Jullie aankoop jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Foutje
Lieverd, de wedstrijd is al afgelopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
Wilders over Lee: "Jammer dat uitgerekend Lee wél snel het land uit wilde."
[ afbeelding ]
huhquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, de wedstrijd is al afgelopen
Weet ikquote:
Oh sorry schat.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, de wedstrijd is al afgelopen
En toch gewisseld?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tegen Groningen deed ie het overigens wel goed.
Hij viel juist in. En deed dat naar behoren, daarom stond ie gister basis, waar ie weer een drama was.quote:
Ik haalde 2 wedstrijden door elkaar inderdaad, my bad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij viel juist in. En deed dat naar behoren, daarom stond ie gister basis, waar ie weer een drama was.
Ik heb van mijn bronnen gehoord dat van Basten gecharmeerd van hem is!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
Hij mist gewoon de kwaliteit die Feyenoord wil nastreven!
Technisch is hij zeker goed. Hij heeft vaak genoeg laten zien dat hij simpel een mannetje uit kan spelen. Ik vind hem vaak nonchalant / slapjes over komen tijden eens wedstrijd. Er moet meer pit in zijn spel komen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gun hem nog een halfjaartje om mij te overtuigen. Je ziet vaak genoeg dat hij vooral technisch het zeker wel aankan, maar fysiek zit het gewoon niet goed. En mentaal eerst ook niet al lijkt dat wel te zijn veranderd als ik hem vaak op trainingsfoto's en na het winnen van beker en op het bordes zag. Zong gisteren mooi mee.Ten minste, hij bewoog zijn mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |