Het gras is altijd groener bij de buren. Maar wat is het alternatief? Belgie? Frankrijk? Australie? De VS? Irak?quote:Op zondag 16 september 2007 16:56 schreef Fastmatti het volgende:
Zal zelf beginnen. Ik heb dus geen echte emigratieplannen, maar ik ben wel van plan te kijken of het gras echt groener is bij de buren.
Staat nog niet vast. Sowieso moet er olie of gas zijn en wil ik liever niet naar Noorwegen.quote:Op zondag 16 september 2007 17:22 schreef TNA het volgende:
Weet je al in welk land je stage wil gaan lopen?
Heb sowieso een voorkeur voor buiten de EU met uitzondering van GB of Italie. Anders kan ik net zo goed een rustiger deel van NL gaan opzoeken.quote:Op zondag 16 september 2007 17:27 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren. Maar wat is het alternatief? Belgie? Frankrijk? Australie? De VS? Irak?
Al met al hebben we het hier - op het weer na - nog zo slecht niet.
Het zou kunnen helpen eens betere vrienden te zoeken, want volgens mij zit je in een verkeerde omgeving.quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef Floripas het volgende:
Ik. Ik vind Nederlanders vaak anti-intellectueel, cultuurrelativistisch en Nederlanders hebben doorgaans maar een slechte smaak. Voorts ben ik het racisme hier een beetje zat.
quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef Floripas het volgende:
Ik. Ik vind Nederlanders vaak anti-intellectueel, cultuurrelativistisch en Nederlanders hebben doorgaans maar een slechte smaak. Voorts ben ik het racisme hier een beetje zat.
Italie, Frankrijk, Tsjechie?quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]emigreren omdat je landgenoten een 'slechte smaak' hebben, hoe kom je erop. ik zou trouwens geen land weten waar dit alles beter is..
Dat.quote:Op zondag 16 september 2007 17:40 schreef Floripas het volgende:
Ik. Ik vind Nederlanders vaak anti-intellectueel. Voorts ben ik het racisme hier een beetje zat.
Vooral Italie natuurlijkquote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]emigreren omdat je landgenoten een 'slechte smaak' hebben, hoe kom je erop. ik zou trouwens geen land weten waar dit alles beter is..
Ik gok op de Hongaarse laagvlakte.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Tarantallegra het volgende:
maar goed, uit onderzoek blijkt dat de voornaamste redenen te emigreren uit NL het klimaat, de drukte en toenemende intolerantie zijn. ik vraag me dan altijd af waar die mensen heen gaan waar dit alles beter is...
Tja, dat waren er heel wat die dat riepen inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Tarantallegra het volgende:
ik vraag me sowieso af wat al die boze rechtse users nog in NL doen, ze hadden immers beloofd te vertrekken als we een 'linkse' regering krijgen.
Die roepen sowieso maar wat. Als je wilt emigreren moet je nu stappen nemen en niet over tien jaar.quote:Op zondag 16 september 2007 18:06 schreef Tarantallegra het volgende:
ik vraag me sowieso af wat al die boze rechtse users nog in NL doen, ze hadden immers beloofd te vertrekken als we een 'linkse' regering krijgen.
ik het linksequote:Op zondag 16 september 2007 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben het rechtse gedoe hier zat.
minder racisme in italie?quote:Op zondag 16 september 2007 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Italie, Frankrijk, Tsjechie?
Ik ben de Ikea-middelmatigheid een beetje zat.
Ik had het over esthetiek. In Canada heb je weer minder racisme dan hier.quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]
minder racisme in italie?frankrijk zitten teveel fransen, en tsjechie, tsja.
Niks van gemerkt toen ik daar voor mijn werk zat, maar dat waren dan ook halve fransozenquote:Op zondag 16 september 2007 18:17 schreef Floripas het volgende:
In Canada heb je weer minder racisme dan hier.
Dat is er gelukkig maar ééntje hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 19:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb voor mijn werk praktisch elk continent bezocht en zoveel groener is het gras ook weer niet, zeker niet in de VS waar je hier enkele fanboys van hebt rondlopen, beetje jammer dat ze zo weinig realistisch zijn over hun nieuwe thuisland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |