Jawel joh.. hij heeft ontzettende hoofdpijn en is misselijk.. echt héél verschrikkelijk. (.. hoor ik daar een ambulance in de verte???)quote:Op maandag 17 september 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me echt af waarom Dennix op bed mag blijven liggen, hij is toch niet ziek?![]()
vreemdquote:
denk dat het niet mag van de febo imv ontploffings gevaarquote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef Dreamboy het volgende:
Voor je het weet dan is Lieke er al weer en tot nu toe komt hij zijn uitspraken weer niet na.
Gisteren tegen Lieke ik ga Amanda helemaal gek maken.
Zulke dingen kan je ook beter niet van tevoren zeggen he.
Oh ja... das waar... hij had ook nog tijgerbalsem op de reeds geïrriteerde huid gesmeerdquote:Op maandag 17 september 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat door de tijgerbalsem is gekomen.
Achter de pianoquote:Op maandag 17 september 2007 14:15 schreef Varen het volgende:
Waar is Amanda?
Lieke weg Dennix op bed.quote:Op maandag 17 september 2007 14:23 schreef Nomrc2 het volgende:
rust in het huis omdat lieke weg is ??
Wat een klagert. Wat heeft hij? 18 %?quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
Niet zo raar als er in de villa iets gebeurt en hij speekt uit dit moeten ze me buiten de villa niet proberen dan geef ik ze gelijk een knietje midden in hun gezicht.quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Agossie... Brian denkt dat mensen niet op hem stemmen omdat hij Antilliaans is !
en huub denk dat mensen op hem stemmen omdat hij uit oldenzaal komt pffffffffffquote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
Ik weet niet hoeveel kijkers Brian denkt dat DGK heeft, maar het is toch wel triest als zelfs de Antilliaanse gemeenschap zich zo voor hem schaamt dat ze niet op hem stemmen...quote:Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef BarryK het volgende:
wat is dat ??quote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef pullup het volgende: Gnossienne
Het is misschien moeilijk voor hem te accepteren dat zoveel mensen het geen moer interesseert waar zijn "roots" liggen, maar hem simpelweg als mens een verrotte klootzak vinden.quote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Ah, Brian gaat de racismetroef weer eens uitspelen? Makkelijk hoor...
En toch SMSen ze niet voor hemquote:Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt de paravlieg nog maar eens aan en hij in het Papiaments schold. Nu weet iedere Antilliaan dat er een pittge Antillaan in hem verscholen zit.
Stuk muziek voor de piano van Satie wat Huub nu aan het oefenen isquote:
Wat Huub nu speelt, een compositie van Erik Satie.quote:
thanksquote:Op maandag 17 september 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Stuk muziek voor de piano van Satie wat Huub nu aan het oefenen is
Hoe het eigenlijk moet klinken is vast wel op youtube te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 14:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
thanks
heb 'm
wiki doet wonderen
instant knowledge
muziek ken ik welquote:Op maandag 17 september 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe het eigenlijk moet klinken is vast wel op youtube te vinden![]()
Je doelt op het bashen van Amanda?quote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub, ik wacht nog steeds ...
waarschijnlijk afgeschoten door de feboquote:Op maandag 17 september 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Nou, Huub, ik wacht nog steeds ...
edit: hij zou de hele dag ruzie maken
quote:Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je doelt op het bashen van Amanda?
Ik denk dat de FEBO daar een stokje voor gestoken heeft, ze is al zo zielig omdat Lieke wel naar DOB mag en zij niet.
vraag af of de stukjes schrijvers van villa vandaag van alles op de hoogte zijnquote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Het lijkt anders alsof de redactie ook zit te wachten
14:35 - Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
VV neem ik altijd met een berg zout maar ik lig in een deuk om deze zin.quote:Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
Het lijkt anders alsof de redactie ook zit te wachten
14:35 - Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt ]het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
en nog wel voor zijn dertigste.....quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplaten
Hij heeft na al die tijd eindelijk iets gevonden om van Amanda af te zijnquote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil binnen 4 jaar vader worden ,omdat hij een niet te oude vader wil zijn voor zijn kinderen.
Amanda. ja dat gaat niet met mijn hoor ik ben nog vet jong dan.
Brian. ja dat scheiden de wegen he.
quote:Op maandag 17 september 2007 15:07 schreef Nomrc2 het volgende:
slecht nieuws
brian wil zich voortplanten
Hij wil natuurlijk ook even laten zien wat hij kan met haar kapsel.quote:Op maandag 17 september 2007 15:26 schreef riri het volgende:
Is wel duidelijk dat Stanley gek is met Lieke...
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kapper Stanley vertrok en Huub komt in de
huiskamer terug waar Jaap, Amanda en Brian zijn)
Brian: Zo, Huub wat gaan we nu doen?
(Wat te organiseren?)
Een catwalk voor mannen, eetwedstrijd.
Huub: Een drinkwedstrijd.
Origineel![]()
Lieke was ook ziek...de dag dat ze zich erg beroerd voelde heeft ze aan alle dingen nog meegedaan...ze gaf geen kik....dat spel in de tuin deed ze gewoon aan mee en ook 's nacht gewoon nar Giel...heb haar niet één maal horen klagen..quote:Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat hij over een half uur weer de oude is, even douchen en klaar.
Ik klok dit even voor de statistieken hoe lang het duurt voordat hij boven is.![]()
Dat weet ik , bedoel het dus sarcastisch en om aan te tonen wat een pussy hij is.quote:Op maandag 17 september 2007 15:52 schreef riri het volgende:
En moet je dennix zien.....
Het is zo'n watje
Dus schrijft ze brieven aan haar zelf?quote:Op maandag 17 september 2007 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda is al haar fans aan het terugschrijven.
precies met een goeie knokpartij als afsluiterquote:Op maandag 17 september 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel leuker dan een eetwedstrijd. of een catwalk voor mannen.![]()
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaapquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
ze is in ieder geval een stuk prettiger om naar te kijkenquote:Op maandag 17 september 2007 16:04 schreef Nomrc2 het volgende:
zonder lieke kan jaap wel leuk met huub omgaan
gokje reden
ze doet 'm iets te veel denken aan z'n uber dominante moeder
Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.quote:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....quote:
andersom ookquote:Op maandag 17 september 2007 16:05 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis wel zo dat lieke er elke keer door heen zit te tetteren als huub praat met jaap
en je uit te laten kafferen door ene Amanda of het oeverloze gezeik van ene Nadia aante horen, die jou als zij ontevreden is rustig thuis belt en dan gaat janken aan de telefoon?quote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet dus geld meebrengen als je voor Bianca wilt werken, handig.![]()
Durf jij het aan voor jezelf te beginnen, weinig tot geen risico lopen,je eigen werkdagen en uren bepalen, zonder veel te investeren. En af en toe ook voor tv te werken?
holy shit, is dat zijn bovenbeen?quote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dikste man van de wereld
20 Juli 2007 13:00: Wanda Bregman
De 41-jarige Mexicaan, met een gewicht van 560 kilo, is de dikste man ter wereld. Hij komt daarmee in het Guinness Book of Records, maar omdat hij al 200 kilo kwijt is kan hij ook nog de ’man die het meest is afgevallen’ worden. In maart verliet Manuel Uribe voor het eerst sinds jaren zijn huis om zijn gewichtsverlies te vieren. Hij werd per trailer vervoerd. Uribe zocht in 2006 hulp voor zijn extreme overgewicht, dat hem al meer dan twintig jaar aan bed gekluisterd hield. Hij heeft een organisatie opgericht om mensen met overgewicht te helpen.
[afbeelding]
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOBquote:Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef ericahysterica het volgende:
wat een enorme lijst van bekende nederlanders zeg....
Dit hoeft voor mij echt niet hier hoorquote:Op maandag 17 september 2007 16:16 schreef cobain94 het volgende:
http://fitness.blog.nl/al(...)te-man-van-de-wereld
Dit moet voor jaap een makkie zijn toch?
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:quote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.quote:Op maandag 17 september 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat uit de tijd is dat Tilly niet kwam... anders snap ik er echt geen ruk van:
Haar laten doen door die prutsers terwijl er wekelijks een echter kapper komt, nagels laten doen door die prutsers terwijl er regelmatig een echte nagelstyliste komt...
Ik wacht op het moment dat DOB het stylen van de kleding overneemt, met de geweldige smaak van Bianca kunnen we dan pas echt lachen.
Is het verschil tussen kruid en kruit nou zo moeilijk??quote:14:35 Wie verschiet zijn kruid als eerst?
Het plan van de vijf Miljonairs om Huub te bashen lijkt niet van de grond te komen. Niemand lijkt er zin te hebben. Of komt het plan niet van de grond, omdat Dennis ziek is? Overigens is het plan van Huub om Amanda te bashen ook niet van grond gekomen. Of wil hij zijn krachten sparen? Vooralsnog is het in ieder geval een gemoedelijke dag in de Villa. Wellicht als Lieke terugkomt van haar uitje, dat de bom alsnog los barst!
Huub 'basht' de krant?
Bron: Villa Vandaag, 17-09-2007
Huuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 17 september 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als je dit ziet, het resultaat van nagels lakken door DOB![]()
[afbeelding]
Mwah... dat weet ik niet... ik heb een onbegrensd vertrouwen in de kwaliteiten van Biancaquote:Op maandag 17 september 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Til was toen nog wekelijks aanwezig dus tsja, en wat die kleding betreft.....kom maar op, meer voor lul kunnen Naad of Amanda toch niet lopen.![]()
Hoe heet dat witte spulletje ook al weer om tikfoutjes mee weg te werken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |