abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53254155
Ik vind het maar lelijk
  maandag 17 september 2007 @ 20:54:07 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53254302
het is niet alleen lelijk het is een schande. arafat heeft 2 miljard aan zijn vrouw in parijs achtergelaten. en hij is de aanstichter van deze shawl.

massamoordenaar shawl. maar idd net zo graag gedragen door mensen die ché op hun shirt hebben staan of fuck nederland.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53254593
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

psies. lekker uitdragen dat je tegen de israelische staat bent. maar dat doen de meesten niet. hij is gewoon keiwarm en kankerzacht, zoals geen enkele andere shawl die van katoen is gemaakt
Sorry, ik ben niet zo'n douchebag (mooi woord is dat, als je het zo schrijft iig) als gij..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_53258027
Armoedige vodden zijn dat toch. Zou m'n bips er nog niet mee af vegen.
  maandag 17 september 2007 @ 22:52:46 #55
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_53258331
mode? ik vind het een heerlijke uitkomst op de motor. zo'n grote sjaal om je nek
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:21:37 #56
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_53260793
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Huppelei het volgende:

[..]

L33T man!

Ook echt goed onderbouwt enzo!

Kwaliteits user hier mensen!
man, die foto van je fobo past compleet in de myspace scene
  dinsdag 18 september 2007 @ 02:54:40 #57
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53262225
Hoe druk kan je je maken om een stukje stof, tering. Te mooi.
Lekker trippen met allemaal vooroordelen. Welke hebben we in 50 posts nog niet gehad?
Stelletje internetridders. Ga je druk maken om iets belangrijks.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53262233
Dat ding was toch niet zo lang een modeverschijnsel al ergens begin jaren 80. Hebben ze 'm weer opnieuw uitgevonden?
***** Kraak.....
pi_53265144
Dat ding droeg ik 10 jaar geleden samen met mijn bomberjack

Ze zijn wel heel erg warm, maar vooral lelijk. We noemen die dingen trouwens hier 'turkentot'
pi_53265874
Ik vind het leuk en mooi.
Ennehmm...Hoe bedoel je hokjes denken!!!
The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
pi_53266507
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:33 schreef liesell het volgende:
Ja ik vraag me soms af als ik iemand met een dergelijke sjaal zie lopen, of het is vanuit mode perspectief of het Palestijnse gebeuren.
Als het een rood witte is, is het dan zowiezo vanuit mode?
Mij is verteld dat de zwart-witte versie die "van de Palestijnen" is, en de rood-witte versie veel in Jordanie gedragen wordt (en ik denk ook andere landen in het midden-oosten). Tegenwoordig wordt het door elkaar heen gebruikt, in die landen is het gewoon fijn om zo'n ding op je hoofd te hebben tegen de zon (ook voor je nek trouwens) en het zand.
In Nederland vind ik het persoonlijk toch wat minder staan, maar goed .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_53267037
zo zie je maar alles komt weer terug jammer genoeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53267489
Ik had er een in de jaren 90 (zwart/ wit). Hier werd het een Palestina- of een heroïnesjaal genoemd. Inderdaad, die sjaal was heerlijk zacht en ontzettend warm. Erg fijn ding... Maar ook al was het de lekkerste sjaal die ik ooit om heb gehad (ja, echt), ik zou er nu niet dood mee aangetroffen willen worden... Hoeft ook niet meer als modeverschijnsel terug te komen wat mij betreft.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_53268557
Ik vind ze echt not done, 2 jaar geleden of zo werd dat hip? Toen was het best leuk om te zien, maar echt elke debiel liep er op een gegeven moment mee rond. Degene die er nu nog mee rond loopt lach ik eerlijk gezegd uit..
pi_53276304
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:07 schreef Mrsgod het volgende:
Ik vind ze echt not done, 2 jaar geleden of zo werd dat hip? Toen was het best leuk om te zien, maar echt elke debiel liep er op een gegeven moment mee rond. Degene die er nu nog mee rond loopt lach ik eerlijk gezegd uit..
Was dat 2 jaar geleden hip? Ik dacht eerder 12 jaar geleden ofzo...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_53279427
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:25 schreef Elefes het volgende:

[..]

Was dat 2 jaar geleden hip? Ik dacht eerder 12 jaar geleden ofzo...
Toen ook, zelfs vroegah toen mijn pa jong was.
Ik zou ze niet eens gebruiken als zakdoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')