Aziaten zijn altijd gek op karaoke!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik gun hem nog een halfjaartje om mij te overtuigen. Je ziet vaak genoeg dat hij vooral technisch het zeker wel aankan, maar fysiek zit het gewoon niet goed. En mentaal eerst ook niet al lijkt dat wel te zijn veranderd als ik hem vaak op trainingsfoto's en na het winnen van beker en op het bordes zag. Zong gisteren mooi mee.Ten minste, hij bewoog zijn mond.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aziaten zijn altijd gek op karaoke!
[ afbeelding ]
mijn god ik ga HELEMAAAAAAAAAAAaal stuk raap me opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Filmpje met alle geweldige acties van Lee dit seizoen, maar liefst 9 minuten lang. Doet me denken aan die Sikora-video.
Aziaatjes vind je niet zo lekker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
mijn god ik ga HELEMAAAAAAAAAAAaal stuk raap me opwat een compilatie en dan ook 9 minuten lang
quote:Lee langer uit roulatie dan gedacht
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoord speler Chun-Soo Lee is in zijn vaderland Zuid-Korea geopereerd aan zijn enkelblessure. De herstelperiode van de aanvaller blijkt langer dan verwacht en wordt ingeschat op drie maanden. Lee zal hierdoor de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan zich voorbij moeten laten gaan.
Pfff... Word weer een zwaar seizoen. Als we nu al onze toppers in het begin van de competitie missen.quote:
quote:Volgens een woordvoerder van de Koreaanse club Jeonbuk Motors heeft Feyenoord aan die club Chun-soo Lee aangeboden. Feyenoord zou een transfersom van 2,9 miljoen euro vragen voor de aanvaller. 'We hebben al een voormalige international in ons team en de komst van Lee zou ons helpen om nog meer toeschouwers te trekken. Maar de transfersom die Feyenoord vraagt, is voor ons te hoog om in overweging te nemen.'
Ben je er weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:20 schreef Peter_Europa het volgende:
In welke wereld leven ze bij Feyenoord?
quote:Feyenoord vindt uitweg voor Lee
Geschreven op dinsdag, 29 juli om 15:25
Feyenoord heeft een nieuwe club gevonden voor Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller vertrekt op huurbasis naar Samsung Blue Wings, dat uitkomt in de K-League. Dat meldt Feyenoord dinsdagmiddag op haar officiële website. Klik hier! Met de mededeling is een einde gekomen aan de wekenlange onzekerheid. Feyenoord wilde graag meewerken aan een vertrek van Lee, maar vond geen club die hem wilde overnemen. De Rotterdammers hebben nu besloten om hem een seizoen te verhuren aan Samsung Blue Wings. “We hopen dat Lee op deze manier weer aan spelen toe gaat komen”, zegt technisch directeur Peter Bosz.
Hoewel de td er niet in is geslaagd om Lee te verkopen is Bosz tevreden. Volgens de directeur heeft Feyenoord financieel gezien een goede overeenkomst gesloten met Blue Wings. “Bovendien hopen we dat Lee het zo goed gaat doen dat hij weer goed in de markt komt te liggen. We zullen proberen om hem dit jaar zo goed mogelijk volgen.”
De 27-jarige Lee kwam vorig jaar over van het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyandai, dat ongeveer twee miljoen euro voor hem ontving. Bij Feyenoord kon de aanvaller de supporters echter nooit overtuigen. Lee speelde slechts twaalf competitiewedstrijden, waarin hij niet wist te scoren.
quote:LEE VERHUURD AAN CHUNNAM DRAGONS
Chun soo Lee speelt tot 1 januari 2010 voor Chunnam Dragons, dat uitkomt in de Zuid-Koreaanse K-League. Feyenoord bereikte hierover donderdagmiddag overeenstemming met Chunnam en met Suwon Samsung BlueWings, de club waaraan Lee voor de duur van dit seizoen verhuurd was. Chunnam Dragons betaalt een huursom en neemt bovendien het salaris van de buitenspeler over. Voor de Blue Wings speelde de 79-voudig international gedurende het afgelopen half jaar uiteindelijk vier volledige duels.
quote:De door Feyenoord verhuurde Chun-Soo Lee is door zijn huidige club Chunnam Dragons weer in genade aangenomen. In februari werd hij doorverhuurd door BlueWings omdat hij daar vanwege disciplinaire maatregelen niet meer in actie kwam. Bij Chunnam ging hij al weer snel in de fout. Nadat hij de assistent scheidsrechter agressief bejegend zou hebben, werd hij voor maar liefst zes duels geschorst. Gedurende die periode moest hij bij al die wedstrijden van de bond de fair play vlag dragen in het stadion. Als teken van excuus had Lee toen hij voor de tuchtcommissie moest verschijnen zijn haar gekortwiekt. Inmiddels heeft hij zijn straf uitgezeten.
quote:De verkoop van Chun-Soo Lee door Feyenoord lijkt door te gaan. Een woordvoerder van Chunnam Dragons liet dat weten. "Lee Chun-Soo wil naar de Saoedische club Al-Nasr. We moeten hem wel laten gaan, want Lee wil daar hoe dan ook naar toe. Er zijn enkele problemen in zijn contract die besproken moeten worden met Lee. Dus het is nog niet duidelijk wanneer Lee zal vertrekken. Zijn club zou de boete in zijn huurcontract van 272.000 dollar eisen voor zijn tussentijdse vertrek.
Eerder werd er gemeld dat er met een transfer van Lee tussen de 500.000 en 700.000 euro zou zijn gemoeid.
Da's ook Azië.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef TC03 het volgende:
Heimwee krijgen in Europa en dan wel naar Saoedi-Arabië willen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |