Leuk standaardmailtjequote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste Roy,
Bedankt voor je e-mail. Helaas is het nog niet mogelijk om je sterren in te ruilen voor Wii Points. In de nabije toekomst zal dit mogelijk zijn. Wij adviseren je om de site (www.nintendo.nl) in de gaten te houden voor een exacte datum.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> Roy <> 09/18/07 5:13 >>>
Hey Nintendo
Een flinke tijd terug kregen we de nieuwe regels met betrekking tot VIP
sterren voor de kiezen. Deze zijn nu helaas nog maar tijdelijk houdbaar
en er werd ons beloofd dat we ze zouden kunnen inwisselen voor
Wii-points. Enig idee wanneer dit nu eindelijk eens gaat gebeuren?
Grtz Roy
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:01 schreef koei het volgende:
Ik ga na Super Mario Paper beginnen aan de gamecube versie van Zelda. Ik vond windwaker geweldig (ja, ik ben de enige ik weet het)
Waarom denk je dat die verloop regel in is gegaanquote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef __Saviour__ het volgende:
als dat ruilen maar beschikbaar komt voordat de huidige punten gaan vervallen.
anders zou dat echt kut zijn.
quote:Ook dit najaar kun je ons op diverse evenementen tegen komen. Als je een bezoek wilt brengen aan een van deze evenementen loop ons dan niet voorbij en speel eens op Wii of Nintendo DS.
50 PlusBeurs (Jaarbeurs Utrecht): 19 t/m 23 september
Margriet Winter Fair (Jaarbeurs Utrecht): 16 t/m 21 november
Gameplay (Jaarbeurs Utrecht): 23 t/m 25 november
Wat eet en beweeg ik-bus: 2007 ( tourschema )
Nouja het is natuurlijk wel logisch, deze doelgroep moet nog echt overgehaald worden door het zelf uit te proberen. Wij kopen zo'n ding toch wel, of hebben vrienden die er eentje hebben, etc.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Jij lacht erom maar ik kan er wel om huilen.
Oh wow. Een game met gamecube graphics. Just kill me now.quote:
Doe mij maar de Wat eet en beweeg ik-bus.quote:
Te simpel vanwege standaard puzzels en zowat een kopie van Ocarina of Time, maar zeker niet bagger hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Zelda is hardstikke leuk. Het is heel erg leuk. Erg, erg leuk. Sterker nog, Zelda Ocarina of Time is m'n persoonlijke beste spel allertijden. Alleen is Twilight Princess gewoon bagger.
Ik voeg je cijfer direct toe aan metacritics & gamerankings. Bedankt voor je reviewquote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Twilight Princess krijgt van mij een 8.8
Wedden dat ze daarmee wachten tot 2008? Zodat mensen die veel punten hebben opnieuw kunnen beginnen en dus gewoon al hun punten kwijt zijn. Ik heb er zelf iets van 6500 dus die worden me waarschijnlijk fijn door de neus geboord. Typisch Nintendo NL.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste Roy,
Bedankt voor je e-mail. Helaas is het nog niet mogelijk om je sterren in te ruilen voor Wii Points. In de nabije toekomst zal dit mogelijk zijn. Wij adviseren je om de site (www.nintendo.nl) in de gaten te houden voor een exacte datum.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> Roy <> 09/18/07 5:13 >>>
Hey Nintendo
Een flinke tijd terug kregen we de nieuwe regels met betrekking tot VIP
sterren voor de kiezen. Deze zijn nu helaas nog maar tijdelijk houdbaar
en er werd ons beloofd dat we ze zouden kunnen inwisselen voor
Wii-points. Enig idee wanneer dit nu eindelijk eens gaat gebeuren?
Grtz Roy
quote:Mario zegt: "U R MR GAY"
van onze redactie | 19 sep 2007 13:30
Nieuws Reageer
Een slimme observator heeft een wel heel bijzondere boodschap ontdekt in het logo van de aankomende game Super Mario Galaxy. Als namelijk elke letter waar een sterretje onder staat achter elkaar wordt gezet, staat er "U R MR GAY" (vrij vertaald: "jij bent meneer homo.")
Zeer waarschijnlijk gaat het om een toevalligheid, al is het wel eens eerder voorgekomen in kindvriendelijke media dat er een 'volwassen' grapje in is geslopen. Zo zijn er bij diverse Disney-films soortgelijke streken voorgekomen.
Filmpje van We Love Golf:quote:![]()
From Nintendo's press site:
Quote:
Link's Crossbow Training™
Format: Wii™
Launch Date: 11/19/07
ESRB: T (Teen): Fantasy Violence
Game Type: Shooting
Accessories: Wii Zapper™ – included (requires Wii Remote™ and Nunchuk™)
Players: 1-4 (turn-based)
Developer: EAD
Quote:
KEY INFORMATION
Link returns from The Legend of Zelda®: Twilight Princess to pick up the Wii Zapper and take aim at a host of targets in this shooting-gallery-style game.
* Anyone can pick up the Wii Zapper and become a master marksman in the quick-play shooting galleries of Link's Crossbow Training. Dozens of fast-paced stages offer a wide variety of game play, from shooting stationary targets to defending a supply wagon from onrushing hordes of enemies. Multiplayer modes let players and their friends share a Wii Zapper to shoot for the high score.
* Link's Crossbow Training comes bundled with the Wii Zapper. After a few rounds of Link's Crossbow Training, players will be more than ready to pick up any of the future Wii Zapper titles, like Medal of Honor Heroes™ 2, Ghost Squad™ and Resident Evil®: The Umbrella Chronicles.
Using the Wii Zapper: The Wii Zapper requires the Wii Remote and Nunchuk, housing both in a comfortable and intuitive frame. The control stick on the Nunchuk controls player movement (on stages that allow player movement), while simply aiming the Wii Zapper moves the targeting reticule on the screen. Pulling the trigger fires Link's crossbow. By aiming off screen, players can turn Link to face in a new direction (again, on stages that allow this).
Link's Crossbow Training contains three basic game styles: target shooting, defender and ranger. There are 27 stages in total, and these categories represent only generally how each individual stage operates. Each stage's goal is to earn the highest score possible within the time limit. All rounds can be played with multiple players: Players pass the Wii Zapper around and then play one at a time and compete for the high score.
Target Shooting: In target-shooting rounds, players shoot bull's-eyes as they pop up on the screen. In early stages, targets are stationary. As the game difficulty increases in later levels, the targets move. Hitting the center of the bull's-eye nets more points, and hitting targets in succession without missing earns combo multipliers. Link can aim anywhere on the screen.
Defender: In defender rounds, players remain stationary but can look and aim in all directions - sometimes even in a full 360 degrees - by aiming off screen. Hordes of enemies assault Link, and he must fight them off. These battles have a great deal of variety, from fighting off skeletons in a desert to defending a wagon from boar-riding Bokoblins.
Ranger: In ranger rounds, players can move throughout the level using the control stick and aim anywhere they want by aiming the Wii Zapper wherever they want to look. In these missions, Link storms enemy encampments, fights his way through a forest and seeks out his foes while exploring the environments.
En nog een filmpje van Project O / King Storyquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |