Ik ben best bereid te posten, maar dan moet ik het wel zelf echt de moeite waard vinden. En als ik zelf al kan aanwijzen wat er beter kan, dan hoef ik het niet nog eens hier te horen. Maar goed, met het afronden van mijn studie, heb ik eindelijk structureel wat meer tijd tot mijn beschikking om er mee aan de slag te gaan. Ik beloof niks, maar je mag verwachten dat dat uiteindelijk toch gaat leiden tot een toename in aanbod van mijn kant...quote:
Tenzij je vriendin allerlei klusjes bedenkt hequote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben best bereid te posten, maar dan moet ik het wel zelf echt de moeite waard vinden. En als ik zelf al kan aanwijzen wat er beter kan, dan hoef ik het niet nog eens hier te horen. Maar goed, met het afronden van mijn studie, heb ik eindelijk structureel wat meer tijd tot mijn beschikking om er mee aan de slag te gaan. Ik beloof niks, maar je mag verwachten dat dat uiteindelijk toch gaat leiden tot een toename in aanbod van mijn kant...
Mijn slechte smoezen, wat doe je?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin allerlei klusjes bedenkt he
Die jaquote:Op donderdag 20 september 2007 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn slechte smoezen, wat doe je?![]()
Ach, voor elke klus die een vrouw bedenkt is de volgende kreet voldoende afweermiddel: "Ooit van emancipatie gehoord schat?"quote:Op donderdag 20 september 2007 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij je vriendin allerlei klusjes bedenkt he
Jah lieverd, het is jouw beurt om t huishouden te doenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, voor elke klus die een vrouw bedenkt is de volgende kreet voldoende afweermiddel: "Ooit van emancipatie gehoord schat?"
Ik ga nog liever klussen dan dat ik die discussie aan ga...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, voor elke klus die een vrouw bedenkt is de volgende kreet voldoende afweermiddel: "Ooit van emancipatie gehoord schat?"
Het huishouden hebben we al uitbesteed... Helaas heeft ze opgezegd, dus we zijn hard op zoek naar een ander...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jah lieverd, het is jouw beurt om t huishouden te doen
Nog een zinloze discussie dusquote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nog liever klussen dan dat ik die discussie aan ga...![]()
Pussywhipped!!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga nog liever klussen dan dat ik die discussie aan ga...![]()
Voor je het weet, wordt er in de slaapkamer ook niet meer geklust!quote:
quote:
Beetje, maar enkel onzin plaatjes.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Al gespeeld met je 50 mm lens?
Had graag geruild, heb namelijk weer heel wat uurtjes van mijn leven zitten te verspillen daarnetquote:Op donderdag 20 september 2007 07:34 schreef Chanty het volgende:
Ik ga maar weer es naar de kleuterschool college volgen![]()
Als jij maar snapt wat zij niet snapt, want dat is hetgeen dat je op het tentamen moet melden...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had graag geruild, heb namelijk weer heel wat uurtjes van mijn leven zitten te verspillen daarnet
Docente snapt de materie geloof ik zelf niet![]()
Zoiets merkte ik in de les al op jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij maar snapt wat zij niet snapt, want dat is hetgeen dat je op het tentamen moet melden...
Wordt anders een beetje moeilijk om ingewikkelde statische analyses te doen hequote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
SPSS
Dat ze dat nog echt gebruiken ook.
Ik moest het ook een keer gebruiken op schoolquote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
SPSS
Dat ze dat nog echt gebruiken ook.
quote:
Maar in een berg hooi kun je wel de spreekwoordelijke speld zoekenquote:
dus: Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:57 schreef prupke het volgende:
nope maar : vele handen maken licht werk
Is goedquote:
yup maar : wie niet werkt, zal niet etenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
dus: Een goed begin is het halve werk.
Ja dagquote:
mee eensch maar : Een goed begin heeft een goed behagen, maar het eindje zal de lasten dragenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:13 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar: Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
Dealquote:Op donderdag 20 september 2007 23:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik bak ze zelf wel dan
En op de volgende meet wil ik jouw brownies proeven
Ja hequote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
Vanavond voor het eerst de grip op de camera geschroefd. Had ik dat maar eerder gedaan, het houdt echt een stuk prettiger vast....
Die excel wel heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu heb ik weinig kennis van Excel, maar ik weet wel dat SPSS heel wat gecompliceerdere dingen kan berekenen dan gemiddeldes. Dat zijn toch allemaal toepassingen die excel niet heeft
Ja zeker wetenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja heNog steeds blij met je aankopen?
dat zei ik tochquote:Op donderdag 20 september 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
Vanavond voor het eerst de grip op de camera geschroefd. Had ik dat maar eerder gedaan, het houdt echt een stuk prettiger vast....
Check, ook al gereset, ook al stroom eraf en 5 min later weer ingestart.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:15 schreef freud het volgende:
"Heeft u al opnieuw opgestart?"
maar ook dat helpt niet.quote:Afmelding: Netwerkstoring deel van Utrecht begin: 20-09-2007 | 12:08
einde: 20-09-2007 | 20:04
De eerder gemelde internet verstoring in een deel van Utrecht is inmiddels verholpen.
Het betrof postcodegebied 3523, 3524, 3525 en 3562.
Mocht u op dit moment nog problemen hebben om op Internet te komen of storing hebben met uw Casema Telefonie, dan adviseren wij u voor gedurende 30 sec. de netspanning van uw Motorola kabelmodem te halen, en indien aanwezig ook van uw router.
Vervolgens plaatst u de netspanning weer terug en herstart u uw pc.
Hierna zal uw probleem verholpen zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
===
Mededelingen radio & TV:
--------------------------------------------------------------------------------
Afmelding: Preventief onderhoud deel van Utrecht begin: 20-09-2007 | 07:10
einde: 20-09-2007 | 18:02
Wij kunnen u melden dat de eerder gemelde preventief onderhouds werkzaamheden in een deel van Utrecht succesvol zijn afgerond.
Het betrof postcodegebied 3513, 3514, 3515, 3561 en 3562.
Mocht u op dit moment nog problemen hebben om op Internet te komen of storing hebben met uw Casema Telefonie, dan adviseren wij u voor gedurende 30 sec. de netspanning van uw Motorola kabelmodem te halen, en indien aanwezig ook van uw router.
Vervolgens plaatst u de netspanning weer terug en herstart u uw pc.
Hierna zal uw probleem verholpen zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik zou je graag wat van mijn spss opdrachten doorsturen, om te zien of je die met excel op kunt lossen, alleen heb ik de bijbehorende datafiles niet meerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die excel wel heeft
Men weet alleen niet hoe er te komen vaak
Kreng even een minuutje zonder stroom, en dan er weer in ook niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Check, ook al gereset, ook al stroom eraf en 5 min later weer ingestart.
[..]
maar ook dat helpt niet.
vanmorgen deed nog niets t
gister geprobeerd met 5 min... strakjes nog maar eens proberen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:19 schreef freud het volgende:
[..]
Kreng even een minuutje zonder stroom, en dan er weer in ook niet?
Oh, dat ligt er ook nog uit. Dan is het signaal gewoon nog niet aanwezig...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister geprobeerd met 5 min... strakjes nog maar eens proberen.
wat ik me alleen afvraag is, hoe je de tv weer aan de praat krijgt. die gaat niet via t modem van het internet.
Leuk ding maar WTF is er anti-schok te maken aan handvattenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:02 schreef KD-fotografie het volgende:
iets leuks gevonden voor de kinderen van de fotografen hier.
http://www.superspeelgoed(...)php?products_id=5531
Alleen wel erg prijzig.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef HMaster-II het volgende:
Je hebt na deze post nog 34 keer kans om te gaan stressen en één om het dicht te metselen.
Tja....hoevaak denk je afdrukjes te maken? We hebben gister een collega staan voorrekenen dat een afdrukje met zo'n printer al snel 0,50 EUR is en een afdruk bij de mediamarkt EUR 0,12. Is dus helemaal afhankelijk van je plannen en zo. Ik zou overigens wel eerst even proberen wat reviews te zoeken op internet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef Ynske het volgende:
Zou zoiets het geld waard zijn?
[afbeelding]
met reviews was ik net idd bezig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tja....hoevaak denk je afdrukjes te maken? We hebben gister een collega staan voorrekenen dat een afdrukje met zo'n printer al snel 0,50 EUR is en een afdruk bij de mediamarkt EUR 0,12. Is dus helemaal afhankelijk van je plannen en zo. Ik zou overigens wel eerst even proberen wat reviews te zoeken op internet.
Wacht ff Freud... je gaat me nou toch niet vertellen dat je een prognose/calculatie gemaakt hebt (gebaseerd op postfrequentie, aantal actieve Fotters, dag van de maand, hoogte van 't N.A.P. etc.) voor het tijdstip dat het topic volzit?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:45 schreef freud het volgende:
Ik denk niet dat ik deze keer de OP zal typen, aangezien ik tussen 14:30 en laat vanavond niet achter de pc zit. Misschien hier wel al wat aanknopingspunten voor de OP geven?
Jeps, en daar hoef ik niet eens veel moeite in te stoppenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Wacht ff Freud... je gaat me nou toch niet vertellen dat je een prognose/calculatie gemaakt hebt (gebaseerd op postfrequentie, aantal actieve Fotters, dag van de maand, hoogte van 't N.A.P. etc.) voor het tijdstip dat het topic volzit?
Een uurtje nog, ik doe een post in het zakje!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jeps, en daar hoef ik niet eens veel moeite in te stoppen. Ik gok dat als men normaal door blijft posten zoals vandaag, het topic zo tegen 15:00 vol is. Maar ik besef me ook dat mijn opmerking hier een verhoogde interesse wekt, en dat die tijd dus waarschijnlijk ietsje eerder ligt, zo rond 14:30.
Gelukkig worden mods niet op hun verstand geselecteerd, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef Yoni het volgende:
Als jullie vanaf morgen nog minder aan mij hebben als mod dan nu, blijkbaar, al het geval is, dan komt dat omdat ik over ongeveer anderhalf uur nog een stukje minder verstand heb.
Zij die richting kaakchirurg gaan, groeten u![]()
Zijn voorspelling klopt idd niet helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef didotcicero het volgende:
hmmm... misschien moet Freud weerman worden ofzo
Hij is scenario drie vergeten: wij gaan door zijn opmerking juist minder posten zodat er van zijn voorspelling niks klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn voorspelling klopt idd niet helemaal
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig worden mods niet op hun verstand geselecteerd, toch?![]()
Succes!
Jij ook al? 2 weken voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:05 schreef didotcicero het volgende:
Heeee... ik heb vakantie...
Ah joh...je kan weer internettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
eindelijk weer ineternet en tv
wat blijkt die doos heeft alweer een kabel uitgetrokken, nu echter die waar tv en internet mee het huis binnenkomen
Ja ze gaan die mensen verhuizenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
lees net een artikel in een lokaal blad : als je in de buurt van de N69 woont dat je aan uitlaatgassen een een dosis rotzooi binnen krijgt wat gelijk staat aan 3 pakjes sigaretten per dag!
word tijd dat ze er iets aan gaan doen...
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja ze gaan die mensen verhuizen
Ja het is ook bijna hetzelfde als stoppen met roken he? Dat lukt de meeste ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken
mij krijgen ze niet weg
kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja het is ook bijna hetzelfde als stoppen met roken he? Dat lukt de meeste ook niet echt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |