Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.quote:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....quote:
andersom ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaap
en je uit te laten kafferen door ene Amanda of het oeverloze gezeik van ene Nadia aante horen, die jou als zij ontevreden is rustig thuis belt en dan gaat janken aan de telefoon?quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.![]()
Durf jij het aan voor jezelf te beginnen, weinig tot geen risico lopen,je eigen werkdagen en uren bepalen, zonder veel te investeren. En af en toe ook voor tv te werken?
holy shit, is dat zijn bovenbeen?quote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dikste man van de wereld
20 Juli 2007 13:00: Wanda Bregman
De 41-jarige Mexicaan, met een gewicht van 560 kilo, is de dikste man ter wereld. Hij komt daarmee in het Guinness Book of Records, maar omdat hij al 200 kilo kwijt is kan hij ook nog de ’man die het meest is afgevallen’ worden. In maart verliet Manuel Uribe voor het eerst sinds jaren zijn huis om zijn gewichtsverlies te vieren. Hij werd per trailer vervoerd. Uribe zocht in 2006 hulp voor zijn extreme overgewicht, dat hem al meer dan twintig jaar aan bed gekluisterd hield. Hij heeft een organisatie opgericht om mensen met overgewicht te helpen.
[afbeelding]
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOBquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....
Dit hoeft voor mij echt niet hier hoorquote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:
Haar laten doen door die prutsers terwijl er wekelijks een echter kapper komt, nagels laten doen door die prutsers terwijl er regelmatig een echte nagelstyliste komt...
Ik wacht op het moment dat DOB het stylen van de kleding overneemt, met de geweldige smaak van Bianca kunnen we dan pas echt lachen.
Is het verschil tussen kruid en kruit nou zo moeilijk??quote:14:35 Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
Huub 'basht' de krant?
Bron: Villa Vandaag, 17-09-2007
Huuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Mwah... dat weet ik niet... ik heb een onbegrensd vertrouwen in de kwaliteiten van Biancaquote:Op maandag 17 september 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.![]()
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |