Sorry, ik ben niet zo'n douchebag (mooi woord is dat, als je het zo schrijft iig) als gij..quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies. lekker uitdragen dat je tegen de israelische staat bent. maar dat doen de meesten niet. hij is gewoon keiwarm en kankerzacht, zoals geen enkele andere shawl die van katoen is gemaakt![]()
man, die foto van je fobo past compleet in de myspace scenequote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
L33T man!
Ook echt goed onderbouwt enzo!![]()
Kwaliteits user hier mensen!![]()
Mij is verteld dat de zwart-witte versie die "van de Palestijnen" is, en de rood-witte versie veel in Jordanie gedragen wordt (en ik denk ook andere landen in het midden-oosten). Tegenwoordig wordt het door elkaar heen gebruikt, in die landen is het gewoon fijn om zo'n ding op je hoofd te hebben tegen de zon (ook voor je nek trouwens) en het zand.quote:Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef liesell het volgende:
Ja ik vraag me soms af als ik iemand met een dergelijke sjaal zie lopen, of het is vanuit mode perspectief of het Palestijnse gebeuren.
Als het een rood witte is, is het dan zowiezo vanuit mode?
Was dat 2 jaar geleden hip? Ik dacht eerder 12 jaar geleden ofzo...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef Mrsgod het volgende:
Ik vind ze echt not done, 2 jaar geleden of zo werd dat hip? Toen was het best leuk om te zien, maar echt elke debiel liep er op een gegeven moment mee rond. Degene die er nu nog mee rond loopt lach ik eerlijk gezegd uit..
Toen ook, zelfs vroegah toen mijn pa jong was.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef Elefes het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden hip? Ik dacht eerder 12 jaar geleden ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |