Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef dobbey het volgende:
Yihaaaaaaaaaaaaaaaaa......Goedkeuring door dr. Jansen is binnen, nu op naar het NOK
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakzeker in wls land.
Ja, 17 kilo sinds de operatie om precies te zijn. Vóór de operatie was ik ook al 7 kilo kwijt en die tel ik er voor het gemak even bij opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
In nog geen 3 maanden 25 kilo afvallen lijkt me toch best goed?? Ik was dat ook ongeveer kwijt volgens mijn grafiek. en toen deed ik het nog goed
Tnx ;|) yep het zachte voedsel moet ik lang kauwen en drinken bij het etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me inderdaad logisch dat dun vloeibaar het makkelijkst gaat. Maar wel heel vervelend want het beperkt je enorm natuurlijk
Leuke avatar trouwens
Geen idee, met die pillen lukt het volgens mij primaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:48 schreef Troel het volgende:
Rewimo, Vitamine A is er ook vloeibaar te krijgen, in een anijsachtige vloeistof, is dat niet veel handiger dan pillen?
Jeetje.... Het zit je ook echt niet meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tnx ;|) yep het zachte voedsel moet ik lang kauwen en drinken bij het etenheb niet altijd pijn gelukkig maar de laatste tijd wel weer meer
.
Weet iemand hier daar het antwoord op eigenlijk? Volgens Dr. Cardon is het dat namelijk wel maar ik heb inmiddels toch best veel verhalen gelezen waar het problemen opleverde (te klein kindje, te vroeg geboren e.d.)quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
"is het nog verantwoord op zwanger te worden zonder dat dit een te grote aanslag is op je lijf?"
Het probleem zit er in dat elke arts weer een ander antwoord heeft.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
Belangrijke vragen die ik nu zeker drie keer zou stellen:
"hoe zit het met anticonceptie na de operatie?"
"is het nog verantwoord op zwanger te worden zonder dat dit een te grote aanslag is op je lijf?"
Ik zag vanochtend trouwens een 82 op de weegschaal
Ligt eraan welke operatie (een BPD moet je dus pas doen NADAT je kinderen hebtquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Weet iemand hier daar het antwoord op eigenlijk? Volgens Dr. Cardon is het dat namelijk wel maar ik heb inmiddels toch best veel verhalen gelezen waar het problemen opleverde (te klein kindje, te vroeg geboren e.d.)
Vind ik nogal makkelijk gesteld, om mezelf even als voorbeeld te nemen. Ik ben 21 en een BMI van 50 en stel ik zou nu zwanger worden zou ik ook meteen in de hoog-risicogroep vallen. Daarbij is de kans dat ik uberhaupt zwanger kan worden zeer klein aangezien ik last heb van PolyCysteus Ovarium Syndroom door mijn overgewicht. Mocht ik dus ooit zwanger willen worden moet ik heel veel afvallen en dat lukt me niet alleen (anders had ik niet voor een operatie gekozen). Hoe komt het trouwens dat er zo weinig over bekend is? Dit soort operaties worden toch al meerdere jaren uitgevoerd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:40 schreef Troel het volgende:
Maar geloof me, als je een BPD of een soortgelijke operatie laat doen: doe het pas als je klaar bent met kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |