De slechten sterven net zo snel hoor, mocht dat een troost zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef MetalSonic het volgende:
Klacht: waarom sterven de goede ?
wie is Jomanda?quote:Op zondag 16 september 2007 02:19 schreef DEVL het volgende:
Vraag het Jomanda.
quote:Op zondag 16 september 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb me nog lang niet bij dat feit neergelegengelegd.
Moet er niet aan denken onsterfelijk te zijn. Dan zou ik altijd alles blijven uitstellen omdat ik toch alle tijd van de wereld heb en zouden mijn tieten op de grond gaan hangen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb me nog lang niet bij dat feit neergelegen.
Dat eerste spreekt me juist wel aan.quote:Op zondag 16 september 2007 02:44 schreef Xennia het volgende:
Moet er niet aan denken onsterfelijk te zijn. Dan zou ik altijd alles blijven uitstellen omdat ik toch alle tijd van de wereld heb en zouden mijn tieten op de grond gaan hangen.
Ach de mannen hebben dan toch al erectieproblemen en dan heeft hun leven toch geen zin meerquote:Op zondag 16 september 2007 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat eerste spreekt me juist wel aan.
Dat tietenprobleem is wel een raak punt natuurlijk. Eigenlijk wel idioot dat vrouwen gemiddeld langer leven dan mannnen, dat in acht genomen.
Om stevig door te kunnen drinken heb je echt geen erectie nodig hoor.quote:Op zondag 16 september 2007 02:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ach de mannen hebben dan toch al erectieproblemen en dan heeft hun leven toch geen zin meer
Gelukkig hebben we de spelletjes nogquote:Op zondag 16 september 2007 02:53 schreef bolivian het volgende:
Donders!
McRae, één van de sympathiekere Schotten. En een begenadigd rallycoureur. CMR 1 heb ik altijd met veel plezier gespeeld.
Bummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |