abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53979136
Het zal misschien niet voor het eerst gezegd zijn, maar ik snap jou niet.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Sneijder - Een van de grootste up and coming spelers van Europa - Real
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53979185
Hij is nu in vorm en de PD verdedigers en middenvelders kennen hem nog niet. Die leren vanzelf dat ze hem niet rond de 20 meter moeten laten schieten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53979240
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:11 schreef RayMania het volgende:

[..]
8 van de tien maarliefst
pi_53980992
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de kwaliteiten nog van Sneijder als zijn tegenstanders in slagen zijn afstandsschot uit zijn spel halen?
Je kunt niet voorkomen dat Sneijder schiet. Hij kan met beide benen superkort in/uitdraaien en kappen. Zo maakt hij altijd ruimte voor het schot, dat is bijna niet te verdedigen. Hij is goed in de kleine ruimte, heeft een goed inzicht en met die traptechniek van hem kan hij ook nog eens een geweldige pass geven. Sneijder is gewoon een klassespeler

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Bassie op 17-10-2007 01:49:36 ]
pi_53981047
Hij kan maar met een been scoren en een schot is te verdedigen.

Maar wat zijn nu verder de kwaliteiten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53981090
Naast die 4 kwaliteiten die ik naast zijn schot genoemd heb in de vorige post? Hij kan inderdaad maar met een been tegelijk scoren, maar dat is wel de grootste bull die ik ooit gehoord hebt. Ooit iemand met twee benen tegelijk zien scoren?
pi_53981133
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Maar wat zijn nu verder de kwaliteiten?
Volgens Real Madrid:
quote:
Incredible insight, perfect touch with both legs and an incredible attacking drive. He is a playmaker and he scores several goals. He is a fast player, with a powerful shot and great technique. He is very intelligent on the pitch and he is excellent at stealing balls. His set pieces are always dangerous.
pi_53981156
Hij scoort slechts met afstand met een been en niet met 2.

Hij is alleen in de passing volledig tweebenig.

Verder is hij naar meninig niet goed in de kleine ruimte en geeft hij vrijwel nooit een beslissende pass in een spelsituatie
pi_53981171
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens Real Madrid:
[..]
Toen ze over snel begonnen ben ik gestopt met lezen.....

Maar lekker objectieve bron
pi_53981176
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan maar met een been scoren...
Is niet waar. Het meerendeel scoort hij met rechts ja, maar met links gaan ze er ook prima in hoor. Kan me nog een goal herinneren in Eindhoven een paar maandjes terug.
pi_53981182
Nog een?
pi_53981260
Ik zal eens even voor je zoeken...

edit: Thuis tegen ADO, thuis tegen Vitesse, ... uit bij het Grafschaap... AZ uit... en tegen FC Eindhoven!

[ Bericht 9% gewijzigd door Radegast op 17-10-2007 02:10:38 ]
pi_53981266
Als ik You Tube kon kijken ging ik ze bekijken
pi_54061833
Vandaag had niemand hem gemist als hij in bed was blijven liggen
pi_54284477
Zeer binnenkort gaat hij Drenthe achterna
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:16:04 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54284668
Hij laat idd niet meer zo'n indruk achter als in het begin.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54284815
Daarom gaat hij ook Drenthe achterna.

Zijn meevoetbal kwaliteiten zijn niet om naar huis te schrijven, zijn fysieke kwaliteiten bestaan niet en zijn schoten van mid range worden door een beetje slim team eruit gehaald.

Dan blijft er alleen zijn vrije trappen over, beetje weinig om bij een Europese top team standaard in de basis te staan
pi_54295493
Penalties schiet ie goed in

3e goal van het seizoen
  donderdag 1 november 2007 @ 09:07:37 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54296431
Over de 1-5 van Robinho:
quote:
De Braziliaan droeg zijn treffer op aan Sneijder, die het gehele duel op de bank verbleef.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54300450
De eerste tekenenen van een rol op het 2e plan
pi_54302718
Ga je dat nou na elke wedstrijd zeggen? Het wordt een beetje simpel...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54302968
27 miljoen op de bank en 13 miljoen op de tribune
pi_54303035
En Robben die alsmaar geblesseerd is en dit seizoen waarschijnlijk toch niet heel veel gaat spelen.

Ach, zo gaat het bij Real .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54303287
quote:
Op donderdag 1 november 2007 18:19 schreef RayMania het volgende:
Ga je dat nou na elke wedstrijd zeggen? Het wordt een beetje simpel...
Alleen als het nodig is
  donderdag 1 november 2007 @ 19:37:26 #115
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54304048
Ik wórd me hier eerlijk gezegd toch een partij doodmoe van jou, stuk negatieveling. En ik zal niet de eerste zijn. Wedden trouwens dat ik hierop een gevat antwoord krijg? Voorspelbaar ben je al net zo.
Ta mère bien.
pi_54304595
Tja, Postbode, als je zoveel verstand van voetbal hebt als DAM, dan kun je niet echt meer genieten van het spel. Dan erger je je aan al die domme trainers, matige spitsen, veel te kleine middenvelders, dramatische backs en mandekkers die altijd maar dezelfde fouten maken. DAM is zeg maar als een topschilder, die zo goed is dat ie niet meer kan genieten van het schilderen zelf. Omdat die fruitschaal in zijn hoofd altijd beter is dan op het doek, zelfs al zegt de hele wereld van niet.

Het is lastig om DAM te zijn. Vergeet ook niet dat hij, wanneer hij met hetzelfde middenveld mag spelen als Seedorf nu doet bij Milan, ook beter gepresteerd zou hebben dan Clarence in al die jaren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54350762
Hij kan wel mooi samen met Royston Nederlands lullen op het 2e plan

[ Bericht 8% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 04-11-2007 08:50:23 ]
pi_54354744
quote:
Op donderdag 1 november 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Tja, Postbode, als je zoveel verstand van voetbal hebt als DAM, dan kun je niet echt meer genieten van het spel. Dan erger je je aan al die domme trainers, matige spitsen, veel te kleine middenvelders, dramatische backs en mandekkers die altijd maar dezelfde fouten maken. DAM is zeg maar als een topschilder, die zo goed is dat ie niet meer kan genieten van het schilderen zelf. Omdat die fruitschaal in zijn hoofd altijd beter is dan op het doek, zelfs al zegt de hele wereld van niet.

Het is lastig om DAM te zijn. Vergeet ook niet dat hij, wanneer hij met hetzelfde middenveld mag spelen als Seedorf nu doet bij Milan, ook beter gepresteerd zou hebben dan Clarence in al die jaren.

alleen GAGO, JRR, MESSI, SIMONS en ADU zijn de enige goede voetballers op de wereld
AFC AJAX
pi_54357681
En Kaka, Gerrard, Tevez, Gatuso, Pirlo, Gomes, Henry, Ronaldinho, Valeri, Abidal. Drogba, Van Persie, Ruud, Van Bommel, Tomi, Demichelis, Ribery, Gaby Milito, Lucas Leiva, Marcelo, C Ronaldo, Carrick, A. Cole, Alex, Alex Pato, Denis, Banega, Terry, Afonso, Schaars, Dembele, Salcido o.a
pi_54377384
quote:
Op zondag 4 november 2007 08:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij kan wel mooi samen met Royston Nederlands lullen op het 2e plan
Ja leuk, weer zo'n kansloze one-liner,. maar hij was dus gewoon geblesseerd dit weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')