Voor dat soort games moet Nederlands erin ja. Dat heeft Nintendo met Big Brain Academy niet slim aangepakt, die had ook Nederlandse teksten moeten krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:44 schreef depax het volgende:
mijn moeder is helemaal wild van mysims ze laat me constant zien wat ze gemaakt heeft.
Ik ben blij dat ea wel nederlands erbij gooit.
Of weet uberhaupt iets van de wereldquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef BMH het volgende:
Jij bent duidelijk nog nooit in parijs geweest.
Dat ze de TP engine gebruikte verwachte/hoopte ik al. Zou namelijk erg jammer zijn om één of andere brakke engine te gebruiken voor deze demo. De foto's zijn wel erbarmelijkquote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
Eerste links crossbow training screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebruikt de engine van TP![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is er trouwens gebeurt met die ene webwinkel die de Wii niet wilde verkopen?
En wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dom, op één of andere manier had ik parijs in mijn hoofd, maar ik zag New YorkVaag
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef Xrenity het volgende:
Boogie net bij Life & Cooking
Ze vonden het wel een leuk spel zo te zien.
Stond alleen elke keer op het scherm dat ze het 'slecht' deden.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 20:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een suf spel zeg.
quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie is die 2e ? (*moet dat peach voorstellen?)quote:Op zondag 23 september 2007 19:31 schreef GGMM het volgende:
Artwork Super Mario Galaxy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt als het goed is mee bij de zapper. Ik haal hem iig wel.quote:Op zondag 23 september 2007 20:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet suf maar juist geweldig!![]()
Ik ga hem zeker per direct kopen zodra ie uit is gekomen
Das Rosetta, wat haar rol zal zijn weet ik niet maar het is iig geen Princess Peach.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Wie is die 2e ? (*moet dat peach voorstellen?)
quote:Op zondag 23 september 2007 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is er ook al een scan van de Sambo di Amigo Wii aankondiging? Die zou namelijk ook in het zelfde blad staan![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef speknek het volgende:
Huuuuuuh?!
Oh grom, die final fantasy is een DS game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |