Nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:46 schreef Ynske het volgende:
hetverderrie, we zenden goedemorgen nederland en nederland in beweging weer uit
niet echt lekker om mee wakker te worden op t werk
a. naar een hupsende Olga Commandeur kijkenquote:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
a. naar een hupsende Olga Commandeur kijken
b. t geneuzel bij GM NL
c. de kop van die presentator
d. veel te veel opnames zo vroeg op de morgen
hoe komt dat toch dat je zoveel wakkerligtquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef leonieke het volgende:
goeiemorgen![]()
Tussen 2u en 3.30u wakker gelegen. Ik zie er weer verdomd goed uit![]()
Het is momenteel echt te druk op het werk. Ik geraak gewoon niet meer door mijn werk en dat is nogal frustrerend. 's nachts lig ik dan te piekeren wat ik nog allemaal moet doen en vooral wat ik vergeten ben. Niet gezond natuurlijk, maar het is sterker dan mezelf. En aangezien ik gisteren tot rond half elf ofzo gewerkt heb voor school en planningen heb zitten maken, spookte het nog meer door mjin hoofd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 07:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe komt dat toch dat je zoveel wakkerligt
dat kan toch niet goed wezen
misschien een optie om eens een kopke ontspanningsthee te drinken voor je gaat slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is momenteel echt te druk op het werk. Ik geraak gewoon niet meer door mijn werk en dat is nogal frustrerend. 's nachts lig ik dan te piekeren wat ik nog allemaal moet doen en vooral wat ik vergeten ben. Niet gezond natuurlijk, maar het is sterker dan mezelf. En aangezien ik gisteren tot rond half elf ofzo gewerkt heb voor school en planningen heb zitten maken, spookte het nog meer door mjin hoofd.
En dan ook nog eens de gewone kopzorgen erbij en een slecht bed en hoofdkussen (bij mijn ma slaap ik als een roosje in het weekend)
Thee? Bahquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een optie om eens een kopke ontspanningsthee te drinken voor je gaat slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |