quote:
haha, en de ajacieden, en de PSV-ersquote:Op zondag 16 september 2007 16:23 schreef twi het volgende:
Vreemde gewaarwording om de eens zo stille Feyenoorders nu te horen juichen voor Sparta tegen AZ
Dan heb ik toch liever de volle punten uit 4 dan geen tegengoalsquote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar wij de enige zonder tegendoelpunten zijn
Plaatsje gestegenquote:
en wij nog steeds het meesten scoordenquote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En wij gewoon bovenaan staan.quote:Op zondag 16 september 2007 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
en wij nog steeds het meesten scoorden![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
en wij nog steeds het meesten scoorden![]()
Dus iedereen blij?quote:
Zo zie ik ze het liefst.quote:
Nee, hij deed nu juist abnormaal door normaal te doen.quote:Op zondag 16 september 2007 16:43 schreef venomsnake het volgende:
Dat was het saaiste interview wat ik ooit met V Gaal heb gezien.. Hij deed notabene normaal..![]()
Sparta Rotterdam - Heracles Almelo 3-1quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:55 schreef Rumille het volgende:
VVV Venlo 2 -2 NAC Breda
Willem II 1 - 2 Roda JC
Sparta Rotterdam 0 - 1 Heracles Almelo
Vitesse 2 - 1 De Graafschap
AZ Alkmaar 1 - 3 Ajax ()
Excelsior 0 - 2 FC Groningen
FC Twente 3 - 0 NEC Nijmegen
PSV 1- 1 Feyenoord
SC Heerenveen 2 - 1 FC Utrecht
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die vuile Rotterdammers![]()
![]()
Als wij dan Duitsers zijn hebben jullie vorige week toch nog Europees gespeeld dit seizoen.quote:
Vond die voor de edit wat leuker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als wij dan Duitsers zijn hebben jullie vorige week toch nog Europees gespeeld dit seizoen.![]()
En in het PSV-Feyenoord topic zei je nog 1-2. Change of mind, of raaskal je maar wat?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Vond die voor de edit wat leuker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |