Waarschijnlijk is dat de al enige weken geleden gelekte productieversie, zonder geluidseffecten.quote:Op zondag 30 september 2007 16:16 schreef TechXP het volgende:
Ik zie s4.02 op internet staan. Is deel 2 van seizoen 4 ook al uitgezonden?
waar gaat dat trouwens over?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Ogala het volgende:
Die nieuwe doctor is Kaylee van Firefly!!
Ik zag Daniel Jackson trouwens in de laatste aflevering van Eureka, echt weird als een 'character' overstapt naar een andere serie.!
Eureka takes place in a secret town of the same name inhabited entirely by the best minds in the United States. After World War II ended, Albert Einstein realized that the future belonged to science.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat dat trouwens over?
verhaallijn technisch
Ik vind het een erg leuke serie. Hoewel de verhaalopbouw een beetje a als Smallville is, vind ik de humor wel vergelijkbaar met Stargate. De hoofdpersoon, sheriff Carter, is wel een beetje een soort Sheppard.quote:Op zondag 30 september 2007 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waar gaat dat trouwens over?
verhaallijn technisch
Als je de layout bedoelt? Die is veranderd. Je kunt teruggaan naar FOK! silver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb de pilot gedownload
Overigens wat is er met het forum aan de hand
Aflevering 4 "Doppelganger" is ook al beschikbaar.quote:Op zondag 30 september 2007 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de al enige weken geleden gelekte productieversie, zonder geluidseffecten.
Ja, zo'n productversie ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Aflevering 4 "Doppelganger" is ook al beschikbaar.. Maar ik wacht wel tot ze allemaal in HD-beschikbaar zijn.
HDTV![]()
![]()
Was downloadbaar vanaf ITunesquote:
Jawel. Heb eens zo'n productversie gezien van het laatste seizoen waar RDA in zat. Was echt vreselijk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wat is dat toch ineens met die productversies? Met de andere seizoenen hebben we deze fratsen helemaal niet gehad
Dat vind ik persoonlijk wel heel erg meevallen. Alleen deze episode wel. Hij is gewond, en lijkt telkens of er iets belangrijks bij hem moet gebeuren. Maar dan switcht het verhaal weer naar Atlantis zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef FortyOne het volgende:
Trouwens, ergeren jullie je ook zo aan die Ronon? Wtf doet hij in de serie? Als hij nou in enkele afleveringen voorbij kwam waar hij echt wat zinnigs had bij te dragen. Maar nee hij wordt vaak op een heel neppe manier in de aflevering geschreven.. laatste ep. ook weer. Haast pijnlijk om naar te kijken..
bijna 2quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
verhip. helemaal vergeten weer te gaan volgen. ff inhalen.
zijn er nu al 1 of 2 afleveringen geweest?
NOEEEESSSSSSSSSSSS Carson!!!quote:Op zondag 16 september 2007 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Explosie waar ie vlak bij stond. Gebeurde in de aflevering Sunday![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |