Nu moet je dat rechtervierkantje van punt1 aanklikken en zorgen dat de opacity op 100 % staat.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bij mij staan de instellingen fout ofzo:
[afbeelding]
Zorge dat je de bovenste layer hebt geselcteerd, in je layer-scherm gewoon de bovenste layer aan klikken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
En nu bedenk ik me zo.. en nu?
Ja, omdat er nog steeds geen apart Graphics forum is.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:31 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
hier zitten de andere fotosjop aapjes dus
Nee jij moet daar nog iets mee doen, niet ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Je bent iets vergeten, je moest nog iets met de radial gradient doen.. Maar ik ga nu naar school bye!
is er wel geweest.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:00 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ja, omdat er nog steeds geen apart Graphics forum is. [afbeelding]
Ja, ik vind het stiekem ook wel jammer.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Jep, weet ik, maar om de één of andere reden hebben ze ervanaf gezien.![]()
Is het ook. Het zou veel mooier werken als je bv voor ieder onderwerp/tutorial een apart topic kon maken enzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het stiekem ook wel jammer.
n dat is jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:
niet weer die discussie over een apart photoshop forum,.. je ziet nu ook dat in het show topic soms dagen niet gepost wordt, en verder is dit het enige andere photohsop topic,.. het is jammer maar helaas zijn er niet genoeg mensen hier die echt actief zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:23 schreef Kamermans het volgende:
niet weer die discussie over een apart photoshop forum
Maar misschien zou dat wel komen als er een apart forum was. Maar goed, ik hou er al over op.quote:,.. je ziet nu ook dat in het show topic soms dagen niet gepost wordt, en verder is dit het enige andere photohsop topic,.. het is jammer maar helaas zijn er niet genoeg mensen hier die echt actief zijn.
Nu heb je van 0% naar 0%, dat is dus niks!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bij mij staan de instellingen fout ofzo:
[afbeelding]
Ik snap dit niet echt..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zorge dat je de bovenste layer hebt geselcteerd, in je layer-scherm gewoon de bovenste layer aan klikken.
1.Toets nu CTRL + J, nu heb je een kopie van je 3e layer.
2.Zet nu de Layer Blending op Overlay.
[afbeelding]
3.Toets nu CTRL + T en maak deze kleine (of roteer 1m en maak `m kleiner, nu komt het op smaak aan.)
Herhaal vanaf stap 1 een paar keer totdat je tevreden bent.
De volgende stappen in die tutorial zijn wel duidelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
that's the spiritquote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Laat ook maar zitten ik snap er niks van het is nu al helemaal vern....
Het lukt me nog steeds nietquote:
als je je selectie hebt gemaakt, druk dan eens op V en sleep dan eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het lukt me nog steeds niet. Als ik een selectie maak met magnetic lasso en ik wil deze verslepen, dan heb ik alleen het silhouet versleept.
He bedankt manquote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je je selectie hebt gemaakt, druk dan eens op V en sleep dan eens.
heb je 'm al in het document waar ie in moet?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
He bedankt man. Weet je toevallig ook hoe ik het plaatje dat ik in wil voegen kleiner kan maken (zodat het beter in de foto te verwerken is)
?
Jepquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je 'm al in het document waar ie in moet?
of niet?
Edit > Scalequote:Op donderdag 27 september 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
He bedankt man. Weet je toevallig ook hoe ik het plaatje dat ik in wil voegen kleiner kan maken (zodat het beter in de foto te verwerken is)
?
druk even op control+t, dan kan je je item vergroten/verkleinen.quote:
Jep, werkt uitstekendquote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
druk even op control+t, dan kan je je item vergroten/verkleinen.
Speel even een beetje met de control + alt, of control + shift, of alt + shift combinaties, dan merk je wel wat dat doet
of is dat niet wat je bedoelt?
oeh, dat is wel mogelijk, maar daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:56 schreef cultheld het volgende:
Heb ik nog één vraag: Stel je voor dat je een gezicht in een foto wilt verwerken tussen 2 andere gezichten en die gezichten hebben een specifieke tint, die niet overeen komt met het in te voegen gezicht... Is het dan mogelijk om het in te voegen gezicht in dezelfde tint te veranderen als de 2 al bestaande gezichten in het te bewerken beeld?
good-tutorials.com.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef cultheld het volgende:
Ok, ik kruip nog ff achter google.
Ik kan er gewoon niet tegen dat iets me niet lukt..zo gaat het bij allesquote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Sommige tutorials zijn gewoon te hoog gegrepen voor je, dan moet je niet gaan janken maar blij zijn dat je het tenminste hebt geprobeert en dat je dan een makkerlijkere tut pakt.
Tjah, er zijn zat beginners tut's te vinden op tut sites, zo ben ik ook begonnen, bij mij wilt een hoop ook nog niet lukken, maar ik kan wel al meer dan 3 maanden geleden..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat iets me niet lukt..zo gaat het bij alles![]()
![]()
Dat is simpel, converteer je Document naar CMYK Color. Dat doe je door image ---> Mode ---> CYMK Color.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:56 schreef cultheld het volgende:
Heb ik nog één vraag: Stel je voor dat je een gezicht in een foto wilt verwerken tussen 2 andere gezichten en die gezichten hebben een specifieke tint, die niet overeen komt met het in te voegen gezicht... Is het dan mogelijk om het in te voegen gezicht in dezelfde tint te veranderen als de 2 al bestaande gezichten in het te bewerken beeld?
Kan je niet een tutje maken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Zonder tint
[afbeelding]
Met tint
En dit is gewoon in 5 minuutjes gedaan, kun je nagaan als je er eens scht voor gaat zitten, dan kun je het gewoon precies krijgen.
Maar probeer het zelf maar eens uit...
Die foto, duuuude.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Zonder tint
[afbeelding]
Met tint
En dit is gewoon in 5 minuutjes gedaan, kun je nagaan als je er eens scht voor gaat zitten, dan kun je het gewoon precies krijgen.
Ik ga dit morgen even proberen, thanksquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:24 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Dat is simpel, converteer je Document naar CMYK Color. Dat doe je door image ---> Mode ---> CYMK Color.
Waarom in deze mode? Inprincipe is dit de printer kleur mode en is iets minder kleuren informatie dan RGB. Dus makkelijker om mee te werken.
Werk nu met de Curves en bewerk ieder kleur informatie apart, de Cyan, Magenta... enz.
Totdat je de tint hebt.
Vergeet niet daarna je mode terug te zetten naar RGB.
Misschien leuk voor de amateur om effe snel een foto een zogenaamde glamour look te geven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:25 schreef tim2308 het volgende:
Uit het eerder genoemde blad (p. 74, punt 7)
Een portret iets meer glamour maken:
*Laag met foto dupliceren
*Blurren 10 pixels, laagdekking 30%eze gewijzigde laag dupliceren
*laagmodus overlay en opacity 50
voilà
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:58 schreef DarkManta het volgende:
[afbeelding]
Zonder tint
[afbeelding]
Met tint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |