Joh, echt?!quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Wat een tyfusherrie zeg
Ik was er idd ook gratis, de plaatsen waar wij zaten waren ¤500 voor een weekend p.p.quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Ik was er ook, konden gratis via de ING. Wat een tyfusherrie zeg, ga nooit meer.
dat wist je niet van tevoren?quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Ik was er ook, konden gratis via de ING. Wat een tyfusherrie zeg, ga nooit meer.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Gesponsord naar de F1 en dan gaan zitten klagen dat de organisatie de sport kapot maakt. Gast.quote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Ik was er idd ook gratis, de plaatsen waar wij zaten waren ¤500 voor een weekend p.p.
oja nog een klacht: Formule 1 is te duur
Ik ben uitgenodigd door een sponsor en waar ik met max mosley op doelde was:quote:Op maandag 17 september 2007 12:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gesponsord naar de F1 en dan gaan zitten klagen dat de organisatie de sport kapot maakt. Gast.
.
Woont vlakbij Eindhoven..waar dan?quote:Op maandag 17 september 2007 12:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou altijd kippevel van![]()
Wat een bullshit in dat artikel. Terechte klacht.quote:Op maandag 17 september 2007 12:15 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door een sponsor en waar ik met max mosley op doelde was:
Dit
Veldhoven!quote:Op maandag 17 september 2007 12:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Woont vlakbij Eindhoven..waar dan?
* leolinedance ook vlakbij Eindhoven woont![]()
Ah nicequote:
Ik denk dat je je ondertitel moet aanpassen naar 'zeik wijf'.quote:Op maandag 17 september 2007 12:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee weet ik veel, ik zet het altijd af op tv.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ondertitel moet aanpassen naar 'zeik wijf'.
quote:Op maandag 17 september 2007 12:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ondertitel moet aanpassen naar 'zeik wijf'.
Nee, voetbal is voor paupersquote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef michiel5 het volgende:
Formule 1 is voor paupers
Nee, voetbal is ook voor paupers, over darts hoeven we het natuurlijk niet eens te hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 12:53 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Nee, voetbal is voor paupers![]()
Formule 1![]()
Of poloquote:Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Nee, voetbal is ook voor paupers, over darts hoeven we het natuurlijk niet eens te hebben.
Het klootjes volk zou zich eens in de edele Cricket sport moeten verdiepen![]()
Nou dat is er nog nooit van gekomen.quote:Op maandag 17 september 2007 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He moppie waarom heb jij geen fotoboek?
Wazig .3gp-filmpje van 2x3 pixels waarop je ergens in de verte een F1 auto langs ziet komen?quote:Op maandag 17 september 2007 12:01 schreef Der_Onkel het volgende:
mooie filmpjes en foto's gemaakt, op youtube gezet..........
Werk je bij de ING of ben je een zakenrelatie? In mijn beleving mogen zelfs vaak partners niet mee naar dat soort evenementen; kutbedrijf!quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
Kan je gratis en nog klagen ook.. Oeh, dat geluid is veel te haaaarrrrddd..quote:Op maandag 17 september 2007 12:02 schreef Nouk het volgende:
quote:Op maandag 17 september 2007 16:32 schreef floris.sp het volgende:
De F1 wordt steeds meer verkracht door al die politieke zaken.
mp4 jeweetquote:Op maandag 17 september 2007 15:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wazig .3gp-filmpje van 2x3 pixels waarop je ergens in de verte een F1 auto langs ziet komen?
Cricketquote:Op maandag 17 september 2007 13:05 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Nee, voetbal is ook voor paupers, over darts hoeven we het natuurlijk niet eens te hebben.
Het klootjes volk zou zich eens in de edele Cricket sport moeten verdiepen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |