abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53260899
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Rxmundi het volgende:

[..]

Bang om zelf een fobo te nemen, bang dat mensen dit soort opmerkingen gaan plaatsen zeker? Beetje achterlijk om jezelf zo af te schilderen met een minderwaardigheidscomplexje. Is een tip hoor, ik neem je verder niks kwalijk. Bashen is leuk, maar doe dat dan even wanneer we je wel semi-serieus kunnen nemen.
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:38:10 #102
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53261043
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_53264082
Een poging tot on-topic dan maar:
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef r.liong het volgende:
Denk je ff vanmorgen vroeg ff een lekker bakkie te doen in zo een brasserie krijg je van dat personeel dat zich net heeft omgekleed of half slaperig eerst zichzelf een bakkie koffie inschenkt alvorens jou als klant te helpen. Wie kent dat? Waarom zijn ze in de VS allemaal veel prettiger dan hier in Nl met dat luie ego-centrische gedrag van "ik ben belangrijker dan een klant ". Pauper lui!

edit: het moet zijn maandag
En dit komt wekelijks voor? Bij verschillende brasseries, met verschillend personeel? Of heb je gewoon iemand te pakken die net even wat minder soepel in klantvriendelijkheid is, zoals deze óók in de VS te vinden zijn?
pi_53270736
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:08 schreef Elixabete het volgende:

[..]
zegt een jongetje uit 1988.
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Zuen het volgende:

[..]
'82
DTP
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Elixabete het volgende:

[..]
OMG MIJN PROFIEL LOOPT ACHTER

Bedoel ik dus, iets zoeken om iemand proberen onderuit te halen
Wat heeft DTP hier in godsnaam mee te maken
Dat DTP gedeelte had ik niet gezien meer ik zie niet in waarom jij andere op hun leeftijd moet aanvallen. Als dat je enige argument in de discussie is kun je die net zogoed staken. Overigens vind ik jou ook niet echt oud of in aanmerking komen voor het hebben van *levenservaring*.
pi_53288345
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Dat DTP gedeelte had ik niet gezien meer ik zie niet in waarom jij andere op hun leeftijd moet aanvallen. Als dat je enige argument in de discussie is kun je die net zogoed staken. Overigens vind ik jou ook niet echt oud of in aanmerking komen voor het hebben van *levenservaring*.
Hoor je mij niet zeggen.
Maar ik vind een wijsneus die NIET in Baskenland heeft gewoond en dan nog niet eens volwassen is niet als een beterweter moet gedragen.
Als hij er een aantal jaar gewoond heeft, dan wil ik wel met hem praten.

Ik ga niet met een wijsneus in discussie die info plukt van Wikipedia en dan nog stoer lopen doen dat hij gelijk heeft.
En waarom zijn leeftijd? Omdat dit een typische gedrag is van jongeren.
Die denken alles beter te weten.
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:45:38 #106
184042 Rxmundi
Totally in the war
pi_53288369
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Hoor je mij niet zeggen.
Maar ik vind een wijsneus die NIET in Baskenland heeft gewoond en dan nog niet eens volwassen is niet als een beterweter moet gedragen.
There is nothing on the hand
pi_53291124
No offence maar daar ging dit topic in eerste instantie helemaal niet om waarbij je je wel degelijk in een discussie mengt over de gang van zaken in nederland waar je keer op keer laat blijken hoe je ons hekelt maar er zelf ook woont en net zo hard mee doet. Als je dan ook zo wijs bent ga er dan ook niet mee in discussie en haal jezelf ook vooral niet onderuit door dat de doen waar je je zo aan ergert.
pi_53292395
Hier weet je tenminste hoe ze zich voelen. In amerika verbergen ze dat achter een enorme smile.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')