harder schreeuwen.. zo horen ze je natuurlijk nooit..quote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef BonJovi het volgende:
KOMOP AJAX
Ten Cate wil niet winnen vind hem te moequote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Suarez niet in de basis staat? Geblesseerd?
ja nog ergens last van, wellicht tweede helftquote:Op donderdag 20 september 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Suarez niet in de basis staat? Geblesseerd?
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:49 schreef Suijk het volgende:
Zo, snelle kaart. Volgende die een kaart krijgt is Maduro, die een te late ingreep doet.
je bent toch niet net zo blind als die jan roelfs?....hij maakte een overtreding (wegduwen tegenstander). Die 2 keer daarvoor was het gewoon buitenspel, behalve voor die blinde bij de NOSquote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar wéér buitenspel...
Ik kijk niet echt..ik luister meer..Ben bezig met iets anders en wedstrijd zal waarschijnlijk toch niet spannend wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
je bent toch niet net zo blind als die jan roelfs?....hij maakte een overtreding (wegduwen tegenstander). Die 2 keer daarvoor was het gewoon buitenspel, behalve voor die blinde bij de NOS
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef BonJovi het volgende:
HOUNIET JODEN!
eh?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef Cheiron het volgende:
Die scheids floot en er ging echt een rilling door mij heen
Daar is ie weerquote:Op donderdag 20 september 2007 18:55 schreef Houniet het volgende:
waar is me beeld
nou ernstig hequote:Op donderdag 20 september 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
die gasten kunnen wel schreeuwen
Is express vanwege die gekke fans.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:54 schreef BonJovi het volgende:
wazig stadion
okay, maar waarom zal het niet spannend worden? Uit welk oogpunt? Onderschatting van zagreb? je gaat er toch niet van uit dat ajax dit karwei simpel gaat klaren?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt..ik luister meer..Ben bezig met iets anders en wedstrijd zal waarschijnlijk toch niet spannend worden
het is wat als Ajax zich aanpast aan een dergelijke tegenstander.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:57 schreef golfer het volgende:
Zelden zo een defensief ingesteld Ajax gezien.![]()
is opzich wel grappig want je ziet bijna niet dat er supporters zijn, je hoort ze wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is express vanwege die gekke fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |