quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Super Mario Gaylaxy
Wel wakker blijven he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de grootste fout van de zapper de positie van de trigger is, dus het voorste handvat en niet de achterste zoals je het zou verwachten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik hoop dat iedereen die de Wii Zapper zich gewoon heeft vergist als ze zeggen dat de Zapper kut is, want anders heeft Nintendo een groot fout gemaakt.
Op dit moment denk ik toch dat de Wii Zapper helemaal niet intuitief is.
eens , maar aan de andere kant zijn de kwalitatief goede rpgs op de laatste 2 nintendo consoles eilk ook op een hand te tellen(de N64 hoef je eilk niet eens mee te rekenen dan)quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn God, wat een amateurs weer bij vrijwel alle internet gaming forums. Kan eindelijk Retro aan een nieuw project beginnen, begint iedereen alweer te gillen over Raven Blade. Retro is de enige Nintendo-dev die aan first person shooters werkt. En de Wii heeft een enorm gebrek an first person shooters. Retro is dan ook een ras-echte first person shooter dev. Als ik hier een beetje logica toepas dan lijkt mij toch dat Retro beter aan een originele first persoon shooter gaat werken i.p.v. de miljoenste RPG die net zo goed IntSys kan maken.
Ja, maar Raven Blade was totaal niet serieus bedoelt. Het was gewoon 1 kamer waar continue creeps kwamen, en dat was het. Ik ben blij dat Retro dat project gestopt heeft en het nooit meer zal openen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eens , maar aan de andere kant zijn de kwalitatief goede rpgs op de laatste 2 nintendo consoles eilk ook op een hand te tellen(de N64 hoef je eilk niet eens mee te rekenen dan)
Jij bent duidelijk nog nooit in parijs geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
Vet. Dit is wel orgineel: Rayman Raving Rabbids 2 bevat weer de on rails FPS, maar dit keer is de omgeving niet omgezet naar 3D, maar zijn ze met de camera door Parijs gaan lopen, en hebben ze daarin de Rabbids gemonteerdBest orgineel. Filmpje
Hmm ook multiplayer online ofzo of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:34 schreef Shazbot het volgende:
Nog wat Ghost Squad beelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Blijkbaar een andere modus, waar wapens veranderen in dolfijnen en mensen badkleding krijgen
.
Ik dacht iets van online ranking en offline co-op.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm ook multiplayer online ofzo of ben ik nu gek?
Dat is toch wat is een RPG is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb nu super paper mario.
echt wel geinig. maar jeetje, wat duurt het lang voordat je eindelijk speelt zeg. eerst allemaal van die verhaalcrap
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch wat is een RPG is?
Offline co-op ben ik erg blij maar dan want dan kan ik samen met me vriendin gaan spelenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Ik dacht iets van online ranking en offline co-op.
Super Paper Mario heeft volgensmij weinig te maken met een RPG , het is meer een platformer in de wereld van Paper Mario , van wat ik er van gelezen/gezien heb, zitten er weinig RPG elementen in (character development ed.)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is toch wat is een RPG is?
achja bij Zelda krijg je ook meer hartjes/betere wapens als je vordert, dat betekend nog niet dat het een RPG is. Misschien wel een element voor een RPG, maar zeker niet te omschrijven als een game binnen het desbetreffende genre.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
't is al een stuk minder rpg dan de voorgaande delen,
maar nog wel wat. je hebt levels en kracht die hoger worden enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |