Een grote (bos)wandeling?quote:Op maandag 17 september 2007 11:51 schreef -moppie- het volgende:
We hebben nog een hond die rent, springt en vooral graag achter een balletje aan mag rennen. Dus heeft iemand enig idee hoe de ene hond toch te vermaken en ervoor te zorgen dat de ander zich rustig houd?
Hoe ging het toen je de Prednison moest afbouwen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:17 schreef Greys het volgende:
Mijn hond(je) heeft dat ook gehad, na een iets te enthousiaste sprong van de bank bij iemand met heel glad parketDie kroop daarna over de grond van de pijn, kon niet eens liggen ofzo. Heel zielig! Na een paar dagen rustig aan doen en prednison is het helemaal vrij snel goed gekomen. Ze is inmiddels 11,5 jaar en vliegt nog steeds als een haas over het grasveld.
Sterkte en even goed volhouden dus met rustig aan doen!
Toen was het alsof hij nooit een hernia gehad had!quote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe ging het toen je de Prednison moest afbouwen?
Nou inderdaad, laten we het hopen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was het alsof hij nooit een hernia gehad had!![]()
Ik ging de eerste twee/drie dagen keurig afbouwen, daarna vergat ik het een dagje helemaal (woops) en daarna nog een keer een half tabletje ofzo en toen ben ik er maar helemaal mee opgehouden, omdat het gewoon helemaal weer in orde was. Ik duim dan ook dat het bij jullie ook zo zal gaan!
Bij Bink is het echt al zeker 4 jaar geleden ofzo en die heeft het nooit terug gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:29 schreef senesta het volgende:
Dat klinkt best hoopgevend Greys
Hoe groot is de kans dat ze het nog een keer terug krijgen?
Ik hoop dat Frits ook weer helemaal opknapt -moppie-.
Ik ben benieuwd hoe het gaat als hij helemaal van de prednison af is.
Bedankt. Ik hoop echt dat het goed gaat zonder Prednison.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
Nou ik hoop dat het allemaal de goede kant op gaat met je hondje! Vreselijk he, om zo'n energiek blij tevreden hondje te moeten zien lijden.......En vooral hem rustig houden, dat lijkt me inderdaad een hele klus!
Beterschap en zo te zien gaat het de goede kant op!
Feestje!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:34 schreef -moppie- het volgende:
JOEPIE
Frits is weer beter!
We merken er niets meer van en hij is weer vanouds.......
Ja mijn pup begint het ook te leren en te waarderen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Ja Feestje!
We hebben weer een keer lekker lang gewandeld, daar maak je ze toch zo blij mee.
Als jij denkt dat dat nodig is kun je er natuurlijk ook om vragenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef ColtZ40 het volgende:
Frits heeft weer last van zijn hernia.Hij probeerde donderdag op de bank te springen wat dus niet lukte en begon te piepen en te trillen.
Meteen naar de dierenarts gegaan krijg hij een spuit en pillen. Zou hij geen foto's moeten maken van zijn rug!?
Mooi, maar kijk wel goed uit in het begin dat het niet weer gebeurd. In begin rustig aan doen met hemquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:35 schreef -moppie- het volgende:
Frits is weer beter!![]()
![]()
Hij rent en springt weer als een dolle nadat hij zijn Prednisonol kuur had afgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |