbij neerleggen dat je UEFA speelt, natuurlijk is het niet leuk. Maar jij en ik kunnen dit met gezeik niet meer veranderen! We spelen nu UEFA, so be it en dan moeten hierin maar bewijzen dat we geen lachtertje zijn. En ook van het weekend moeten we ons bewijzen voor de nationale competitie. De club moet nu ons bewijzen dat ze het kunnen en willen. Maar hier gaat het toch helemaal niet om? Het ging om het geziek, dat iedereen maar blijft zeiken en dat verpest de topic sfeer.
met positief blijven ook niet .

De kans om zich te revancheren voor Slavia hebben ze allang gehad, het resultaat? 2 slappe competitie potjes incl onnodig puntverlies.
Get woke, go broke!
pi_53294013
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef Ordinair het volgende:
We staan lijnrecht tegenover elkaar ja, dat zie je goed. Maar kap nou eens met blijven zeiken! Dat heeft geen nut! En heb ook geen zin om hierover te discussiëren. En omdat ik positief ben, ben ik geen echte Ajacied? Hoe kan ik je nu nog serieus nemen? Je hebt grotendeels gelijk. Maar wat is het nut om hier te gaan zeiken?
wat maakt het uit als hij wilt zeiken.. nja zeiken.. ik vind dat hij eigenlijk helemaal niet zeikt.. hij is gewoon kritisch en kan dat onderbouwen met goede argumenten.. Net zo graag positief wilt zijn kun je hem toch ontevreden laten zijn
pi_53294037
Ik kan me ook wel iets voorstellen bij de houding van HeatWave
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 19 september 2007 @ 10:32:33 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294044
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

wat maakt het uit als hij wilt zeiken.. nja zeiken.. ik vind dat hij eigenlijk helemaal niet zeikt.. hij is gewoon kritisch en kan dat onderbouwen met goede argumenten.. Net zo graag positief wilt zijn kun je hem toch ontevreden laten zijn
Ik ben niet altijd even redelijk hoor, geef ik toe. Maar das vaak vlak na een wedstrijd. Emoties etc .

Maar op dit moment zit Ajax in een dal, staan we voor een belangrijke wedstrijd en we kunnen na 5 potjes al geen normale basis 11 opstellen.

Dan zit er toch iets meer mis dan wat pech??
Get woke, go broke!
pi_53294114
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd even redelijk hoor, geef ik toe. Maar das vaak vlak na een wedstrijd. Emoties etc .

Maar op dit moment zit Ajax in een dal, staan we voor een belangrijke wedstrijd en we kunnen na 5 potjes al geen normale basis 11 opstellen.

Dan zit er toch iets meer mis dan wat pech??
iedereen heeft emoties na de wedstrijd (EN VOORAL WIJ!!) Daar doel ik ook niet op..

Het is inderdaad ronduit belachelijk (lees TD faalt) dat er gewacht moet worden op een "davids" voor het beter draaien van het elftal.. WIJ ZIJN AJAX! Dit kun je toch niet menen..

Kijkend naar de manier hoe het de afgelopen jaren gegaan is, is het gewoon diep en diep triest..
  woensdag 19 september 2007 @ 10:36:51 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294145
Dat bedoel ik .

Je kan veel van me zeggen, maar ondanks al mijn gejank, gezeur, gek*nk*r etc blijf ik Ajacied, blijf ik kijken, blijf ik hier posten. Het gaat me aan het hart en dat Ajax-hart is stuk....
Get woke, go broke!
pi_53294187
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Dat bedoel ik .

Je kan veel van me zeggen, maar ondanks al mijn gejank, gezeur, gek*nk*r etc blijf ik Ajacied, blijf ik kijken, blijf ik hier posten. Het gaat me aan het hart en dat Ajax-hart is stuk....
Natuurlijk, het zou triest zijn als je niet meer zou gaan kijken.. daar bereik je niets mee.. Kritisch en objectief zijn mag.. graag zelfs.. maar dan geen losse flodders.. maar wel goed onderbouwen..
  woensdag 19 september 2007 @ 10:40:16 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294219
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Natuurlijk, het zou triest zijn als je niet meer zou gaan kijken.. daar bereik je niets mee.. Kritisch en objectief zijn mag.. graag zelfs.. maar dan geen losse flodders.. maar wel goed onderbouwen..
Meestal wel iig .

Alleen soms moet er wat frustratie uit he? moet je eens kijken in het stadion, word ik ook vaak heel vaag aangekeken hoor .
Get woke, go broke!
pi_53294265
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meestal wel iig .

Alleen soms moet er wat frustratie uit he? moet je eens kijken in het stadion, word ik ook vaak heel vaag aangekeken hoor .
Afgelopen 2 jaar heb ik in 411 gezeten.. daar zaten ook een groepje amsterdammers.. ECHT GEWELDIG wat die allemaal voor shit konden uitkramen hahaha "gierige gulpengluurder"

Zit nu in 413 (70 euri goedkoper ).. dat ga ik wel missen
pi_53294269
Eerst vond ik je ook een grote zeikzak hoor HeatWave. Maar bij mij lijken de frustraties ook met de week groter te worden. Als ik Urby als een wijf op het veld zie lopen kan ik wel woest worden.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:42:54 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294280
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Nashje het volgende:
Eerst vond ik je ook een grote zeikzak hoor HeatWave. Maar bij mij lijken de frustraties ook met de week groter te worden.
Ben ik nog steeds hoor .
Get woke, go broke!
pi_53294304
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Nashje het volgende:
Eerst vond ik je ook een grote zeikzak hoor HeatWave. Maar bij mij lijken de frustraties ook met de week groter te worden. Als ik Urby als een wijf op het veld zie lopen kan ik wel woest worden.
Naaaah.... Urby speelde tegen Heracles best aardig.. kijken wat ie er tegen Zagreb van bakt..
pi_53294363
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Naaaah.... Urby speelde tegen Heracles best aardig.. kijken wat ie er tegen Zagreb van bakt..
Ja eindelijk weer eens. Hoewel daar de meningen ook over zijn verdeeld. Denk dat ie Zagreb niet gaat halen trouwens.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:47:10 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294364
Dat vind ik ook zo jammer. Spelers die gewoon goed zijn bakken er door deze misere ook niets meer van...
Get woke, go broke!
pi_53294385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Best aardig? Hij was wéér waardeloos. Daar doet die ene leuke actie in de tweede helft niets aan af.
pi_53294398
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben ik nog steeds hoor .
Mwaa vind het wel meevallen . Je kritiek is gewoon waar en geen (/weinig ) gezeik.
  woensdag 19 september 2007 @ 10:53:11 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53294487
Keeeeeeeeeeeen jooeeeeeeeeee fieeeeelll ze looooofffff toniiiijtttt!!! .

.

Anyway, hopen op een bevlogen en keihard werkend Ajax dan maar morgen, dan hebben ze wel een kans.
Get woke, go broke!
pi_53294540
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja eindelijk weer eens. Hoewel daar de meningen ook over zijn verdeeld. Denk dat ie Zagreb niet gaat halen trouwens.
hmm nee.. nu je t zegt.. Vertonghen achterin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')