Brian verdient wel een plek in de finale (wat voor een sneak het ook is)quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, en wie die 2e dan moet worden, ik kan niet kiezen tussen Jaap, Brian, Amanda of Naad.
Ik neem aan dat dat gaat over het jaarfeest.quote:Op maandag 17 september 2007 13:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik luister nu helaas even naar stream 3 en 4, en daar wordt gesproken over
het uitnodigen van vrienden voor het feest aanstaande zondag ...... iemand
meegekregen waarover dit nu precies gaat ??
wat heeft die gezegtquote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef avonne het volgende:
Jaap is alweer aan het stoken. Achterbaks...
wat een rot vent hequote:Op maandag 17 september 2007 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, schop die bolle eruit, die blokkeert op deze manier echt alles![]()
![]()
![]()
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen, of laten jullie je nog langer voor lul zetten ??
daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 17 september 2007 13:22 schreef riri het volgende:
Jaap zou eruit moeten....
hij geeft mensen die niets voorstellen een podium....dat doet hij al heel lang...
daardoor is het spel zoals het nu is...
dat komt echt door jaap
hij is de reden dat het spel in rap tempo zo helemaal niets meer is
Jaap eruit!!!!!!!!!!!!!!
In de kapsalon probeerde Jaap Stanley op te stoken om Nadia te aan te spreken op wat ze over Stanley gezegd (zou) hebben. Huub "jij stookt hem op" Jaap "ik zeg gewoon dat jij Stanley hebt opgestookt"quote:
Dat dacht ik ook, maar als ik zo hoor hebben ze per man wel een stuk of tienquote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gaat over het jaarfeest.
Dat zou betekenen dat Dennix blijft zitten en dat geloof ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als ze aan de laatste popoll van het eerste jaar hetzelfde gevolg koppelen als aan de eerste popoll van het programma.
De bewoners dus laten kiezen welke bewoner van de 2 die het minst populair zijn eruit moet.
Geheugensteuntje, dit was de uitslag van de popoll op 4 september:
Dan zou de keuze dus tussen Amanda en Nadia worden...
Nou vergis je je.Hij is de held van de kooi.Hij krijgt dit jaar de nobelprijs voor de vrede.Hij heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat Huub niet meer met een oorbel gooide.Hij kon Huub nu heerlijk vastpakken en knijpen terwijl hij beter Amanda had kunnen pakken die met lades aan het gooien was.Maar een oorbel is natuurlijk heel gevaarlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef farceman het volgende:
Wat doet Brian nu eigenlijk nog in die kooi?
Hij ontloopt eigenlijk ook alles en heeft alleen lullig verhaallijntje met Amanda
Ik vraag me af wie er dan zou uitvliegen. J & D zouden N erin houden. Bzou A houden.quote:Op maandag 17 september 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als ze aan de laatste popoll van het eerste jaar hetzelfde gevolg koppelen als aan de eerste popoll van het programma.
De bewoners dus laten kiezen welke bewoner van de 2 die het minst populair zijn eruit moet.
Geheugensteuntje, dit was de uitslag van de popoll op 4 september:
49% Huub
15% Lieke
11% Brian
9% Jaap
8% Dennis
5% Amanda
3% Nadia
Dan zou de keuze dus tussen Amanda en Nadia worden...
Ik denk dat het de FEBO allemaal vrij weinig meer kan schelen... niets werkt meer demotiverend dan een baan waarvan je weet dat het over 3 maanden voorbij is...quote:Op maandag 17 september 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Dennix blijft zitten en dat geloof ik niet.
Ik denk dat de FEBO klaar is met Dennix.
Ze hebben een lijst samen moeten stellen met een volgorde van degene die ze het liefst willen uitnodigen voor de jaardag, maximaal 10 dus, maar dat wil niet zeggen dat er ook 10 komen, de FEBO mag beslissen wie.quote:Op maandag 17 september 2007 13:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik zo hoor hebben ze per man wel een stuk of tien
namen mogen opgeven. Bovendien werd er vaag gesproken over dat het ook
"spelers" moeten kunnen zijn ??? Brian had het dacht ik ook over vervanging of zo ..
Lieke en Huub gingen denk voor Nadia.Dus kon Amanda gaanquote:Op maandag 17 september 2007 13:30 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er dan zou uitvliegen. J & D zouden N erin houden. Bzou A houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |