Is 3de keeper.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:20 schreef Schimpie het volgende:
Mardulier zag er in de voorbereiding sterk uit waarom krijgt hij dan geen kans?
Het is weer zwak?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Blawh het volgende:
Wat een goede actie weer van die eeeeeeeeeeuh donkere jongen eeeeeeeeeeuh aan de buitenkant bij euuuuuuh Sparta.
Volgens mij kan ik wel weer kappen met volgen, het begint weer zoals altijd laf achteruit leunend.
Roda heeft drie keepers die stuk voor stuk aardige reservekeepers zijn, maar tekort komen als eerste keeper. Desondanks mag die Mardulier het van mij eens proberen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik vond die Tyton nog minder denderend als Castro.
Ze spelen altijd achteruit leunend met de hoop op 1 goede counter. Wanneer ziet Brood nu dat we op die manier geen uitwedstrijd winnen?quote:
Dat is ook erg vreemd inderdaad. Thuis spelen jullie mooi aanvallend voetbal. Uit is het altijd waardeloosquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze spelen altijd achteruit leunend met de hoop op 1 goede counter. Wanneer ziet Brood nu dat we op die manier geen uitwedstrijd winnen?
Dat mooie aanvallende voetbal is eigenlijk pas sinds februari vorig seizoen. Toen draaiden we zo slecht en stonden we ook op de 16e plaats. Toen voetbalden we eindelijk vooruit en daardoor pakten we ook punten (Sparta uit gelijk, Nac uit gelijk, Twente uit gelijk, Feyenoord thuis winst, AZ thuis gelijk en Excelsior thuis winst). Dan denk je dat hij op die manier doorgaat, maar nu hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Thuis spelen jullie mooi aanvallend voetbal.
Dat was niet aanvallend, gewoon goed vanuit de organisatie en leuk voetballend tot 25 meter van PSV zijn goal maar vanaf daar waren er te weinig spelers voorin.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tegen psv thuis ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |