quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:26 schreef Rxmundi het volgende:
[..]
Bang om zelf een fobo te nemen, bang dat mensen dit soort opmerkingen gaan plaatsen zeker? Beetje achterlijk om jezelf zo af te schilderen met een minderwaardigheidscomplexje. Is een tip hoor, ik neem je verder niks kwalijk. Bashen is leuk, maar doe dat dan even wanneer we je wel semi-serieus kunnen nemen.
En dit komt wekelijks voor? Bij verschillende brasseries, met verschillend personeel? Of heb je gewoon iemand te pakken die net even wat minder soepel in klantvriendelijkheid is, zoals deze óók in de VS te vinden zijn?quote:Op maandag 17 september 2007 13:16 schreef r.liong het volgende:
Denk je ff vanmorgen vroeg ff een lekker bakkie te doen in zo een brasserie krijg je van dat personeel dat zich net heeft omgekleed of half slaperig eerst zichzelf eenbakkie koffie inschenkt alvorens jou als klant te helpen. Wie kent dat? Waarom zijn ze in de VS allemaal veel prettiger dan hier in Nl met dat luie ego-centrische gedrag van "ik ben belangrijker dan een klant ". Pauper lui!
edit: het moet zijn maandag![]()
quote:
quote:
Dat DTP gedeelte had ik niet gezien meer ik zie niet in waarom jij andere op hun leeftijd moet aanvallen. Als dat je enige argument in de discussie is kun je die net zogoed staken. Overigens vind ik jou ook niet echt oud of in aanmerking komen voor het hebben van *levenservaring*.quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Elixabete het volgende:
[..]
OMG MIJN PROFIEL LOOPT ACHTER
Bedoel ik dus, iets zoeken om iemand proberen onderuit te halen
Wat heeft DTP hier in godsnaam mee te maken![]()
Hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Dat DTP gedeelte had ik niet gezien meer ik zie niet in waarom jij andere op hun leeftijd moet aanvallen. Als dat je enige argument in de discussie is kun je die net zogoed staken. Overigens vind ik jou ook niet echt oud of in aanmerking komen voor het hebben van *levenservaring*.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen.
Maar ik vind een wijsneus die NIET in Baskenland heeft gewoond en dan nog niet eens volwassen is niet als een beterweter moet gedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |