Bedankt Ning voor je stem en van Kybe erbij te zetten.quote:Op zondag 16 september 2007 22:45 schreef kybe het volgende:
Huub----------8
Lieke---------1 <-----
Huub mag van mij ook winnen.
Ik gun het Lieke het meest
Ik twijfelde maar Kybe telde bij Huub er 1 af . Ging van 9 naar 8 . Dus daarom dacht ik Huubquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt Ning voor je stem en van Kybe erbij te zetten.
Ik heb het 2 keer gelezen,
maar ik denk dat Kybe voor Lieke heeft gestemd.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 23:54 schreef Ning het volgende:
Ik twijfelde maar Kybe telde bij Huub er 1 af .
Ging van 9 naar 8 . Dus daarom dacht ik Huub.
Je bent een schatje echtquote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zie het Ning.
Nou, misschien komt Kybe hier nog wel even langs.
Groetjes van Tuinfluiter.
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zie het Ning.
Nou, misschien komt Kybe hier nog wel even langs.
Groetjes van Tuinfluiter.
![]()
en jij bent net zo stiekum als brian en zet huub ff op 11 terwijl hij 13 stemmen heeft?quote:Op maandag 17 september 2007 06:04 schreef BrainView het volgende:
Huub----------11
Lieke---------2
Jaap----------2
Brian----------2<<<<<
Nadia---------0
Dennis-------0
Amanda------0
Niemand-----0
Bewoner van het eerste uur in combinatie met zijn hoge amusementswaarde!
BRIAN dus
Dag Lord-space,quote:Op maandag 17 september 2007 00:34 schreef Lord-Space het volgende:
Wat is er mis met het poll optie,
ipv deze warrige postgedoe?
Ik vind het eigenlijk altijd nog wel aardig om te zien welke malloot op Brian of Jaap stemtquote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Gert het volgende:
Heerllijk, dit soort polls. Zó spánnend altijd!![]()
Ben wel benieuwd wat Brian geleerd heeft... volgens mij helemaal niets namelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 16:24 schreef VirtualPOM het volgende:
(de enige, naast Lieke misschien, die echt iets geleerd heeft in het huis. Daarnaast, als je malloot bent als je op Jaap of Brian stemt, ben je dat eens temeer als je op Huub stemt marky. Stem dan op Lieke zou ik zeggen.)
VirtualPom, bedankt voor je stem en motivatie,quote:Op maandag 17 september 2007 16:24 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian----------3
Daarnaast, als je malloot bent als je op Jaap of Brian stemt,
ben je dat eens temeer als je op Huub stemt marky.
coldstar, bedankt vor je stem voor Jaap,quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef coldstar het volgende:
Ik stem Jaap, tot nu toe de enige die zich ondanks zijn terror,
met zijn beide benen op de grond blijft staan.
Geen ster allure, blijft gewoon lekker Jaap.
Sinterklaaskapoentje ?quote:Op maandag 17 september 2007 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
godverdomme kuthuub, waarom hem
king jaap
Jaap------------3 <<<<<<<<<<<<<<<
quote:Op maandag 17 september 2007 22:06 schreef coldstar het volgende:
Ik stem Jaap, tot nu toe de enige die zich ondanks zijn terror, met zijn beide beenen op de grond blijft staan. Geen ster alure, blijft geoon lekker Jaap.
Dank voor je stemquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:33 schreef LouLou het volgende:
Niemand--------2
Interesseert me niks waar het geld naar toe gaat,
al is het stichting "red de strontvlieg",![]()
Als je het niet erg vind, blijf ik graag bij mijn eigen mening. Over hoogmoed heb ik een heel ander mening als jij. Er is er maar een in DGK die roomser is als de paus, en dat is Huubquote:Op dinsdag 18 september 2007 07:53 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Man die gast denkt dat als hij uit de villa komt dat hij als een god aanbeden gaat worden.
Die gozer lijdt aan zware hoogmoed. Een normaal redenerings vermogen bezit deze karikatuur van zichzelf niet.
Schrijf wie je het liefst ziet winnen en ik doe het wel voor je.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Ikook het volgende:
Maak gewoon een echte poll....
dit is niets met dat gecopy-paste !
Het is Huub die een verrot karakter heeft, het programma promoot hem er zelfs meequote:Op maandag 17 september 2007 17:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Brian geleerd heeft... volgens mij helemaal niets namelijk.
Als men wil leren moeten ze lekker naar school gaan en niet met je verotte karakter op tv komen dat helpt geen moer.
Ze zijn beide verrot en daarom zitten ze er nog inquote:Op woensdag 19 september 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is Huub die een verrot karakter heeft, het programma promoot hem er zelfs mee![]()
![]()
En wat Brian geleerd heeft is iig..... hoe hij mij stem kan winnen![]()
De poll op jouw manier (de tuinfluitermethode) is de enige waar niet mee gesjoemeld kan wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schrijf wie je het liefst ziet winnen en ik doe het wel voor je.
Of start zelf een echte poll.
Met deze poll hebben we meer toezicht,quote:Op woensdag 19 september 2007 14:16 schreef kissa het volgende:
De poll op jouw manier (de tuinfluitermethode)
is de enige waar niet mee gesjoemeld kan worden![]()
Iedereen is welkom, maar het lijkt dat sommige privileges krijgenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met deze poll hebben we meer toezicht,
is niet anoniem en iedereen is hier welkom.
![]()
Geld dit alleen voor ikookquote:Op woensdag 19 september 2007 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schrijf wie je het liefst ziet winnen en ik doe het wel voor je.
Je gunt Brian zeker geen stem he?quote:Op woensdag 19 september 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is Huub die een verrot karakter heeft, het programma promoot hem er zelfs mee![]()
![]()
En wat Brian geleerd heeft is iig..... hoe hij mijn stem kan winnen![]()
Ik hoorde van iemand dat alle mods pro huub zijn, je zit ons toch niet sneaky zand in de ogen te strooien he?quote:Op donderdag 20 september 2007 01:22 schreef paddy het volgende:
Ik hoop dat Lieke het gaat winnen.
Heb even getwijfeld over Brain, want die oogde me nog wel compassie te hebben.
Ik hoop dat Huub het niet gaat worden. In tegenstelling wat anderen zien als spel? Zie ik hem net zo weinig mededogen hebben gehad als waar men de anderen van beticht.
Dankzij Jaap kijk ik nog. (ramptoerist als ik ben)
Ook jij mijn stem niet meenemenquote:Op donderdag 20 september 2007 04:48 schreef Oma1 het volgende:
Huub----------27+1=28
Jaap------------5
Lieke -----------3
Brian------------3
Nadia-----------0
Dennis ---------0
Amanda --------0
Niemand--------2
PC-eend , ik gun Brian jouw stem .quote:Op donderdag 20 september 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
Je gunt Brian zeker geen stem he?![]()
Fraude!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, nog geen moment fan van Huub geweest. Die gast gaat wel degelijk over lijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat alle mods pro huub zijn, je zit ons toch niet sneaky zand in de ogen te strooien he?
En zij nietquote:
1 stem voor Huub.quote:Op maandag 17 september 2007 12:35 schreef kallie1 het volgende:
Huub----------19 <<<<<<<
Droomkoningin was hier scherp dat Brainview Huub 2 punten terug had gezet wat wel hersteld is ondertussen, maar wat gemist is dat Brainview ook zo triest was om Lieke 1 punt terug te zetten. Beetje jammer, niet dat Lieke deze poll zal winnen, maar wel zo eerlijk om haar de punten te geven die ze gekregen heeft. Ze heeft ze wel verdiend ondanks dat ik ook vind dat ze erg kan zeiken. Heb het hieronder hersteld en mijn punt gaat naar Huub omdat ik ook vind dat hij de 'reality' show gedragen heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 06:04 schreef BrainView het volgende:
Huub----------11
Lieke---------2
Jaap----------2
Brian----------2<<<<<
Nadia---------0
Dennis-------0
Amanda------0
Niemand-----0
Bewoner van het eerste uur in combinatie met zijn hoge amusementswaarde!
BRIAN dus
Daarom....gewoon een 'echte' poll maken dan heb je dit probleem al niet. En dan doet het topic zijn titel eer aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
Droomkoningin was hier scherp dat Brainview Huub 2 punten terug had gezet wat wel hersteld is ondertussen, maar wat gemist is dat Brainview ook zo triest was om Lieke 1 punt terug te zetten. Beetje jammer, niet dat Lieke deze poll zal winnen, maar wel zo eerlijk om haar de punten te geven die ze gekregen heeft. Ze heeft ze wel verdiend ondanks dat ik ook vind dat ze erg kan zeiken. Heb het hieronder hersteld en mijn punt gaat naar Huub omdat ik ook vind dat hij de 'reality' show gedragen heeft.
Huub----------48
Brian-----------8
Jaap -----------8
Lieke-----------7
Dennis---------1
Amanda-------1
Nadia----------0
Niemand------2
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:22 schreef Ikook het volgende:
[..]
Daarom....gewoon een 'echte' poll maken dan heb je dit probleem al niet. En dan doet het topic zijn titel eer aan![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 23:56 schreef robert2006 het volgende:
amanda-------50
Hier heb je voor Huub gestemd.quote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef bbgirltje het volgende:
Huub---------39
Bedankt dat je hier stemt en dat Huub van jou DGK mag winnen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:54 schreef bbgirltje het volgende:
Huub----------51
dgk_fan,quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef dgk_fan het volgende:
Huub---------45
Dennis---------1 <-------
Oh, wat een boefquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
, jouw fan heeft al gestemd. Lief he ?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
Huub----------53 <---
Lieke-----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
Huub draagt al maanden het programma en Lieke is een harde werker dus huub mag winnen en lieke mag goede 2e worden
Huub----------55 <-----quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:06 schreef kallie1 het volgende:
Huub----------54 <---
Lieke-----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:15 schreef Dreamboy het volgende:
Huub---------58 <----
Lieke---------10
Jaap----------8
Brian----------8
Amanda------2
Dennis--------1
Nadia----------0
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:16 schreef Yollie het volgende:
+1 HUUB
Dus de stand is nu =quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:10 schreef Oma1 het volgende:
ik stem voor huub en dan Lieke
geeft niks hoor ........jij bedankt voor alle moeite die je doet!quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Het spijt me zo, maar inderdaad de populariteitspoll is begonnen bij Talpa,
en deze poll: Wie zie je het liefst winnen liep al een paar weken vanaf 16 september,
dus hebben een paar lieve stemmers al eerder gestemd, dus dubbel.
ik moet dus de stem van EricaHysterica, Kallie1, Petraa en oma1 voor Huub er af trekken.
Als het juist is, hebben Kinga, Dreamboy , Varen, Dark , Yollie en Eppie nog niet eerder gestemd bij dit topic.
Indien er te grote teleurstellingen komen, doordat deze poll geen datum heeft,
dan open ik alsnog een nieuwe populariteitspoll.
Dus na Larisje hebben 6 posters hun stem gegeven voor Huub die geldig is.
Maar ik kijk het nogmaals na of het klopt.
Exucuses voor het ongemak.
Huub----------58
Lieke----------10
Jaap -----------8
Brian-----------8
Amanda-------2
Dennis---------1
Nadia----------0
Niemand------2
|
Forum Opties | |
---|---|