quote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja![]()
Had je dat niet door toen we samen wat gingen drinken?![]()
![]()
![]()
[serieus] eerder tutte ik me nooit op. Alleen sinds ik lenzen heb en af ben gevallen wel.Vorige week waren mensen ook verbaasd, omdat ze me niet anders kennen dan met spijkerbroek, gympen, geen make-up en bril.
[/serieus]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
Verdulleme, ben van down naar nog downer gegaanZit nu jankend achter de computer en het enige wat ik wil is hem zien. Ik haat dit soort momenten, ik wil gewoon sterker zijn
Maar ik wil hem zo graag bellen/mailen. Nu is het aan jullie om me daarvan af te houden
quote:Op zondag 16 september 2007 21:01 schreef MaJo het volgende:
Hey
mannenquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde net bellen, krijg ik een smsje dat hij z'n trein heeft gemist.![]()
* gaat joggingbroek weer aantrekken![]()
De NS die op tijd rijdtquote:
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekundquote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet bellen. wat je ook doet niet bellen. nee majo je gaat niet bellen dat weet je zelf ook wel. hij heeft gezegd dat je 'm stalked, dus je gaat hem niet bellen.
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Heb je the doors al geluisterd?quote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Mailen dan?quote:Op zondag 16 september 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had etsie al gezegd dat je niet moest bellen? nee?
Nou bij deze dan, niet bellen!
quote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
Damn je bent me voorquote:Op zondag 16 september 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
oh en MaJo? niet bellen is ook niet mailen he![]()
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoekenquote:Op zondag 16 september 2007 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar het gaat zo tegen mijn gevoel in. Ik kan gewoon niet tegen conflictsituaties, dat heb ik nooit gekund
En ik zit naar depressieve muziek te luisteren over verdriet/de doodMaar het is zo mooi
Neequote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je the doors al geluisterd?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Etcetera het volgende:
je gaat wel een vrolijk mannenhatend nummer opzoeken
Dat is ook zo... Anders bevestig ik hem alleen in de gedachte dat ik hem stalk en dat is niet zo...quote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:Op zondag 16 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=suaveqvlWP8
![]()
vind ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
even serieus, dit soort situaties zíjn ook kut. maar híj is degene die fout zit, dus híj moet als eerste contact zoeken
jij gaat chocola eten (of wat anders waar je dol op bent) en Friends kijken en met dartpijltjes op een foto van hem gooien
quote:
dat komt omdat je je andere knie ontzietquote:Op zondag 16 september 2007 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n andere knie begint ook ondefinieerbare pijnsignalen uit te zenden![]()
quote:Vuile vieze teringhoer
Gore kankerslet
Smakeloze lichtekooi
Krijg in je liezen smet
Dikke loopse takkenteef
Afgebefte del
Gratenkut met weerhaken
Ik gun je een gezwel
Zuig-zeug
Vuile slettebak
Met je tieten van een mug
Gore sloerie, vieze snol