En hier in natuurlijk Final Destinationquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:35 schreef Nr.G het volgende:
..en hier Niki in 'Jay and Silent Bob strike back':
[ afbeelding ]
.. en hier in 'Legally Blonde';
[ afbeelding ]
Niet veel veranderd in al die jaren
Is al uit op DVD héquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Sammetje het volgende:
DAMN! Weer een hele week wachten.........nee ik ga niet downen!
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Verder een van de beste afleveringen tot nu toe. Ben blij dat Tod nog leeft, want ik vind hem wel heel speciaal.
Ik denk dat hij hier Ted bedoelt, onze radioactief geladen man.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wie is Tod dan ook alweer? Kan me even niet voor de geest halen...
Hier durf ik geen antwoord op te geven omdat ik bang ben dat ik ga spoilerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:24 schreef YPrue het volgende:
Ik vraag me af wat voor 'bedrijf' of baas Hiro's vader dan eigenlijk heeft, dat hij baby Claire aan Mr. Bennett gaf. Er moet toch een 'bron' zijn waar ze allemaal vandaan komen...
Die scene was toch gewoon voordat Mr. Bennett naar die brug reed? Die nieuwe man (met de ietwat grijze haren, Bennett's baas?) zei dacht ik alleen dat hij de Haitian had, maar dat hij dood zou zijn, heb ik niet echt meegekregenOf ik heb even niet goed opgelet.
En ze moesten toch afscheid nemen van Bennett, door zijn geheugen te laten wissen door de Haitian? Zoiets heb ik eruit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |