Ja maar dan sta je dus ergens bij het soort volk dat je vreemd aankijkt als je wél uit je dak gaatquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
nee hoor, ben het absoluut mee eens dat ie verotte spikes uit de pit moeten blijvenquote:Op zondag 16 september 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
If you can't take the heat, stay out of the kitchen.
Mja, dat en idioten die met hun peuk lopen te zwaaien. Én emo-metalcore-ninja's, die aan de rand hangen, maar het wél nodig vinden om als een spast roundhousekicks te maken.quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee hoor, ben het absoluut mee eens dat ie verotte spikes uit de pit moeten blijven![]()
De moeder van mijn beste vriend was mee naar Heideroosjes, aangezien het toch gratis was.quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het sowieso te zielig voor woorden, pit. en daarnaast krakers stinken.
en? is ze flink aangerand?quote:Op maandag 17 september 2007 00:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriend was mee naar Heideroosjes, aangezien het toch gratis was.
Deze dame ging ook mee in de pit
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 17 september 2007 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het sowieso te zielig voor woorden, pit. en daarnaast krakers stinken.
niet onder een zielige kraaksteen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Moet je dan eerst samen een biertje gedronken hebben en visitekaartjes uitgewisseld hebben, voordat je elkaar's ribbenkast aan gort hengst?quote:Op maandag 17 september 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Een pit is sowieso kansloos. Lekker anoniem om je heen rammenStel lafaards.
Primaire reactie op kutherrie. Uiting van opgekropte woede. Een gevoel van eenheid creeëren, door het meten van fysieke kracht. Bewijzen van de mannelijkheid, om zo de enkele wijfjes te behagen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef OldJeller het volgende:
Wat is precies de bedoeling dan van dat duwen?
dat is dus niet grappig.quote:Op maandag 17 september 2007 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat vooral vegetariërs het doen. even op een stuk vlees rammen lucht op.
maar het klopt wel. gek he?quote:
kssst. terug in je hok jij.quote:
Je snapt t dus gewoon nietquote:Op maandag 17 september 2007 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
soort fightclub voor watjes dus?
mag ik daar god op mijn blote knietjes voor bedanken?quote:
Voor degenen die dat filmpje ook hebben gekeken: moeten dat soort mongolen nu voortaan alles waar een electrische gitaar bij komt op deze manier komen verneuken?quote:Op maandag 17 september 2007 01:07 schreef Magereheinus het volgende:
Pff aansteller. Beuken is voor watjes, gewoon hard gaan!
http://www.youtube.com/watch?v=T7dnWB1BiRA
It ain't about breaking hearts, it is about breaking faces!
Serieus, bij een goede (hardcore)punk show moet er gemaaid worden met zo nu en dan een mooie kick!
Het is gewoon een lompe vorm van gezelligheid. Eventjes je lekker afzetten tegen het kille afstandelijke overbeleefde gedoe wat we van het nette deel van de maatschappij leren.quote:Op maandag 17 september 2007 00:19 schreef OldJeller het volgende:
Wat is precies de bedoeling dan van dat duwen?
Je hebt pogopits, dat is een beetje duwen enzo, voor de meer punkrock shit enzoquote:Op maandag 17 september 2007 08:53 schreef Barachem het volgende:
Ik ben dan een tranceliefhebber, maar een moshpit is voor mij een plaats bij het rock/metal/punkconcert waar je je armen aan je zij houdt en dan heel hard tegen elkaar aan botst.
Als ik dit allemaal zo lees en dat filmpje zo zie lijkt het alsof moshpits gewoon een soort collectieve vechtplaatsen zijn geworden.
Hoe zit het nu echt?
Dan moet je maar niet naar een punkshow gaan, dan weet je dat dat er is. En dingen vernielen vind ik minder nuttig dan losgaan bij een goede show.quote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat hele idee van een mospit slaat echt totaal nergens op.. Ga dingen vernielen ofzo, doe iets nuttigs met je leven in plaats van mensen lastigvallen die gewoon vooraan willen staan om het concert beter te beleven..
Dat is de bedoeling nouwjuist. Terug gaan naar je primitieve zelf.quote:Op maandag 17 september 2007 10:39 schreef MacKniver het volgende:
Wat een primitieve aangelegenheid als ik het zo hoor.
Jij bent zeker zo''n gore wannabe nigger.quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Danny_Ramone het volgende:
Stinkende depressieve mensenhatende gefrustreerde metalbands/heads.![]()
![]()
![]()
Stonden we vroegah ook altijd in een pit tegen elkaar aan te springen dan?quote:Op maandag 17 september 2007 10:54 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling nouwjuist. Terug gaan naar je primitieve zelf.
Je bent de rest van je leven netjes, hou je je an de regels, ga je naar je werk etc,
maar in de pit verdwijnt dit allemaal een avondje. Gewoon een beetje terug naar onze oermens.
Neenquote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo''n gore wannabe nigger.
Dude, wat een misser. Die gast heeft als nickname Ramone.quote:Op maandag 17 september 2007 10:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo''n gore wannabe nigger.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef Mazora het volgende:
de heideroosjes is het wél gezellig.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Én emo-metalcore-ninja's, die aan de rand hangen, maar het wél nodig vinden om als een spast roundhousekicks te maken..
heb je die film Fightclub wel gezien danquote:Op maandag 17 september 2007 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
soort fightclub voor watjes dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |