Mijn keuken is redelijk schoonquote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat je keuken moet schoonmaken![]()
Ah kom je nog eens buitenquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
![]()
Ik ga zo even naar de Febo voor een pakje camel
en dan mn nest in. Morgen gaat de wekker om 7.00 uur![]()
Misschien moet je je even verdiepen in fok. Iedereen kan namelijk instellen hoeveel posts per pagina die wil hebben. Dus precies linken is zinniger dan een blz noemen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef coldstar het volgende:
Oeps, heb het kijkgeld maar voor de helft betaald dan![]()
Snackbars zitten meestal niet echt vol tennis types waar ze op valt. Misschien moeten we d'r eens langs een tennisbaan sturen?quote:
ooooooo, ik moet nog zo'n hoop leren. Help hier kom ik nooit meer uitquote:Op zondag 16 september 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je je even verdiepen in fok. Iedereen kan namelijk instellen hoeveel posts per pagina die wil hebben. Dus precies linken is zinniger dan een blz noemen.
Gewoon nog even een jaartjes stilletjes op de achtergrond oefenenquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
ooooooo, ik moet nog zo'n hoop leren. Help hier kom ik nooit meer uit![]()
En alles hier vragen, Ik help je graag maar er zijn er velen die dat beter kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze doet toch haar eigen zin.quote:Op zondag 16 september 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Snackbars zitten meestal niet echt vol tennis types waar ze op valt. Misschien moeten we d'r eens langs een tennisbaan sturen?
Neeh toch niet mijn typequote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef kleinzusje het volgende:
Laatste:
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ze wil graag naar Madrid en is tijdens een wedstrijd in het Amsterdamse Bos van de tribune afgekukeld, omdat ze in haar eentje de wave deed en de spelers daar last van haddenquote:Op zondag 16 september 2007 21:38 schreef ppi het volgende:
[..]
Ze doet toch haar eigen zin.
Wie weet kan ze al tennissen ?
Of denkt ze dat tennisbanen alleen op streams en tv bestaan, en 1 tje in Rotterdam.
Ben zelf niet verder als tafeltennis gekomen, met van die kleine batjes....
Die eerste vind ik mooiquote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef kleinzusje het volgende:
Laatste:
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik leer het heel graag van mensen die het me op een normale manier willen uit leggen. Betweters hebben we genoeg in dit land. Bedankt voor je aanbod, ik zal er zeker gebruik van makenquote:Op zondag 16 september 2007 21:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En alles hier vragen, Ik help je graag maar er zijn er velen die dat beter kunnen![]()
Ik kan alleen goed meppen met zwepenquote:Op zondag 16 september 2007 21:38 schreef ppi het volgende:
Ze doet toch haar eigen zin.
Wie weet kan ze al tennissen ?
Of denkt ze dat tennisbanen alleen op streams en tv bestaan, en 1 tje in Rotterdam.
Ben zelf niet verder als tafeltennis gekomen, met van die kleine batjes....
sorryquote:
Babysteps.quote:Op zondag 16 september 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Een jaartjes oefenen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon nog even een jaartjes stilletjes op de achtergrond oefenen![]()
1e is Ana ( prachtig, lief en sterk)quote:
<knip>quote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kan alleen goed meppen met zwepen![]()
Klopt donker, niet al te groot. En vooral pittig koppie.quote:Op zondag 16 september 2007 21:42 schreef kleinzusje het volgende:
sorry![]()
Je houdt van donker toch ?
zeg dan, dan zoek ik echt een lekker ding voor je![]()
Zeg wat moet je nou?quote:Op zondag 16 september 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Een jaartjes oefenen.
Heb je ook nog niet onder de knie![]()
Madrid, voor een toernooi ?quote:
quote:en is tijdens een wedstrijd in het Amsterdamse Bos van de tribune afgekukeld, omdat ze in haar eentje de wave deed en de spelers daar last van hadden![]()
Slaap lekker, frisse neus is lekker denk ik.quote:tot later, ga een frisse neus halen en dan slapen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |