quote:
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgenquote:
Ik doe een schietgebedjequote:
Nadia zegt constant andere dingen dan dat ze dan doetquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Nadia hield toch van mannelijke/macho mannen?![]()
Dennis is een soort van vriendin.quote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Idd... geweldig shirt om aan te doen als je naar DGK gaatquote:Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha ze zijn het advies dat op het shirt van stanley staat aan het opvolgen![]()
Het is maar net hoe het haar uit komt. Ze houdt toch ook van vrouwen en onthaarde gisteren Dennis billen nog dus ik weet het niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 12:39 schreef snkr-xxx het volgende:
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweestquote:Op maandag 17 september 2007 12:43 schreef noekje het volgende:
Zat Stanley vanmorgen nog uitgebreid te vertellen aan Nadia dat hij het niet gezien heeft. Hij zou vanavond gaan kijken en nu heeft hij het over het aarbeienzaad.
Loeder is het, wel een leuk loeder though.
Ja, net als Palma vanmorgen. 'ik hoorde het van Eric dat hij hier is geweest.' 10 minuten later..quote:Op maandag 17 september 2007 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt daar idd wel standaard te zijn... niemand kijkt, en al helemaal geen streams, maar ze zijn allemaal op de hoogte van zaken die (nog) niet op TV zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |