Ik zat wat te googlen (ik schijn niet de enige te zijn met dit ideequote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik denk het wel!, Je zou anders evt ook van die afwasbare verf kunnen gebruiken
(glas is duur...)
Dit schilderen heeft Duderinnetje ook gedaan, alleen is het een kleine glasplaat achter de kraan.quote:Op maandag 17 september 2007 12:03 schreef Faithz het volgende:
Ik denk dat we dan beter kunnen kiezen om het glas zelf aan de achterkant te laten schilderen. Want er zitten ook wat oneffeneden in de muur.
Daar heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 17 september 2007 12:16 schreef Faithz het volgende:
Koel en strak is wel wat we willen bereiken. Al zouden we ook voor speelse mozaiek kunnen gaan. Maar ik zit niet zo op die niet schoon te krijgen voegen te wachten.
Daarvoor kit je de randen toch af?quote:Op maandag 17 september 2007 12:08 schreef AnneX het volgende:
Wij hebben rondom glas op de gestucte muur, die er evt. is af te halen vanwege verdwaalde dooie beessies erachter.
Duh, ja daarvoorvoor hebben wij niet gekozen...quote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]Daarvoor kit je de randen toch af?
quote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef Faithz het volgende:
Achter de afzuigkap komt rvs. Zou het mooi zijn om de keuken voor de rest met melkglas of gezandstraalt glas af te werken, ipv tegels?
[afbeelding]
Er komt vast wel een nieuwequote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef maedel het volgende:
oh, hier is het
Ik mis die foto van de buuv'![]()
Vraag een stuk mee als voorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:54 schreef Faithz het volgende:
He thanks!!
Ziet er heel stoer uit! Maar ook best druk.. die koeien
Wij gaan informeren naar melkglas met een laklaag aan de achterkantLeuk dat je aan ons dacht!
Toch weer wat weg kunnen strepenquote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef Nirak het volgende:
Het volgende staat dus nog op het programma (handig zo'n lijstje):
- plafond keuken
- 3 deuren aflakken benedenverdieping
- 2 deurkozijnen beneden aflakken
- meterkast afschuren en aflakken
- binnenkant voordeur aflakken
- verwarmingsbuizen beneden aflakken
- stopcontacten en lichpunten incl. binnenwerk vernieuwen
- inbouwkast toiletportaal schuren en schilderen
- plafond in toiletportaal afwerken met schrootjes (het candoo pakket ligt al klaar)
ik weet niet of je wat aan mij hebt, aangezien ik echt geen klusser ben. *mompelt iets over linkerhanden*quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Nirak het volgende:
Weet iemand toevallig welk product je het beste kunt gebruiken om traptreden blank te lakken?
Morgen komen als het goed is de traptreden afgeschaafd terug, en we willen ze graag mooi in de originele kleur houden en dus blank lakken. Het is een open trap, die best intensief gebruikt wordt.
Iemand tips?
Botenlak is heel goed.En dan een keer of drie (geloof ik) overdoen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Nirak het volgende:
Weet iemand toevallig welk product je het beste kunt gebruiken om traptreden blank te lakken?
Morgen komen als het goed is de traptreden afgeschaafd terug, en we willen ze graag mooi in de originele kleur houden en dus blank lakken. Het is een open trap, die best intensief gebruikt wordt.
Iemand tips?
En vriendelijk bedanktquote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Faithz het volgende:
En dan nu op veler verzoek:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het kontje van de buurvrouw
Goh, echt?quote:Op maandag 24 september 2007 08:08 schreef Faithz het volgende:
Nee, gisteren waren we een beetje brak
ja het is ruimtelijker en een stuk frisser zoquote:Op maandag 24 september 2007 12:54 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Goh, echt?
Ik vind het weghalen van de pui boven echt een hele grote verbetering!
Hoe heb je er nu die 'volle' toiletpot uitgekregen??quote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Faithz het volgende:
De oude badkamer (ook het puin) bevind zich op dit moment dus in onze achtertuin. Net als ik
er moet ook nog wat opgehangen wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
Hoe heb je er nu die 'volle' toiletpot uitgekregen??
Ja, hij heeft goed werk geleverd, wij zijn tevredenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:14 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Tevreden met Maljaars ??
Daarover gesproken, je kunt mijn boormachine wel lenen Zaterdag, ik moet zelf de hele dag weg, moet je 'm wel morgenavond ff oppikken... (voordat Pa weer met dat nep-hilti ding aan komt zetten)quote:Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef Faithz het volgende:
(broer van Nirak, de jongen van het boren van gaatjes
)
En ze hebben zichzelf komende zaterdag weer uitgenodigd.dat hebben we eigenlijk ook hard nodig want het zou wel eens zo kunnen zijn dat we over 3 weken over moeten.
Wij wachten met gaatjes boren heel graag op jouquote:Op donderdag 27 september 2007 17:55 schreef Mark_640 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, je kunt mijn boormachine wel lenen Zaterdag, ik moet zelf de hele dag weg, moet je 'm wel morgenavond ff oppikken... (voordat Pa weer met dat nep-hilti ding aan komt zetten)
Kuch!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wij wachten met gaatjes boren heel graag op jouOm te voorkomen dat we de pas gestucadoorde muur weer helemaal afraggen met onze vaste hand
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:54 schreef Nirak het volgende:
Het zijn potjes tegelverf van Flexa van 0,75 liter.
Heel graag gedaanquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef Faithz het volgende:
De eerste slaapkamer staat helemaal in de structuur. Nog even de houtjes en de vensterbank verven. De radiator is ook al geverfd. De tweede slaapkamer is dichtgesmeerd, voorgesmeerd én in de structuur gezet door 2 vriendinnen van ons!! THNX!
huh? heb je het over mij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef Faithz het volgende:Wat een eer dat jij hier reageert
Ik heb ergens een foto. Even zoeken.
hahahaha...gokken durf ik niet, maar ik vind ze wel supergeinig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef Faithz het volgende:
Ok hier is ie dan:
[ afbeelding ]
We hebben 6 van deze tegeltjes besteld en de rest wordt wit. Het plan is om deze tegel kris kras door de keuken te hangen zonder enige structuur en op die manier het een speelse en zachtere aanblik te geven.
We hebben namelijk alles erg strak maar we moeten oppassen dat het niet te koud wordt. Ik denk dat de bubbeltjes de keuken lekker fris doet stralen. Verder hebben we accessoires in die kleur! Jammie. Groene lamp van de Ikea er nog ff bijkopen..
Edit:
[ afbeelding ]
En mocht het niks zijn, bikken we de groenestiptegels eruit en spelen we op safe met zwarte tegels tussendoor.
Gok eens wat die klote tegeltjes PER STUK kosten
En oh ja, wat vind je ervan
ik krijg kriebel van jouw avatar of hoe heet zo`n dingquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef theKiD het volgende:
Dat zijn errug gave tegeltjes!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |