En die ga ik ook meteen kopen. Jaren voor ik een ps3 heb. Had dat met ico niet gedaan en heb er 1.5 jaar over gedaan om die eindelijk te vinden. Gelukkig was het een collecters editionquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil de nieuwe projecten van Team Ico zien![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gelukkig was het een collecters edition
ja ik vind ff XIII ook veel stoerder dan wks , maar wks is ook wel cool , maar ik hou inderdaad ook niet van eenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg nou zelf, dat is toch veel toffer?
Nee, ICO. Zelfde doos als bovenstaand alleen van een ander spel. Die van SotC heb ik verder ookquote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He.......Shadow of the Colossus![]()
Dat ziet er leuk uit, WAT IS HETquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, WAT IS HET??
Hoorde die niet gebruikt te worden wanneer iets heel lelijk was? Gran Turismo is niet bepaald lelijk.quote:
Neequote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Hoorde die niet gebruikt te worden wanneer iets heel lelijk was? Gran Turismo is niet bepaald lelijk.![]()
Maar t blijft een lelijke rex die opnieuw uitgebrachte versie.quote:Op donderdag 20 september 2007 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dit deel staan die mechs ook grotendeels centraal. Beauty and the beast my friend.
das de demo, prologue komt op 13 december in Japanquote:Op donderdag 20 september 2007 19:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nopez. Vanaf 20 oktober in Japan en in november Europe/US
My bad danquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:11 schreef kepler het volgende:
[..]
das de demo, prologue komt op 13 december in Japan
quote:TGS 2007: MotorStorm 2 Official
Kicking up dirt a second time.
September 20, 2007 - A recent press release has confirmed what many racing fans have been looking forward to: Evolution Studios is currently working on a sequel to the PS3 hit, MotorStorm. Although the details on MotorStorm 2 are quite slim at the moment, we know it will ship on Blu-ray disc, and Evolution is also working on additional content for the original MotorStorm, to distribute over the PlayStation Network.
We'll have more on MotorStorm 2 as information becomes available.
Kuch Kuchquote:Op donderdag 20 september 2007 17:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee, ICO. Zelfde doos als bovenstaand alleen van een ander spel. Die van SotC heb ik verder ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |