dat ik de komende 16 jaar niet meer bobquote:
quote:Op zondag 16 september 2007 15:10 schreef afcajos het volgende:
In de discotheek nam ik toch maar wat biertjes omdat ik gewoon ff wat alcohol moest hebben
Zij hebben ook voor mij gebobt ja, maar die gasten zijn volgens mij geen fokkers anders hadden hun ook zo'n topic geopendquote:Op zondag 16 september 2007 15:21 schreef Molluck het volgende:
Wat een zeikerd, zij hebben toch ook voor jou gebobd?
En als je er zo'n hekel aan hebt kun je toch ook gewoon een taxi bellen, pauper
Wij zijn nog al luiquote:Op zondag 16 september 2007 15:24 schreef ArendBarend het volgende:
Als jij in een half uur 8 man naar huis kunt brengen, kun je ook wel gaan fietsen
en wist je dat je in een half uur ongv 50 km kan afleggen met de autoquote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
flikker dan ook op met je kuttopic
Watjequote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
en wist je dat je in een half uur ongv 50 km kan afleggen met de auto
was ongeveer 15km naar die tent, dat ga je niet fietsen
Ja, dat wist ik ja, voordat je 8 mensen opgehaald hebt ben je 15 tot 20 minuten verderquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zit dan niet zo te zeuren...en je Nederlands is nogal slecht...quote:Op zondag 16 september 2007 15:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zij hebben ook voor mij gebobt ja, maar die gasten zijn volgens mij geen fokkers anders hadden hun ook zo'n topic geopend![]()
taxi is kut![]()
als enige van je vrienden een rijbewijs?quote:
is 3 kwartier fietsen heen een uur terugquote:Op zondag 16 september 2007 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tijden zullen wel niet helemaal kloppen dan, maar ik weet wel dat het 15km fietsen is, en dus niet fietsbaar isquote:Op zondag 16 september 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dus om half 5 wil je wegrijden maar er mist er nog één. Voordat die gevonden is is het 10 minuten later. Dus om 4:40 rij je weg, brengt 8 man thuis en je ligt volgens eigen zeggen om 5uur in je bed.
Als ik dan even ga rekenen dan woon je pak 'm beet in een straal van 5 kilometer en iedereen woont naast elkaar. Dan had je toch nog zo goed op de fiets kunnen gaan
Overigens: mensen die zeiken over het Bob-zijn
Dat je minder plezier hebt die avond kan ik bij inkomen maar al die andere keren was iemand anders de bok(ja, de boK)
Heenweg wel jaquote:Op zondag 16 september 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
En 15km is heel goed fietsbaar.
terug weg is meestal veel leuker en je btn weer nuchter wanneer je thuis aankomtquote:
Preciesquote:Op zondag 16 september 2007 15:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
terug weg is meestal veel leuker en je btn weer nuchter wanneer je thuis aankomt![]()
flevolandquote:Op zondag 16 september 2007 16:09 schreef Beauregard het volgende:
In wat voor godvergeten plattelandsdorp woon je dat je met de auto naar een disco () moet, om daar vervolgens blij te worden van happy hardcore?
Het is geen rock of metal?quote:Op zondag 16 september 2007 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
flevoland![]()
en wtf is er mis met happy hardcore![]()
Dat valt me ook altijd op als ik ergens nuchter ben, ik loop niet zo makkelijk door de mensenmassa heen... Als ik gedronken heb vind ik dat nooit een probleemquote:Op zondag 16 september 2007 15:10 schreef afcajos het volgende:
Normaal gesproken ben ik bezopen en dauw ik mij overal doorheen, maar als je nuchter bent, ben je altijd wat socialer en laat je mensen voor enzo.
Goh..je hebt er lang over gedaan om in dit topic te schijtenquote:Op zondag 16 september 2007 16:22 schreef mcDavid het volgende:
Mensen die geen leuke avond kunnen hebben zonder alcohol
Op de Frontpage zitten een heleboel van die mensen altijd... Ze blijven zichzelf maar wijsmaken dat alcohol echt niet nodig is tijdens het uitgaan en dat die spa rood net zo lekker is totdat ze zichzelf nog gaan geloven ookquote:Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goh..je hebt er lang over gedaan om in dit topic te schijten
Er zit er altijd wel één bij die zich superieur voelt omdat 'ie kan trippen op een Spa Rood
Ik zei niet dat bier niet tof is, hoor!quote:Op zondag 16 september 2007 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goh..je hebt er lang over gedaan om in dit topic te schijten
Er zit er altijd wel één bij die zich superieur voelt omdat 'ie kan trippen op een Spa Rood
quote:Op zondag 16 september 2007 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
hardcore![]()
![]()
![]()
happy hardcore![]()
sterf rock
Bier is helemaal niet stoer. Wel lekker. En ik durf best toe te geven dat uitgaan voor mij een stuk leuker is mét alcohol dan zonder. Dat is niet stoer maar ook niet zielig. Dat is redelijk normaal.quote:Op zondag 16 september 2007 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zei niet dat bier niet tof is, hoor!
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 16 september 2007 17:20 schreef floris.sp het volgende:
Tja volgende week hang jij weer met je dronken kop om de BOB zn nek.
Ook gefeliciteerd!!quote:
Bier is zeker wel stoerquote:Op zondag 16 september 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier is helemaal niet stoer. Wel lekker. En ik durf best toe te geven dat uitgaan voor mij een stuk leuker is mét alcohol dan zonder. Dat is niet stoer maar ook niet zielig. Dat is redelijk normaal.
Ik had ook wel een bakkie koffie op, en zonder cafeïne houd ik het opzich ook wel vol alleen om nog een beetje actief te dansen is red bull wel handigquote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef CG het volgende:
Red Bull drinken met het uitgaan![]()
Een bak sterke koffie voor het uitgaan en je houdt het de hele avond vol![]()
hoezoquote:
je hebt toch geen bier nodig om lol te hebbenquote:
20 alquote:Op zondag 16 september 2007 19:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het is wat net 18 zijn
neeuh, maar in een te volle discotheek welquote:Op zondag 16 september 2007 19:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt toch geen bier nodig om lol te hebben
jepquote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
deze nog gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=bp9D8tOZpS8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |