abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:52:53 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_54419131

Ja, jullie hebben wel gelijk eigenlijk he? Ik ben gewoon een luie flikker En Fok is natuurlijk lekker klagen, het valt best mee hoor.

Thanks, die schop onder mijn hol had ik wel even nodig Straks maar es al die rottige plekjes netjes rood maken. Gelukkig is de slaapkamer wel mooi strak.

Nadeel was ook wel dat we amper licht hadden, dat verft gewoon niet zo handig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:58:44 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54419269
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:

Ja, jullie hebben wel gelijk eigenlijk he? Ik ben gewoon een luie flikker En Fok is natuurlijk lekker klagen, het valt best mee hoor.

Thanks, die schop onder mijn hol had ik wel even nodig Straks maar es al die rottige plekjes netjes rood maken. Gelukkig is de slaapkamer wel mooi strak.

Jeuj

Gewoon even doorzetten joh! Het is nu of nooit. Echt, als je eenmaal gesettled bent dan doe je het niet zo snel meer (maar ergert je er wel aan). En niets is zo leuk als in je nieuwe huis trekken, waar je apetrots rondkijkt en denkt: zelf gedaan!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54420892
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:

OK- doorgaan dus ...

Het leeft en lurkt ook leuker mee als iemand er zelf zin heeft : waarom begin je er anders aan.

Eeerlijk is eerlijk: het is ook een beetje de kift op het huis en dan dreigende verwaarlozing on beforehand.
  woensdag 7 november 2007 @ 03:02:41 #154
71919 wonderer
pi_54421244
Nou nou, verwaarlozing... een paar plekjes die misschien nog wat verf nodig hebben, noem ik geen verwaarlozing hoor

Het grootste nadeel is dat we niet zeg maar een kamer kunnen doen. Alles loopt praktisch in elkaar over, de plinten strekken zich zelfs uit over twee verdiepingen, dus het is voornamelijk alles of niks. En we hebben nu geen geld voor alles, dus eigenlijk wordt het niks. Over een tijdje willen we een gashaard (kaching) en laminaat beneden (kaching).

Maarrrrrr... de koelkast past!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 7 november 2007 @ 08:29:25 #155
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54422134
Hulde voor de koelkast

Mooi kleurtje in de keuken! Altijd leuk om eens iets anders-dan-anders te zien. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Succes met het behouden van de motivatie. "Luie" mensen zijn doorgaans wel levensgenieters, btw.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 7 november 2007 @ 21:27:51 #156
71919 wonderer
pi_54440078
Zo. Hopelijk heb ik nou alle hoekjes, gaatjes en plekjes gehad. Ziet er wel een stuk beter uit nu. De stopcontacten in de slaapkamer zijn ook gedaan gisteren, wit met zwart, best hip. Alleen die draden, best raar hoor... Brad had uitgelegd hoe het moest (Nederlandse stopcontacten kende ik wel, maar Amerikaanse zijn toch anders) en natuurlijk, toen ik het ging proberen, klopte er weer geen kont van Eentje had zelfs zes draden plus aarde in plaats van vier Daar moet dus nog even over gelezen worden. Een van die dingen zit op de schakelaar (plafondlampen zijn hier zeldzaam, de lichtknopjes werken met een bepaald stopcontact waar je dan een lamp op moet aansluiten).

Ik werd trouwens welkom geheten door de UPS-man, die een pakje kwam brengen Wel grappig. Vriendelijke mensen hier
pi_54440568
Wonderer heeft haar inspiratie weer terug

En nu volhouden hoor!!! Misschien kan het allemaal wel niet nu vanwege de financiële gebeurens maar het moet wel een huisje worden dat je straks vol trots aan familie en vrienden kunt laten zien.

Enne, doe je voorzichtig met al die stroomdraadjes.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 7 november 2007 @ 21:46:08 #158
71919 wonderer
pi_54440688
Mijn familie is zo onder de indruk van de grond dat de verf ze niet opvalt
pi_54522797
Schiet lekker op wonderer. Wanneer willen jullie er in trekken?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 11 november 2007 @ 16:39:01 #160
71919 wonderer
pi_54529266
Morgen

Pa komt met de vrachtwagen langs dus dan gaan alle grote spullen, inclusief bed.
  maandag 12 november 2007 @ 06:48:07 #161
71919 wonderer
pi_54542548
Vandaag gordijnen opgehangen in de woonkamer (zwart ), een en ander uitgepakt (lees: dozen versleept) en voor het eerst gekookt en gegeten in huis

Morgen dus de grote meubels verhuizen en ik heb ook bed besteld dus dat moet er donderdag zijn. Lekker knutselen dus

Ik weet nog steeds niet of we de plinten gaan doen en zo ja op wat voor termijn. Brad verandert steeds van gedachten Maar in de slaapkamer waarschijnlijk zwarte plinten en in de keuken maple.
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:08:56 #162
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54567227
Als ik het goed begrijp zijn jullie nu dus aan het inrichten. Ik ben zó benieuwd!!
Verheug me erg op de foto's.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54572648
tvp

wat een prachtig huis wonderer! (van buiten dan) Ik ben heel benieuwd hoe jullie het verder gaan doen van binnen
Suc6!
pi_54573551
Ons een beetje lekker maken met alleen tekst!

Doe eens snel een paar foto's maken zodat we kunnen zien hoe jullie nieuwe huis er uit ziet met jullie meubels erin!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_54573650
Wauw wonderer, jullie zijn al aan het verhuizen Ik ben benieuwd hoe alles er zal uitzien met jullie eigen meubels
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:07:12 #166
71919 wonderer
pi_54582318
Zo, twee uur lang lopen sjouwen, maar de eerste nacht in het huis is een feit Ik zit nu weer in het appartement want we hebben nog geen internet in het huis De kabel wordt donderdag overgeheveld.

Ik zal even kijken hoe ik het ga doen met foto's want mijn PC is inmiddels uitgeschakeld en laptop werkt nou niet echt geweldig met foto's.

Blog intussen wel bijgewerkt.
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:21:20 #167
71919 wonderer
pi_54584355
Het koelkastprobleem:

De koelkastoplossing:

Het resultaat:

De bibliotheek/kantoortje

Hier ga ik trouwens niet zitten, dit is voor de administratie, mijn PC komt in de woonkamer te staan

De logeerkamer waar we nu slapen:

De rest van de foto's staan hier
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:33 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_54584433
Die koelkast .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:52:47 #169
71919 wonderer
pi_54656826
Kabel overgeheveld

Nog een paar keer op en neer voor de laatste dingen uit het appartement en zijn is het definitief

En we zijn allebei ziekig
  maandag 19 november 2007 @ 05:10:01 #170
71919 wonderer
pi_54709551
Gister en vandaag het appartement leeggehaald en schoongemaakt. Een zooi oude meubels in de dumpster geflikkerd, beetje gestofzuigd en anderszins schoongemaakt. Het is toch nooit goed, dus we gaan echt ons best niet doen, dat mogen ze zelf doen. Wij dokken wel

Morgen sleutels inleveren en dan is het werkelijk rond.

Nu hier nog uitpakken, bank bestellen etc
  maandag 19 november 2007 @ 09:47:38 #171
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54710973
edit: Stroek is echt nog niet wakker
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 19 november 2007 @ 09:48:03 #172
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_54710979
het is nog vroeg deze maandag
ik heb nog te weinig koffie op
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_54712948
quote:
Op maandag 12 november 2007 06:48 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nog steeds niet of we de plinten gaan doen en zo ja op wat voor termijn. Brad verandert steeds van gedachten Maar in de slaapkamer waarschijnlijk zwarte plinten en in de keuken maple.
dat is hier in huis heel simpel, ik doe gewoon wat ik wil.
en als ik klaar ben vraag ik en....hoe vind je het?
dan kan hij er toch weinig meer tegen in brengen.
mooi huis hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat worden aan de binnenkant.
en waarom zou je bij in elkaar over lopende kamers geen verschillende kleuren kunnen gebruiken?
door met een kleur te stoppen scheid je de ruimte toch al af, of zie ik dat verkeerd?
je zou ook met kleurvlakken kunnen werken natuurlijk.
succes verder.
  maandag 19 november 2007 @ 15:41:42 #174
71919 wonderer
pi_54718231
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:39 schreef truttebosje het volgende:

[..]

dat is hier in huis heel simpel, ik doe gewoon wat ik wil.
en als ik klaar ben vraag ik en....hoe vind je het?
dan kan hij er toch weinig meer tegen in brengen.
mooi huis hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat worden aan de binnenkant.
en waarom zou je bij in elkaar over lopende kamers geen verschillende kleuren kunnen gebruiken?
door met een kleur te stoppen scheid je de ruimte toch al af, of zie ik dat verkeerd?
je zou ook met kleurvlakken kunnen werken natuurlijk.
succes verder.
In m'n eentje plinten vervangen zie ik niet zo zitten, dat moet echt samen En het gaat niet echt om smaak, maar meer om hoeveel geld ervoor is. Maar dat komt allemaal wel.

Vandaag voor een bnk shoppen, bed en mediacenter komen volgende week geloof ik.
pi_54719304
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

In m'n eentje plinten vervangen zie ik niet zo zitten, dat moet echt samen En het gaat niet echt om smaak, maar meer om hoeveel geld ervoor is. Maar dat komt allemaal wel.

Vandaag voor een bnk shoppen, bed en mediacenter komen volgende week geloof ik.
ah..ok ik had begrepen dat het om een likje verf ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')