Nu moet je dat rechtervierkantje van punt1 aanklikken en zorgen dat de opacity op 100 % staat.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bij mij staan de instellingen fout ofzo:
[afbeelding]
Zorge dat je de bovenste layer hebt geselcteerd, in je layer-scherm gewoon de bovenste layer aan klikken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En nu bedenk ik me zo.. en nu?
Ja, omdat er nog steeds geen apart Graphics forum is.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hier zitten de andere fotosjop aapjes dus
Nee jij moet daar nog iets mee doen, niet ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Je bent iets vergeten, je moest nog iets met de radial gradient doen.. Maar ik ga nu naar school bye!
is er wel geweest.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:00 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ja, omdat er nog steeds geen apart Graphics forum is. [afbeelding]
Ja, ik vind het stiekem ook wel jammer.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Jep, weet ik, maar om de één of andere reden hebben ze ervanaf gezien.![]()
Is het ook. Het zou veel mooier werken als je bv voor ieder onderwerp/tutorial een apart topic kon maken enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het stiekem ook wel jammer.
n dat is jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:
niet weer die discussie over een apart photoshop forum,.. je ziet nu ook dat in het show topic soms dagen niet gepost wordt, en verder is dit het enige andere photohsop topic,.. het is jammer maar helaas zijn er niet genoeg mensen hier die echt actief zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:
niet weer die discussie over een apart photoshop forum
Maar misschien zou dat wel komen als er een apart forum was. Maar goed, ik hou er al over op.quote:,.. je ziet nu ook dat in het show topic soms dagen niet gepost wordt, en verder is dit het enige andere photohsop topic,.. het is jammer maar helaas zijn er niet genoeg mensen hier die echt actief zijn.
Nu heb je van 0% naar 0%, dat is dus niks!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bij mij staan de instellingen fout ofzo:
[afbeelding]
Ik snap dit niet echt..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zorge dat je de bovenste layer hebt geselcteerd, in je layer-scherm gewoon de bovenste layer aan klikken.
1.Toets nu CTRL + J, nu heb je een kopie van je 3e layer.
2.Zet nu de Layer Blending op Overlay.
[afbeelding]
3.Toets nu CTRL + T en maak deze kleine (of roteer 1m en maak `m kleiner, nu komt het op smaak aan.)
Herhaal vanaf stap 1 een paar keer totdat je tevreden bent.
De volgende stappen in die tutorial zijn wel duidelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
that's the spiritquote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Laat ook maar zitten ik snap er niks van het is nu al helemaal vern....
Het lukt me nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |