jaja, dat zal wel. vertel ons dan maar eens wanneer je verjaardag is? nou? hè? "toevallig" dezelfde datum als de mijne zeker? kutkloon!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:41 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb geen kloons
en ik zat te switchen tussen /b/ en /onz/ dus kwam je reactie tegen
schizofreniequote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef krioro het volgende:
[..]
jaja, dat zal wel. vertel ons dan maar eens wanneer je verjaardag is? nou? hè? "toevallig" dezelfde datum als de mijne zeker? kutkloon!![]()
![]()
zou dat misschien iets betekenenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie hebben allebei een hekel aan BG, en zie jullie alleen maar hier posten :")
ik lurk meestal alleen maar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jullie hebben allebei een hekel aan BG, en zie jullie alleen maar hier posten :")
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef MASD het volgende:
[..]
zou dat misschien iets betekenenhet lot roept ons
wat niet is kan nog komen. gewoon drogeren en aankleden zoals je zelf wilt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef MASD het volgende:
maar krioro heeft een ex in zusteroutfit en ik niethoe verklaar je dat deox!
ik hoef daar niet voor te drogerenquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen. gewoon drogeren en aankleden zoals je zelf wilt.![]()
Bedoel je BadgerBadgerBadger, mushroom?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef MASD het volgende:
heeft iemand een mp3 van badgers?wil er een cd mee volzetten en de hele dag afspelen
a snaaaaakequote:Op zaterdag 29 september 2007 23:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Bedoel je BadgerBadgerBadger, mushroom?.
Ik rip het morgen wel ofzo, van het flashbestandje. Nu geen zin.quote:Op zondag 30 september 2007 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
a snaaaaakedie ja
zit al vanaf 9 uur naar de flash te luisterenword gek hier maar kan hem niet uitzetten
je bent een schatquote:Op zondag 30 september 2007 00:45 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik rip het morgen wel ofzo, van het flashbestandje. Nu geen zin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |