En zij nietquote:
1 stem voor Huub.quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef kallie1 het volgende:
Huub----------19 <<<<<<<
Droomkoningin was hier scherp dat Brainview Huub 2 punten terug had gezet wat wel hersteld is ondertussen, maar wat gemist is dat Brainview ook zo triest was om Lieke 1 punt terug te zetten. Beetje jammer, niet dat Lieke deze poll zal winnen, maar wel zo eerlijk om haar de punten te geven die ze gekregen heeft. Ze heeft ze wel verdiend ondanks dat ik ook vind dat ze erg kan zeiken. Heb het hieronder hersteld en mijn punt gaat naar Huub omdat ik ook vind dat hij de 'reality' show gedragen heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 06:04 schreef BrainView het volgende:
Huub----------11
Lieke---------2
Jaap----------2
Brian----------2<<<<<
Nadia---------0
Dennis-------0
Amanda------0
Niemand-----0
Bewoner van het eerste uur in combinatie met zijn hoge amusementswaarde!
BRIAN dus
Daarom....gewoon een 'echte' poll maken dan heb je dit probleem al niet. En dan doet het topic zijn titel eer aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
Droomkoningin was hier scherp dat Brainview Huub 2 punten terug had gezet wat wel hersteld is ondertussen, maar wat gemist is dat Brainview ook zo triest was om Lieke 1 punt terug te zetten. Beetje jammer, niet dat Lieke deze poll zal winnen, maar wel zo eerlijk om haar de punten te geven die ze gekregen heeft. Ze heeft ze wel verdiend ondanks dat ik ook vind dat ze erg kan zeiken. Heb het hieronder hersteld en mijn punt gaat naar Huub omdat ik ook vind dat hij de 'reality' show gedragen heeft.
Huub----------48
Brian-----------8
Jaap -----------8
Lieke-----------7
Dennis---------1
Amanda-------1
Nadia----------0
Niemand------2
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:22 schreef Ikook het volgende:
[..]
Daarom....gewoon een 'echte' poll maken dan heb je dit probleem al niet. En dan doet het topic zijn titel eer aan![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef robert2006 het volgende:
amanda-------50
Hier heb je voor Huub gestemd.quote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef bbgirltje het volgende:
Huub---------39
Bedankt dat je hier stemt en dat Huub van jou DGK mag winnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:54 schreef bbgirltje het volgende:
Huub----------51
dgk_fan,quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef dgk_fan het volgende:
Huub---------45
Dennis---------1 <-------
Oh, wat een boefquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
, jouw fan heeft al gestemd. Lief he ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
Huub----------53 <---
Lieke-----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
Huub draagt al maanden het programma en Lieke is een harde werker dus huub mag winnen en lieke mag goede 2e worden
Huub----------55 <-----quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef kallie1 het volgende:
Huub----------54 <---
Lieke-----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Dreamboy het volgende:
Huub---------58 <----
Lieke---------10
Jaap----------8
Brian----------8
Amanda------2
Dennis--------1
Nadia----------0
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:16 schreef Yollie het volgende:
+1 HUUB
Dus de stand is nu =quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:10 schreef Oma1 het volgende:
ik stem voor huub en dan Lieke
geeft niks hoor ........jij bedankt voor alle moeite die je doet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Het spijt me zo, maar inderdaad de populariteitspoll is begonnen bij Talpa,
en deze poll: Wie zie je het liefst winnen liep al een paar weken vanaf 16 september,
dus hebben een paar lieve stemmers al eerder gestemd, dus dubbel.
ik moet dus de stem van EricaHysterica, Kallie1, Petraa en oma1 voor Huub er af trekken.
Als het juist is, hebben Kinga, Dreamboy , Varen, Dark , Yollie en Eppie nog niet eerder gestemd bij dit topic.
Indien er te grote teleurstellingen komen, doordat deze poll geen datum heeft,
dan open ik alsnog een nieuwe populariteitspoll.
Dus na Larisje hebben 6 posters hun stem gegeven voor Huub die geldig is.
Maar ik kijk het nogmaals na of het klopt.
Exucuses voor het ongemak.
Huub----------58
Lieke----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
|
|
| Forum Opties | |