Gezien er 'ik heb ook postbank' stond ging er vanuit dat de transactie van een postbank rekening kwamquote:Op maandag 17 september 2007 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is geen Postbank naar Postbank, enkel de ontvanger is Postbank.
+ 1quote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef rashudo het volgende:
Nog nooit ergens last van gehad bij de postbank. Blijkbaar kijk ik altijd net als ze niet down zijn.
De laatste tijd wel, maar dat is ook niet altijd zo (geweest). 5 maanden geleden een zakelijke rekening geopend en de eerste 3 maanden was internet bankieren tussen 12:00 en 17:00 nog trager da een slak aan de valium. Zoals ik zei, dat is nu voorbij, nu de postbank nog en allebei m'n rekeningen doen het zoals je/ik mag verwachten (moet van beidden vandaag betalen)*quote:Op maandag 17 september 2007 19:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
rabo snel en werkt altijd
heb het nu al weer 3 jaar, heeft er nooit uitgelegen behalve op zondagnachten wanneer ze onderhoud plegen maar dat is dan ook altijd op tijd bekend.quote:Op maandag 17 september 2007 22:57 schreef EvilPlatypus het volgende:
[..]
De laatste tijd wel, maar dat is ook niet altijd zo (geweest). 5 maanden geleden een zakelijke rekening geopend en de eerste 3 maanden was internet bankieren tussen 12:00 en 17:00 nog trager da een slak aan de valium. Zoals ik zei, dat is nu voorbij, nu de postbank nog en allebei m'n rekeningen doen het zoals je/ik mag verwachten (moet van beidden vandaag betalen)*
* alsof ik dat nu nog ga redden... hahaha
Wat een kneuzenkermis zegquote:Postbank kampt opnieuw met storing lees voor
Uitgegeven: 24 september 2007 12:37
AMSTERDAM - Klanten van de Postbank kunnen via de website maandag geen bij- en afschrijvingen bekijken. Mijn Postbank.nl kampt met een storing.
Chris Heijmans
Wie inlogt bij de online bankieromgeving van de bank krijgt wel zijn actuele saldo te zien, maar kan geen mutaties op zijn rekening bekeken. Overige functionaliteit, zoals overboeken, zou wel functioneren.
Volgens een woordvoerster liggen "netwerkproblemen" ten grondslag aan de storing. De bank werkt aan een oplossing.
Verbeterprogramma
De Postbank kreeg in het afgelopen jaar vaker te maken met problemen op de website. Na een reeks incidenten besloot de bank in juni om veertig miljoen euro uit te trekken voor een "verbeterprogramma" dat een einde aan de storingen moet maken.
Van bank wisselen is veel te veel werk voor die ene keer dat je even moet wachten met boekenquote:Op maandag 24 september 2007 15:04 schreef Paran0id het volgende:
Gewoon overstappen naar de Rabo. Heb ik ook gedaan
Het kan wel irritant zijn dat je gebruik moet maken van een Random Reader. Maar je weet wel wanneer je 'm bijhebt, dat internetbankieren altijd mogelijk is.
Het postbank systeem heeft sinds het begin al kuren, en het is nu nogsteeds niet goed.
Dat kan toch niet meer? Je kunt het in ieder geval niet meer aanvragenquote:Op maandag 24 september 2007 15:17 schreef Igen het volgende:
Ik hoop trouwens dat hier niemand meer een papieren lijst met TAN-codes gebruikt?
Als het "merk" Postbank straks ING wordt ga je langzaam steeds meer betalen voor de diensten.quote:Op maandag 24 september 2007 15:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Van bank wisselen is veel te veel werk voor die ene keer dat je even moet wachten met boeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |