ik ook niet .quote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee, eigenlijk
Van schorselwoensdag heb ik sowieso nog nooit gehoord
Zo ziet ie eruit..quote:Op zondag 16 september 2007 18:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is lang geleden, die dingen heb ik niet meer gezien sinds de middelbare school.
pipet is niet goed, dat gebruik je om vloeistof op te zuigen/in te doenquote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia zegt pipet.
je had de hint niet nodigquote:Op zondag 16 september 2007 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Buret
de wondere wereld van buretten, pipetten, erlenmijers en ander glaswerkquote:Op zondag 16 september 2007 18:36 schreef PhysicsRules het volgende:
owja, dat komt me vaag bekend voor
Welke stad is het meest zuidelijk dan?, want wikipedia zegt ook dat ushi het meeste zuidelijk ligt.quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ushuaia
Je kan er niet over de weg komen en het is niet echt groot.quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef starla het volgende:
[..]
Welke stad is het meest zuidelijk dan?, want wikipedia zegt ook dat ushi het meeste zuidelijk ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |