Ik had alleen de eerste foto gezien.quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef Z het volgende:
Mooie blommetjes dwerg. En wat zit er in die 'tank'? Water?
Lang verhaaltje kort.quote:Op maandag 17 september 2007 19:05 schreef Z het volgende:
Mooie blommetjes dwerg. En wat zit er in die 'tank'? Water?
Ik heb het hier over het échte, betere anagramwerk.quote:Letterleengedicht (Anagramgedicht)
Maak een gedicht uit de letters van één woord.
* Noteer één lang woord.
* Maak van de letters uit dit woord zo veel mogelijk andere woorden. Je hoeft niet steeds alle letters te gebruiken. Je mag de letters bij het volgende woord weer gebruiken. Uit b.v. het woord 'vriend' kun je halen: drie, vier, den, nier, ren, ver, rein etc.
* Rangschik deze woorden tot een gedicht, met of zonder betekenis.
* Klaar is je letterleengedicht.
In de middeleeuwen deden ze wel meer van dat soort technische onzin (noem het een hoogstandje, wat jij wil), dus het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, literaire vrinden!
Bestaat er al zoiets als een anagramdicht?
En dan bedoel ik dus niet dit amateurische gebrabbel, hè:
[..]
Ik heb het hier over het échte, betere anagramwerk.
De vraag is hoe het gaat met het zoeken naar een kamer...quote:Op maandag 17 september 2007 20:50 schreef DaMart het volgende:
Erik, hoe gaat het met de studie?
Drs. P. Drs. P. Nou. Die staat zelfs in jukeboxen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoor (lees, wat jij wil) net dat Drs. P het ooit al heeft gedaan.
Nou, als het met de studie niet goed gaat, heeft hij anders heul geen kamer meer nodigquote:Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De vraag is hoe het gaat met het zoeken naar een kamer...
Dan kan hij inderdaad ook een appartement nemen. Die moet je echter ook zoeken.quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, als het met de studie niet goed gaat, heeft hij anders heul geen kamer meer nodig.
Je kan er toch wel de humor van inzien? Hee? Toch? Hee. Joh. Hee.quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zak 'r in, Gellius en Z.
Dan moeten we hem eerst even werk laten zoeken, zodat hij de huur kan betalen!quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dan kan hij inderdaad ook een appartement nemen. Die moet je echter ook zoeken.
Moet 'ie maar een lening afsluiten. Je kan toch niet ergens werken zonder slaapplek.quote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten we hem eerst even werk laten zoeken, zodat hij de huur kan betalen!![]()
Of hij wordt butler! Kan hij tegen kost en inwoning werken!quote:Op maandag 17 september 2007 22:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Moet 'ie maar een lening afsluiten. Je kan toch niet ergens werken zonder slaapplek.
Ervan? Wat betekent ervan? Dat is een belachelijk woord! Er koppel je toch nooit aan andere woorden? Hij krijgt ervan langs. Hij krijgt er van langs. Volgens mij suggereert de functie van het woord 'er' op de één of andere manier dat je het niet zomaar ergens aan vast kan plakken. Ik weet nog niet waarom. Claudia! Lienekien!quote:Op maandag 17 september 2007 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ervan langs krijgen, of er van langs krijgen?
M'n vragen worden een beetje eentonig... Maar ik stel 'm voor Do2..
Ik ook wel, trouwens.quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef Marius_Dani het volgende:
Trouwens, ik zag zojuist dat je duifje Nick Drake wel kan waarderen. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |