Ieuw, jij woont zeker in Engeland ofzoquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 05:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieuw, jij woont zeker in Engeland ofzo![]()
Griekeland, mag ookquote:
Zelfde principe.quote:Op maandag 17 september 2007 05:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat lijkt wel slecht gemaakte lasagne man
sjappies die nog nooit van *baklavaquote:Op maandag 17 september 2007 05:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat lijkt wel slecht gemaakte lasagne man
Baklava is vooral lucratief voor tandartsenquote:Op maandag 17 september 2007 05:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
sjappies die nog nooit van *baklava' gehoord hebben
dit spul is per kilo duurder dan goud vriend
![]()
![]()
Alleen al door naar baklava te kijken, springt het glazuur al van mijn tanden.quote:Op maandag 17 september 2007 05:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Baklava is vooral lucratief voor tandartsen![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 07:51 schreef Votz het volgende:
Nee, geef mij maar de simpele kersen-, abrikozen- of aardbeienvlaai....ZONDER SLAGROOM!!!!!
Nee, dat is nog smeriger. Bijt je erin krijg je een cumshot van slagroom over je heen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:12 schreef Kings het volgende:
Zelfs om 8 uur s'ochtends loopt het water nog in mn mond....
[afbeelding]
Wat nou vlaaien, vies stuk aardkorst met slappe vruchtjes
Dan moet je de vlaai ook niet bij Multivlaai halen....quote:Op maandag 17 september 2007 08:12 schreef Kings het volgende:
Nee, een drol draperen met geslachtsroom (lees Bossche Bol), da's pas lekker.quote:Op maandag 17 september 2007 08:12 schreef Kings het volgende:
Zelfs om 8 uur s'ochtends loopt het water nog in mn mond....
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 september 2007 12:41 schreef Victor_Eremita het volgende:
Baklava is goddelijk.
Dat is een correcte weergave van de feiten.quote:Op maandag 17 september 2007 12:41 schreef Victor_Eremita het volgende:
Baklava is goddelijk.
Ja, maar het topic is inmiddels gekaapt door baklavafanaten.quote:Op maandag 17 september 2007 13:06 schreef DR878 het volgende:
baklava is toch vooral een midden oosters gebak.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, maar het topic is inmiddels gekaapt door baklavafanaten.
Kersenvlaai is veel lekkerder man.quote:Op maandag 17 september 2007 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[afbeelding]
Abrikozenvlaai![]()
Echt ongeevenaard!!!!!
Om je vulling vervolgens stuk te bijten op die ene pit...quote:Op maandag 17 september 2007 14:21 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Kersenvlaai is veel lekkerder man.
Ja godver. Nu wil ik taart.quote:
Zonder pitten natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 14:41 schreef Votz het volgende:
[..]
Om je vulling vervolgens stuk te bijten op die ene pit...![]()
ik had met mijn verjaardag een kersenvlaai van albert heijn.quote:Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Heidrich het volgende:
[..]
Zonder pitten natuurlijk![]()
Kersenvlaai met pitten![]()
Bleh, oranjekoek. Toen ik de TT las moest ik meteen aan dat spul denken.quote:
Rijstevlaai, dat is iets wat men boven de rivieren niet weet te maken. Het wordt altijd zo'n Multivlaai-achtige taart: veel deeg, een heel klein laagje rijstpudding, een enorme laag slagroom en een berg chocoschaafsel eroverheen. Geen lol meer aan.quote:
Om mee te gooien, altijd leuk...quote:
Ik analyseer een spons, gevuld met Flipje jam en siliconenkit en wat is de toegevoegde waarde van een Delmonte blik ananas, zo goooooor...quote:
Zeg dat woord eens tien keer snel achter elkaar zonder schuim op je bakkes te krijgen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |