Gelukkig worden mods niet op hun verstand geselecteerd, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef Yoni het volgende:
Als jullie vanaf morgen nog minder aan mij hebben als mod dan nu, blijkbaar, al het geval is, dan komt dat omdat ik over ongeveer anderhalf uur nog een stukje minder verstand heb.
Zij die richting kaakchirurg gaan, groeten u![]()
Zijn voorspelling klopt idd niet helemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef didotcicero het volgende:
hmmm... misschien moet Freud weerman worden ofzo
Hij is scenario drie vergeten: wij gaan door zijn opmerking juist minder posten zodat er van zijn voorspelling niks klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn voorspelling klopt idd niet helemaal
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig worden mods niet op hun verstand geselecteerd, toch?![]()
Succes!
Jij ook al? 2 weken voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:05 schreef didotcicero het volgende:
Heeee... ik heb vakantie...
Ah joh...je kan weer internettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef Ynske het volgende:
wat een gezeik
eindelijk weer ineternet en tv
wat blijkt die doos heeft alweer een kabel uitgetrokken, nu echter die waar tv en internet mee het huis binnenkomen
Ja ze gaan die mensen verhuizenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef prupke het volgende:
lees net een artikel in een lokaal blad : als je in de buurt van de N69 woont dat je aan uitlaatgassen een een dosis rotzooi binnen krijgt wat gelijk staat aan 3 pakjes sigaretten per dag!
word tijd dat ze er iets aan gaan doen...
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja ze gaan die mensen verhuizen
Ja het is ook bijna hetzelfde als stoppen met roken he? Dat lukt de meeste ook niet echt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Gaat niet lukken
mij krijgen ze niet weg
kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja het is ook bijna hetzelfde als stoppen met roken he? Dat lukt de meeste ook niet echt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |