Probablyquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:28 schreef Ulreazj het volgende:
We zullen vast Weir wel keer terugzien als geprogrammeerde replicatorbabe, en dan ze zich voordoen alsof ze ontsnapt is.
Volgens Gateworld komt ze in totaal in 4 eps dit seizoen en daar hebben we er al 2 van gehadquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Teije het volgende:
[..]
ProbablySpijtig dat ze niet gewoon dood is gegaan, begint nogal een irritant personage te worden al zeg ik het zelf.
denk dat de Asurans wel de capaciteit hebben om snel schepen te bouwen en daarnaast zullen ze wel wat dingen nog hebben rond vliegen. Maar zoals hier boven als wordt gezegd, je weet niet wat voor schepen het zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:38 schreef Draakje1980 het volgende:
Snap alleen niet waar de Asurans ineens als die schepen vandaan halen om the Wraith aan te vallen terwijl de Apollo deze net gebombardeerd had.
letterlijk zegt ze "Technically four, but it kind of stretches it. Really two, but technically four." Dat betekent 4 episodes, 2 verhalen, dus 2 dubbele episodes. De eerste was die aan het begin van het seizoen, de volgende dubbele aflevering komt gewoonlijk net voor en net na de winterstop. We weten dus al wanneer we ze terug kunnen verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:35 schreef Pek het volgende:
Volgens Gateworld komt ze in totaal in 4 eps dit seizoen en daar hebben we er al 2 van gehadDaarna is het einde oefening voor Weir.
Volgens mij wou dat niet ofzo. Of ze hadden te weinig drones. Ik weet het niet meer. Moet je maar even weer de aflevering kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef FortyOne het volgende:
Trouwens, drones kunnen toch door shields heen? Hadden ze dan niet met een paar drones dat satelliet ding van de Asurans kunnen vernietigen?
Drones hadden ze genoeg, dat zei Sheppard nog in de season premiere toen ze zich door die Asteroid gordel heen moesten schieten, mét drones.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:28 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Volgens mij wou dat niet ofzo. Of ze hadden te weinig drones. Ik weet het niet meer. Moet je maar even weer de aflevering kijken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
haha zet het beeld is stil bij Ep3 bij 11:33 en kijk is wat er in die blauwe bak ligt![]()
Hahaha, het is dat je ons er op weesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
haha zet het beeld is stil bij Ep3 bij 11:33 en kijk is wat er in die blauwe bak ligt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |