Oh. Ik verneem zojuist dat je dat al doet.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, niet zo sarcastisch jongeman, anders ga je maar weer thuis wonen.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef Lienekien het volgende:
Dag lieve Gellius.
dwerg!quote:Op zondag 16 september 2007 14:40 schreef dwerg het volgende:
Gellius.
Wat heb ik je nu weer misdaan?quote:Op zondag 16 september 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zemelaar, Gellius!
Ging ie maar weer!quote:Op zondag 16 september 2007 14:54 schreef broer het volgende:
Welkom in het grote Verwelkom-hier-Gellius-topic, Gellius.
Eindhoven in zijn ondertitelquote:Op zondag 16 september 2007 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je daar ook een bron voor?
quote:Op zondag 16 september 2007 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er staat PSV voor... dus zo'n betrouwbare bron vind ik dat dan ook weer niet.
Nee hoor, Feyenoord staat de komende week toch nog bovenaanquote:
hehehe, ik begon er niet meequote:Op zondag 16 september 2007 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, Feyenoord staat de komende week toch nog bovenaan.
Zo, en nu genoeg over voetbal gepraat hier
Nee, dat was Erik. Die wees me op jouw ondertitelquote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hehehe, ik begon er niet mee
Ja, zie Van Dale.quote:Op zondag 16 september 2007 15:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
En typefouten is wel normaal?
quote:typefout
type·fout (niet: ty·pefout)
/tipfAut/
de
1· tikfout
Daar was ik al bang voor. Ik vind het belachelijk. De manier waarop je het schrijft, suggereert dat het om een fout gaat die zijn origine vindt in een foutief onderscheid in types.quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was Erik. Die wees me op jouw ondertitel.
Ja, ik heb het ook altijd een opmerkelijk woord gevonden. De stam van het werkwoord typen is immers 'typ', maar toch komt die e er weer tussen. Misschien dat een van de neerlandici kan uitleggen wat hiervoor de reden is? Heeft het te maken met uitspraakproblemen als je een f na een p krijgt bijvoorbeeld?quote:Op zondag 16 september 2007 15:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Ik vind het belachelijk. De manier waarop je het schrijft, suggereert dat het om een fout gaat die zijn origine vindt in een foutief onderscheid in types.
Als je maar lang genoeg dooreet, lost dat probleem zich vanzelf weer opquote:Ik ben momenteel een bak ijs aan het leegeten, onder het mom van "nee, zo zit het ijs niet mooi in de bak".
Kijk, Erik verlicht onze geest deze zondagmiddag!quote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Typefout of typfout?
[?] Wat is juist: typefout of typfout?
<heldere uitleg>
Vertel!quote:Op zondag 16 september 2007 16:54 schreef Gellius het volgende:
O, ik worstel, ik lijd!
Hellenangst en pijn?quote:Op zondag 16 september 2007 16:54 schreef Gellius het volgende:
O, ik worstel, ik lijd!
Oh, dus eigenlijk is het ook wel een beetje lekker?quote:Op zondag 16 september 2007 19:54 schreef Gellius het volgende:
Dat gelukkig niet. Ik worstel met pen en papier, niet met de existentie.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 16 september 2007 20:07 schreef mane het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk is het ook wel een beetje lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |