Jeujquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ja, jullie hebben wel gelijk eigenlijk he? Ik ben gewoon een luie flikkerEn Fok is natuurlijk lekker klagen, het valt best mee hoor.
Thanks, die schop onder mijn hol had ik wel even nodigStraks maar es al die rottige plekjes netjes rood maken. Gelukkig is de slaapkamer wel mooi strak.
Nadeel was ook wel dat we amper licht hadden, dat verft gewoon niet zo handig.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ja, jullie hebben wel gelijk eigenlijk he? Ik ben gewoon een luie flikkerEn Fok is natuurlijk lekker klagen, het valt best mee hoor.
Thanks, die schop onder mijn hol had ik wel even nodigStraks maar es al die rottige plekjes netjes rood maken. Gelukkig is de slaapkamer wel mooi strak.
Nadeel was ook wel dat we amper licht hadden, dat verft gewoon niet zo handig.
dat is hier in huis heel simpel, ik doe gewoon wat ik wil.quote:Op maandag 12 november 2007 06:48 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nog steeds niet of we de plinten gaan doen en zo ja op wat voor termijn. Brad verandert steeds van gedachtenMaar in de slaapkamer waarschijnlijk zwarte plinten en in de keuken maple.
In m'n eentje plinten vervangen zie ik niet zo zitten, dat moet echt samenquote:Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef truttebosje het volgende:
[..]
dat is hier in huis heel simpel, ik doe gewoon wat ik wil.
en als ik klaar ben vraag ik en....hoe vind je het?
dan kan hij er toch weinig meer tegen in brengen.
mooi huis hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat worden aan de binnenkant.
en waarom zou je bij in elkaar over lopende kamers geen verschillende kleuren kunnen gebruiken?
door met een kleur te stoppen scheid je de ruimte toch al af, of zie ik dat verkeerd?
je zou ook met kleurvlakken kunnen werken natuurlijk.
succes verder.
ah..ok ik had begrepen dat het om een likje verf ging.quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
In m'n eentje plinten vervangen zie ik niet zo zitten, dat moet echt samenEn het gaat niet echt om smaak, maar meer om hoeveel geld ervoor is. Maar dat komt allemaal wel.
Vandaag voor een bnk shoppen, bed en mediacenter komen volgende week geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |