quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
ik biedt bij deze mijn excuses aan voor het missen van de aflevering van vandaag
Sleutel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef parselmouth het volgende:
Wat had Simone nou precies in haar handen?
Van een slot, denk ik!quote:
Ik ben gewoon om half 10 Heroes gaan kijken.( af en toe zitten zappen) Ik wist gewoon dat het niet meer goed zou komen met Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
dat had je zelf toch ook wel kunnen raden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Gofferdomme tering Ajax, had van te voren FF gemeld dat het weer keihard falen zou worden, dan had ik tenminste Heroes gekeken
Heroes > Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef StarGazer het volgende:
Hij wilde zo graag dat ze de sleutel hield, en dat is haar dood gewordenquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef Miriampje het volgende:
ik geef het op... ik wacht tot de dvd
volgens mij heb ik nu al 6 donderdag afleveringen gemist
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hiro nadoen en de tijd vooruit laten gaan tot de dvd release?![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:02 schreef Treveo het volgende:
[..], je weet wat de meesten zouden doen...
HR HDTV is ERG goeie kwaliteitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:49 schreef Miriampje het volgende:
[..]
dan heb ik 'm voor nix al besteld
ik ga voor kwaliteit, goede series wil ik orgineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |