Neeeeeequote:
quote:Op zondag 16 september 2007 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap mensen niet die met een bezet iemand flirten..... afblijven!!!
Maar ik ben geloof ik ook niet zo jaloers aangelegd, heb nooit erg problemen gehad met andere meiden toen ik mijn vorige vriend nog had. Bleek achteraf wel reden toe te zijn![]()
Gaaf dat jullie dat doenquote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Even over de eet-meet: een voorlopige datum is geprikt!
![]()
Zondag 14 oktober 2007, vanaf 17:00 bij ons thuis in Amstelveen!
Nadere gegevens en een "officiele" uitnodiging volgen, maar onze planning ligt al vrij strak qua weekenden![]()
Leuk joh!quote:Op zondag 16 september 2007 19:59 schreef iamredleader het volgende:
Even over de eet-meet: een voorlopige datum is geprikt!
![]()
Zondag 14 oktober 2007, vanaf 17:00 bij ons thuis in Amstelveen!
Nadere gegevens en een "officiele" uitnodiging volgen, maar onze planning ligt al vrij strak qua weekenden![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaaf dat jullie dat doen
Met al die verhalen van jou over zelfgebakken broden en lekkere maaltijden kom ik ook erg in de verleiding om mee te eten
Roep dat maar niet te hardquote:Op zondag 16 september 2007 20:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon allemaal welkom
een gastvrij huis is een echt thuis
![]()
* iamredleader heel hard roept *quote:Op zondag 16 september 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard
Wanneer was het zei je
quote:Op zondag 16 september 2007 20:04 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg net een mailtje van m'n ex. Foto's van z'n nieuwe vriendinnetje.Sinds dit weekend is ze z'n vriendin -waardoor hij mij zaterdagavond liet zitten.
![]()
In verband met de verschillende dieet-wensen van mensen (en het feit dat wij een kosher huishouden hebben) zal ik het grootste deel voor m'n rekening nemen, maar drank e.d. zal ik nog coordineren met de mensen die zich aanmeldenquote:Op zondag 16 september 2007 20:16 schreef Soempie het volgende:
Gaat iedereen wat te eten/ drinken meenemen dan?Of was je van plan alles zelf te maken?
quote:
Straks is 'ie me vergeten.quote:
Ja, apart welquote:Op zondag 16 september 2007 20:21 schreef Soempie het volgende:
Wel grappig dat hij nog wil weten wat ik er van vind.![]()
6 jaar. Waarvan ongeveer 4 jaar samengewoond.quote:Op zondag 16 september 2007 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, apart wel
Hoe lang hebben jullie wat gehad? Je woonde samen met m toch?
Hij zei gister dat hij me vanavond zou bellen. Als ik nu ga bellen, dan komt dat denk ik nogal ongeduldig en opdringerig over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |