OMG zijn die dingen weer in?quote:Op zondag 16 september 2007 18:30 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
In de tweede helft van de jaren zeventig woedt in alle hevigheid de strijd van de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO), tegen de Israëlische staat.
De PLO streeft naar de stichting van een eigen Palestijnse staat. Sommigen betuigen hun sympathie aan de Palestijnen door een Arafat-sjaal (of Kefiyya) te dragen.
Later wordt het gewoon mode als je er stoer of alternatief uit wil zien. Ze hebben meestal twee kleuren, zwart-wit of rood-wit geblokt en worden om de hals gedragen. Enkele jaren later is de rage helemaal over en als je dán nog zo’n sjaal draagt, dan loop je niet mee met de mode óf ben je een echte rooie rakker.
Wat vinden jullie ervan? Ik vind ze wel tof!
en als iemand hem draagt die glad geschoren, getint, lekker ruikend is en daarnaast kort haar heeft dan?quote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef Ace1 het volgende:
Mensen met zo'n sjaal loop ik altijd met een boog omheen![]()
Meestal ongeschoren, ongewassen en met veel te lange haren.![]()
Dan ook, maar die ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op maandag 17 september 2007 17:30 schreef EricT het volgende:
[..]
en als iemand hem draagt die glad geschoren, getint, lekker ruikend is en daarnaast kort haar heeft dan?![]()
Kom mij ontmoetenquote:Op maandag 17 september 2007 18:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Dan ook, maar die ben ik nog nooit tegengekomen.
Of het zijn skatertjes die nog geen baardgroei hebben.
psies. lekker uitdragen dat je tegen de israelische staat bent. maar dat doen de meesten niet. hij is gewoon keiwarm en kankerzacht, zoals geen enkele andere shawl die van katoen is gemaaktquote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef DuTank het volgende:
lekker al-qaida, zo'n theedoek
wilde je graag horen waarom je er als emo uitziet en veel mensen dat tegen je zeggen? zielenicht.quote:Op maandag 17 september 2007 20:37 schreef Huppelei het volgende:
[..]
L33T man!
Ook echt goed onderbouwt enzo!![]()
Kwaliteits user hier mensen!![]()
weet je dat maximaal 17 woorden in een zin als lekker leesbaar wordt gevonden?quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef Pie.cr het volgende:
Ik zie ze meestal in het paars, met een combinatie van een te grote zonnebril en een 19 jarig meisje wat naar 'electro' (geen electro ala legowelt, drexciya of daft punk () (voor mijn part), maar electrohouse door van die kutjes als eric-e gemaakt en meer van dat soort ongein wat tegenwoordig de onjuiste benaming 'electro' , 'minimal' of 'techno' heeft gekregen.) luistert en denkt dat ze op deze manier hip is.
Ja, en daarna krijgen intellectueel minder bedeelden moeite met lezen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je dat maximaal 17 woorden in een zin als lekker leesbaar wordt gevonden?
lol. ik sprak namens mensen die nog iets van je langdradige en vervelende zin wilde begrijpen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:43 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ja, en daarna krijgen intellectueel minder bedeelden moeite met lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |