quote:A Spectacular New Vision of the FutureThe galaxy is trapped in an endless cycle of extinction. Every 50,000 years, an ancient machine race invades the galaxy. With ruthless efficiency, the machines wipe out all advanced organic civilization. They leave behind only the scattered ruins of technology, destroying all evidence of their own existence.
Few believe this ancient legend. You, however, know it to be true. The fight to stop this extinction event has become the most important mission in the galaxy. "You must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law."It is your mission. As Commander Shepard of the SS Normandy, you will take your elite recon squad across a galaxy in turmoil, in a desperate race to stop the return of an enemy without mercy. To stop this enemy, you must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law. Your only imperative is to preserve the safety of civilized life in the galaxy - at any cost. You must become the tip of the spear of humanity, for you alone know the full extent of what is at stake if you should fail.
Continued
quote:Mass Effect speelt zich niet af op één planeet, zelfs niet in één universum, maar meerdere. Hierdoor zal de biologische diversiteit groot zijn, oftwel: veel en veel rassen. Niet elk ras zal natuurlijk even slim zijn, je zult ook af en toe tegen de lokale fauna moeten vechten. BioWare heeft al enkele races bekend gemaakt en achtergrond informatie daarover vrijgegeven, meerdere rassen zullen in de toekomst volgen. Hieronder alvast de namen van de tot nu toe vrijgegeven rassen:
TURIANS GETH QUARIANS KROGANS HUMANS
Aangezien het Mass Effect universum groot is, zullen er natuurlijk meerdere rassen volgen. Daarom zal dit ook genoeg worden geüpdate, dit zal de TS natuurlijk wel bij moeten houden![]()
quote:Mass Effect zal in totaal zes classes bevatten, drie daarvan zijn puur op één iets gericht, de andere drie zijn combinaties van de eerste drie. Aangezien je een squad zult besturen is het mogelijk om een diverse squad te maken. Je kan natuurlijk ook kiezen om iedereen hetzelfde te laten worden, maar er zal een grote kans zijn dat elk ras beter is in de ene class dan in de andere.
Later zal je in het spel zelfs de mogelijkheid hebben om te kiezen uit nog zes andere classes. In de toekomst zal er uitgebreide informatie komen over al de classes. Tot nu toe zijn alleen de volgende belicht:
Soldier, Engineer, Adept
Infiltrator, Sentinel, Vanguard
En wederom is het de taak van de TS om dit aan te passen indien het nodig is![]()
quote:Filmpjes, plaatjes en weet ik nog veel meer:
Officiële site: Filmpjes Screenshots Covers
YouTube Mass Effect E3 Movie Mass Effect Trailer YouTube search voor Mass Effect
Gametrailers Mass Effect
FAQ Lees hier de onofficiële FAQ van Mass Effect
Je wist niet wat er in zat ofwel?quote:
Nee, maar voor 3 euro in prijsverschil (inkoop) hoef ik het niet te laten.quote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je wist niet wat er in zat ofwel?
jij wel ? , ben namelijk wel benieuwdquote:Op zondag 16 september 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je wist niet wat er in zat ofwel?
Ik weet allesquote:Op maandag 17 september 2007 18:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij wel ? , ben namelijk wel benieuwd
Mass Effect gaat wel wat dieper dan Halo vind ik zelfquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is dit nieuwe halo ofzo?
Maar wat zit er in? Zag hem ook al staan bij verschillende shops alleen zonder beschrijvingquote:
Barbaarquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is dit nieuwe halo ofzo?
Op de disc:quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:57 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Maar wat zit er in? Zag hem ook al staan bij verschillende shops alleen zonder beschrijvingOp de Bioware forums kan ik er ook niks over vinden.
op de soundtrack en de gamerpics/theme's na heb je dr ook geen zak aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Op de disc:
n/a MASS EFFECT LIMITED EDITION DISC
00:01:16:00 INTRODUCTION
00:07:14:00 THE VISION OF MASS EFFECT
00:20:51:00 THE MAKING OF MASS EFFECT
00:08:35:00 INTERACTIVE STORYTELLING
00:18:00:00 INSIDE BIOWARE
n/a SOUNDTRACK![]()
00:00:21:00 INTRODUCTION TO THE DESIGN GALLERIES
n/a DESIGN GALLERY (614 IMAGES)
n/a GAMERPICTURES AND THEMES![]()
00:01:10:00 2005 - X05 TEASER TRAILER
00:04:17:00 2006 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:05:26:00 2006 - X06 GAME PLAY TRAILER
00:01:23:00 2007 - E3 GAME PLAY TRAILER
00:00:44:00 2007 - TV TRAILER
n/a BLUE DRAGON
00:01:34:00 TRAILER - LOST ODYSSEY
00:01:37:00 TRAILER - HALO WARS X06
00:02:20:00 TRAILER - HALO 3 E3 2007
00:01:02:00 TRAILER - HALO 3 "STARRY NIGHT" TEASER
Doe maar liever een kroganquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef Un4 het volgende:
DIt is alleen de disc he? Wie weet wat er nog meer bij zit.
MIsschien wel een Wrex action figure.
dan heb ik liever een sarenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef Un4 het volgende:
DIt is alleen de disc he? Wie weet wat er nog meer bij zit.
MIsschien wel een Wrex action figure.
Ohquote:
ja weet ik heb het boek gelezen , heb naar mijn weten ook niks fouts gezegtquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
OhHij zit toch niet in de prequel zoals Skarr?
DJ_: Saren is geen ras maar een turian Spectre, zo ook ff corrigeren![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect FTW!
Ik kan niet meer wachten totdat ik hem kan gaan spelen over een maandje of 8 2 ofzo![]()
8 maanden?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
Mass Effect FTW!
Ik kan niet meer wachten totdat ik hem kan gaan spelen over een maandje of 8 ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker daar saven en dat stukje telkens op nieuw doen![]()
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef DooD het volgende:Mass ErectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker daar saven en dat stukje telkens op nieuw doen![]()
![]()
![]()
Hij wint een date met een Kroganquote:Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef Cudles het volgende:
[..]
Black-Hole wins the thread!!!!
zoals je dat dan zegt
1000 babies!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij wint een date met een Krogan![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:46 schreef DooD het volgende:Daarom halen jullie natuurlijk allemaal ineens Mass EffectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker daar saven en dat stukje telkens op nieuw doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was al een fanboy voordat dit bekend was
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoop voor de PC speler?quote:Hoffnung für PC-Spieler?
Mass Effect erscheint erst einmal exklusiv auf der Xbox360. Trotzdem gibt es - wenn man zwischen den Zeilen liest - immer noch Hoffnung fur eine PC-Umsetzung. So antwortete Greg Zeschuk in einem Interview mit Eurogamer auf eben diese Frage damit, dass bis jetzt jeder Bioware-Titel fruher oder spater auch fur Windows verfugbar war.
is dat dat Mtv Spotje met die side-quest spoiler erin?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:25 schreef newguy het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured
no comment, but damn![]()
Giev now plzquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:25 schreef newguy het volgende:
Dude, wat vet! MUST HAVE MASS EFFECT!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:25 schreef newguy het volgende:
Fiction Book!quote:* Fiction Book: Galactic Codex: Essentials
* Mass Effect Art Book: A Future Imagined
* 2nd DVD with exclusive videos about Mass Effect (Art of Mass Effect, Interactive Storytelling of Mass Effect)
http://www.xboxhome.nl/pr(...)edition-xbox-360.htmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
Toffe strips AshIk zou ook nog wel de wc's schoon willen maken in het Mass Effect gedeelte van het bioware pand
![]()
UN4 Waar heb je die besteld? ik krijg hem voor me verjaardag dus dan kan ik dat linkje even doorgeven![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
http://www.xboxhome.nl/pr(...)edition-xbox-360.htm
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef Un4 het volgende:
In de CE
[..]
Fiction Book!Gelukkig al in de pre-order staan.
Jij begint nu ook wel hyped te rakenquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:37 schreef Bastard het volgende:
tvp
'tspel heeft zeker mn aandacht gekregen ja.. maar te vroeg voor een echt hype voor mij..quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij begint nu ook wel hyped te raken![]()
Ga je helpen,... dit is een van die games die ik ook ga hypenquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
'tspel heeft zeker mn aandacht gekregen ja.. maar te vroeg voor een echt hype voor mij..
godver als ik nu eens wist of dat ding regio vrij wordt of niet , want play-asia heeft nog geen CE op de website staanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
http://www.xboxhome.nl/pr(...)edition-xbox-360.htm
Speel je Mass Effect?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:29 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mijn x360 meegenomen naar mijn stage en speel nu al de hele dag op de beamer!
is het al november ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:25 schreef Bastard het volgende:
Trailer dan maar
http://files.bioware.com/(...)07_dcut_1280x720.wmv
Dan bestel ik liever bij Xboxhome, is gewoon betrouwbaar en weet ik zeker dat ik hem op tijd heb. Deze shop ken ik totaal niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef DJ_ het volgende:
http://www.12game.com/XBOX_360/Mass_Effect_CE.aspx
hier is de CE trouwens goedkoper
Ook deze 2 zouden goede zware stemmen voor een voice character zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef Un4 het volgende:
Dubbelpost maar hier zijn een drietal filmpjes over de voice-cast van Mass Effect.
http://www.gamersyde.com/news_5348_en.html
Briljant!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef Un4 het volgende:
Dubbelpost maar hier zijn een drietal filmpjes over de voice-cast van Mass Effect.
http://www.gamersyde.com/news_5348_en.html
Heb hem gisteren besteldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:16 schreef Un4 het volgende:
De CE gaat heel erg beperkt geleverd worden dus pre order hem op tijd. Ik ben er gelukkig al zeker van dat ik hem ga krijgen!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
Geen CE voor mijZowiezo doe ik net of Mass Effect niet bestaat omdat ik hem pas over een lange tijd ga spelen
![]()
Waarschijnlijk wacht ie net als ik tot ME uit komt voor de pc, tot die tijd gaan we stilletjes in een hoekje huilen.quote:
HD tv smullenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Eerste review!
Check out the Nov issue of Game Informer magazine for an exclusive review of Mass Effect. GI gives the game a 9.75, calling it "one of the greatest science fiction stories ever told, and a new benchmark for video game storytelling."
Nieuwe DEV commentary
http://xbox360.ign.com/articles/820/820296p1.html
Spel draait als een zonnetje zoals dit laatste filmpje laat zien!!
ondertiteling kan wel maar dat zou dan gewoon engels zijn , dus dat is het zelfde als dat je er naar luisterdquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
HD tv smullen
Hoop wel dat ik ondertiteling aan kan zetten anders volg ik er geen hol van
Ja dat bedoel ik ook.. Engelse ondertiteling.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ondertiteling kan wel maar dat zou dan gewoon engels zijn , dus dat is het zelfde als dat je er naar luisterd
wat is het verschil dan met er naar luisteren ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook.. Engelse ondertiteling.
Soms is de context duidelijker als je tekst leest dan hoort.. vind ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is het verschil dan met er naar luisteren ?![]()
het leven van een xbox gamer is hardquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:29 schreef koen_pijl het volgende:
Bij GoW kom ik niet voorbij de eerste eindbaasen ik heb ook al tentamenweek
Helemaal mee eens,... soms is de verdeling in geluid niet denderend,.... niet hoorbaar,.... ik doe ook altijd ondertitels in Engels aan. En ja,... ga er vanuit dat dit kan in ME. Is voor zover ik weet in veel Bioware titels altijd mogelijk geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Soms is de context duidelijker als je tekst leest dan hoort.. vind ik![]()
Precies, dat je denkt "wtf zei die nou??." en dat hij al 3 zinnen verder is terwijl je dat bedenktquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,... soms is de verdeling in geluid niet denderend,.... niet hoorbaar,.... ik doe ook altijd ondertitels in Engels aan. En ja,... ga er vanuit dat dit kan in ME. Is voor zover ik weet in veel Bioware titels altijd mogelijk geweest.
Klopt wel idd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies, dat je denkt "wtf zei die nou??." en dat hij al 3 zinnen verder is terwijl je dat bedenkt
ik neem aan goed bioware kenende !quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt wel idd.
Ben wel nieuwe hoe dat nieuwe praat systeem gaat werken![]()
Yes zag er in de filmpjes ook wel tof uit! lekker levendigquote:
Vooralsnog weet je dat niet, kan tegenvallenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:03 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie bevuilen het heilige Mass Effect topic met het inferieure GoW
![]()
quote:oh my dear god, this game is amazing so far....wow.
I haven't really followed Mass Effect through the stages, except the occasional screenshot, but jesus christ the graphics in this game are ridiculously good... and WTF, Bioware basically created a 3rd person shooter a la GRAW, complete with cover system.
then underneath that is a deep RPG with an intriguing story and really good voice acting.
only a few hours in so far so take these impressions with a grain of salt. but whoooa, 30+ hours of this sort of bliss? who knows, maybe it'll suck in the 20th hour.
I can see myself leaving COD4 in its wrapper until I'm done with Mass Effect.
Klinkt goed!quote:I'm about 8.5 hours into the game now and it's just gotten better and better.
Combat is really fun. There are occasional problems with the AI, but it's really nothing 3rd/1st person shooter fans aren't already used to in teammates found in the genre (GRAW, RS: Vegas, etc). I set my squad to "active" which lets the AI use both defensive and offensive abilities on their own (without you having to pause the action, choose targets, and say "perform a neuro blast" or whatever). They definitely get the job done and I often find them stealing my kills. Thankfully, XP and loot goes to the party and it's up to you to divvy up items.
When I said earlier that this game is a shooter first and an RPG second, I was wrong. It's really a great balance of both genres. Mechanically speaking, this is an action game through and through. You dodge bullets, spring to cover, and do all the things required of you in games like Gears of War. You point your gun at something and fire and there is a 1-to-1 cause-and-effect reaction and shit takes damage and blow up, etc.
Stats act more like modifiers. For instance, if I do a full auto burst with my assault rifle, the reticle will gradually grow wider and bigger the longer you fire, representing the kick and recoil of the assault rifle. As a result, the spread of your shots will go from tight to practically useless through the duration of your burst. As you invest in your assault rifle skill, that behavior improves so your spread is tighter even if you fire longer. Of course, if you play the game like I do and just do controlled bursts, it really isn't too much of a problem.
This basically goes for all weapons (sniper rifle, shotguns, etc.) and I think it works great. In the end, combat is an action affair and really there's no other game like Mass Effect where it combines my favorite genre with a genre I no longer play. It's such a nice RPG homecoming.
The only aspect of the combat that can be clunky at times is trying to get under cover mode against an obstacle that's shorter, as it requires you to duck. Whereas Gears of War automatically makes you duck and puts you against lower cover, you have to do so manually here so there's the added click of the left stick -- and in the heat of combat, it can be frustrating... particularly because combat is really chaotic and crazy at times.
Anyway, I know it's too early to know what's GOTY at this point since I haven't played SMG, COD4, or Uncharted, but I know for a fact that Mass Effect is already an easy contender.
This game is RIDICULOUSLY gorgeous and 8 hours later, I am still slackjawed.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:51 schreef Un4 het volgende:
Wat impressies van een poster @ GAF.
[..]
[..]
Klinkt goed!
QFTquote:Op zondag 4 november 2007 14:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
ik moet niet meer op dit topic klikken...ik moet niet meer op dit topic klikken...
ik moet niet meer op dit topic klikken...ik moet niet meer op dit topic klikken...
.............................................................................................................Maar het lukt niet...
![]()
![]()
Jawel, spel valt tegen!!!!quote:Op maandag 5 november 2007 10:33 schreef AQuila360 het volgende:
Nog aantal dagen! En dan kom ik niet meer in dit topic![]()
WTF. wil je me een hartstilstand bezorgenquote:
Net de review code binnen gehad, echt kutspel.quote:Op maandag 5 november 2007 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF. wil je me een hartstilstand bezorgen![]()
Nou dat word een zeer orginele review tegenover de grootte gamesites danquote:Op maandag 5 november 2007 11:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Net de review code binnen gehad, echt kutspel.
Hey ik zit bij een grote ja!quote:Op maandag 5 november 2007 11:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat word een zeer orginele review tegenover de grootte gamesites dan
Ik zou het niet weten, maar het zal niet een internationale bekendheid genieten zoals een IGN of Gamespot dat doetquote:Op maandag 5 november 2007 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hey ik zit bij een grote ja!
In Nederland.
Heheh, heb je al gauw met een PUNT NL adres.quote:Op maandag 5 november 2007 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar het zal niet een internationale bekendheid genieten zoals een IGN of Gamespot dat doet
Nja dat was ik ook.. en nog steeds eigenlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt een 360 noob hoor. Heb dat ding een paar weken maar weinig tijd voor gehad. Zo erg dat ik gisteren pas deel 1 van Gears of War heb gespeeld.
Ik ook nog, al gaat het me steeds beter af. Maar Jericho speel ik wel gewoon op de PC denk ik. Maar de 360 heeft gewoon een aantal hele goeie exclusivesquote:Op maandag 5 november 2007 11:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja dat was ik ook.. en nog steeds eigenlijk
quote:Op maandag 5 november 2007 11:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Net de review code binnen gehad, echt kutspel.
NIET DOEN.quote:Op maandag 5 november 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Jericho speel ik wel gewoon op de PC denk ik. Maar de 360 heeft gewoon een aantal hele goeie exclusives.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef Bastard het volgende:
En iets van 300 plaatsen te onderzoeken las ik vanmorgen
Ben toch zeker een ... week zoet dan!
Begint hier nu ook echt te beseffen dat het deze maand dan echt gaat gebeuren. Heb er zoveel zin in!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan echt niet meer wachten op Mass Effect....
Tering, wat heb ik er zin in.
Ja, fucking hell... Na zo lang hebben moeten wachten op de opvolger van KotOR kunnen we er eindelijk aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begint hier nu ook echt te beseffen dat het deze maand dan echt gaat gebeuren. Heb er zoveel zin in!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, fucking hell... Na zo lang hebben moeten wachten op de opvolger van KotOR kunnen we er eindelijk aan beginnen.
Deze game heeft alles om mijn best game ever te worden..
*PATS*quote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Krijg bijna spijt dat ik Kotor nooit heb gespeeld danshame on me!!
OMFGquote:Op woensdag 7 november 2007 11:18 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=8513580&postcount=505
ooh meer impressies!
Dat is idd erg jammer want het is een top spel en de reden dat ik van het begin af aan hyped was over Mass Effect!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Jij krijgt zeker ook altijd goodies in World of Warcraft, omdat je 'een chick zou zijn!'.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ik denk trouwens dat ik een female character wil maken, ik kijk liever de hele tijd tegen een chick aan
Dat kan in ME ook met een femalequote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker ook altijd goodies in World of Warcraft, omdat je 'een chick zou zijn!'.
Weet niet... qua verhaal en opties is een chick heel tof, maar met roleplaying ben ik toch liever een dude. Ook omdat je dan kan flirten met al die geile ET-chicks!
WoW niet gespeeldquote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jij krijgt zeker ook altijd goodies in World of Warcraft, omdat je 'een chick zou zijn!'.
Weet niet... qua verhaal en opties is een chick heel tof, maar met roleplaying ben ik toch liever een dude. Ook omdat je dan kan flirten met al die geile ET-chicks!
Wat?????quote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Dat kan ook met chicks in ME.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Sluit me daarbij aan! Jade Empire was ook wel tof maar heb veel liever een sfi-fi stijl!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?????
JIJ NIET???????
WTF, ik dacht juist dat jij daar ook altijd zo lovend over was.. Of was dat Cho?
Anyway, KotOR is voor mij hands down de beste game van de vorige gen. Zelfs beter dan RE4, HALO, GTA etc etc.
KotOR.
.
Nee, dat was Cjo inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?????
JIJ NIET???????
WTF, ik dacht juist dat jij daar ook altijd zo lovend over was.. Of was dat Cho?
Anyway, KotOR is voor mij hands down de beste game van de vorige gen. Zelfs beter dan RE4, HALO, GTA etc etc.
KotOR.
.
Hmm, beetje laat om daar nu nog aan gaan te beginnen.quote:
Misschien heb je wel aliens met 4 armen! Vingers te over!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan ook met chicks in ME.
Lesbians FTW.
Ik raad het hem toch aan om ze nog een keer te gaan spelenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, beetje laat om daar nu nog aan gaan te beginnen.
Maar het verhaal was als prequel oneindig maal beter dan de 3 nieuwe SW films. En ook de gameplay was echt ongelooflijk goed.
Ook qua reviewcijfers was het top 5 op de XBOX geloof ik.
Ik vond de combat nooit moeilijk, ik hakte meestal er vrolijk op los met mijn lightsaber en Bastile zat iedereen te nuken met haar powers en als third party member had ik meestal ene ranged dude dacht ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Kotor op de PC vond ik echt geen fuck aan, vaag combatsysteem....
Nope, vanmorgen nog gecheckedquote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik raad het hem toch aan om ze nog een keer te gaan spelenGeloof wel dat ze op de 360 afgespeeld kunnen worden.
Kan ook gewoon aan mij liggen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 12:08 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik vond de combat nooit moeilijk, ik hakte meestal er vrolijk op los met mijn lightsaber en Bastile zat iedereen te nuken met haar powers en als third party member had ik meestal ene ranged dude dacht ik.
Het verhaal was echt geniaal iig. Ik ben ook een fervent SW fan btwquote:Op woensdag 7 november 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook gewoon aan mij liggen hoor. Ik ben een fevent SW fan, dus het lag niet aan mijn inzet iig
. Vond het er stoer uitzien allemaal.
Kotor 1 en 2 bedoel ik he, die heb ik bij mijn weten wel eens herspeeld op de 360 een tijdje terugquote:
Hmmmzzz, misschien toch nog maar eens een kans geven op de 360 dan. Kijken of het ergens goedkoop te krijgen is. Ik vond mezelf best wel een droplul omdat ik echt alles op SW gebied gespeeld hebquote:Op woensdag 7 november 2007 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het verhaal was echt geniaal iig. Ik ben ook een fervent SW fan btw.
Maar op de console speelde het heerlijk iig.
Zo waar,............. beste last-gen game,.... KOTOR was zo fucking briljantquote:Op woensdag 7 november 2007 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat?????
JIJ NIET???????
KotOR.
.
Ik had KOTOR I op de PC en II op de Xbox gespeeld, vond beiden lekker werken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmmzzz, misschien toch nog maar eens een kans geven op de 360 dan. Kijken of het ergens goedkoop te krijgen is. Ik vond mezelf best wel een droplul omdat ik echt alles op SW gebied gespeeld heb.
Laatst nog opnieuw gespeeld, evil Sith Marauder. Ik moest wel even slikken toen Atton en the Handmainden zaten te bespreken hoe ze een bepaalde gast gingen killen...dat influence systeem werkt echt bijzonder goed. Heerlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo waar,............. beste last-gen game,.... KOTOR was zo fucking briljant![]()
Heb je ze nog toevallig en wil je er vanaf?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:33 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik had KOTOR I op de PC en II op de Xbox gespeeld, vond beiden lekker werken.
KOTOR I ben ik ene CD van kwijt en KOTOR II kun je wel krijgen...OVER MY DEAD BODY. :pquote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je ze nog toevallig en wil je er vanaf?.
1 van de weinige spellen waar ik echt in zatquote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef Chocobo het volgende:![]()
die ervaring,... die muziek!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)the-old-republ_music
http://www.dailymotion.co(...)ld-republ_videogames
Groot, enorme vrijheid, diepgaand, meeslepend verhaal, heel veel planeten om te onderzoeken en je kunt alles aanpassen, wapens, armor, je voertuig en misschien ook je spaceship? maar dat weet ik niet zeker!quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm volgens mij mis ik deze hype..
iemand die me misschien kan vertellen, waarom deze game zo goed gaat worden?
zit nu namelijk alleen met CoD4 en AC in me kop
shooter of wa?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Groot, enorme vrijheid, diepgaand, meeslepend verhaal, heel veel planeten om te onderzoeken en je kunt alles aanpassen, wapens, armor, je voertuig en misschien ook je spaceship? maar dat weet ik niet zeker!
Het is gewoon een perfecte samensmelting van een film,boek en muziek dat samen komt in een game![]()
Je kunt met super veel lui een gesprek aangaan (wat nu op een nieuwe manier werkt).
Het is eerder een beleving dan dat je gewoon een spel speelt!
neem die vieze woorden niet in de mondquote:
Die was 24 uur en 1 minuut voor jouw post ook al gepost in dit topic.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef Cudles het volgende:
Hebben jullie de TV trailer al gezien?
hier linkie http://www.gametrailers.com/player/27677.html
Deze game gaat echt te goed worden.
Ja.. niet normaal. Hij is gewoon verkocht in de US terwijl er een fucking grote sticker op zit met "Don't Sell before 11/20!".quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit dan echt zijn?
Weet niet of jullie er warm of koud van worden![]()
http://cgi.ebay.com/Mass-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Tering wat vet!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja.. niet normaal. Hij is gewoon verkocht in de US terwijl er een fucking grote sticker op zit met "Don't Sell before 11/20!".
Hier word ik ook wel warm van:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb deze CE besteldquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja.. niet normaal. Hij is gewoon verkocht in de US terwijl er een fucking grote sticker op zit met "Don't Sell before 11/20!".
[ afbeelding ]
![]()
![]()
De connectie met Mass Effect snap ik alleen niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef christvs het volgende:
Lol!
Ploft hier net envelop op de deurmat...
Ik maak open zit er Stranglehold in![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkt dat ik hem hier op Fok! heb gewonnen!
Dankje fok!![]()
Lol, ik dacht dat dit het algemene 360 topic wasquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De connectie met Mass Effect snap ik alleen niet helemaal![]()
ow okequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:33 schreef christvs het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat dit het algemene 360 topic was![]()
Raar dat ze die binnenkant bij het bekend maken niet gewoon laten zien,..... had me dan veel eerder al over de streep getrokken de CE te nemen. Kan zelfs nu nog niet echt een goed plaatje vinden.quote:
Kan het bij Playasia niet vinden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef DJ_ het volgende:
is het nu al bekend of die regio vrij is ?
Je zocht op vrouwen die hun slipjes uit doen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan zelfs nu nog niet echt een goed plaatje vinden.
Ik spaar zequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zocht op vrouwen die hun slipjes uit doen?![]()
Denk dat ik de eerste keer een Vanguard ga worden. Heb je tenminste die coole powers en nog redelijk wat firepower!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Twee nieuwe filmpjes,.... beiden op hetzelfde stuk,.. beiden doen extreme coole dingen!
Adept class:
http://www.gamersyde.com/stream_5314_en.html
Vanguard class:
http://www.gamersyde.com/stream_5313_en.html
[ afbeelding ]
Denk dat goedkoop lastig gaat worden aangezien het om een zeer gelimiteerd opgave gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:32 schreef Haijo het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? Ik wil wel een goedkoop adresje weten...ME is wel een CE waard lijkt me...
75 euro zeg, denk het niet. Ik haal hem wel op bij de Mediamarkt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Denk dat goedkoop lastig gaat worden aangezien het om een zeer gelimiteerd opgave gaat.
Ik heb hem bij Xboxhome besteld en daar verkopen ze hem nog.
Niet veel verschil eigenlijk, beide doen coole stuffquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Twee nieuwe filmpjes,.... beiden op hetzelfde stuk,.. beiden doen extreme coole dingen!
Adept class:
http://www.gamersyde.com/stream_5314_en.html
Vanguard class:
http://www.gamersyde.com/stream_5313_en.html
[ afbeelding ]
Volgende week is denk ik AC en Mario week voor de retailers. ME zal toch echt pas na de 20e ergens komen denk ik.quote:Op zondag 11 november 2007 08:43 schreef Henk-B het volgende:
Nog 1 weekje en dan moeten we hem wel kunnen vinden in een of andere shop
Street Dates are meant to be broken!
Ja denk het ook wel.quote:Op zondag 11 november 2007 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgende week is denk ik AC en Mario week voor de retailers. ME zal toch echt pas na de 20e ergens komen denk ik.
Gast, je hebt nog heel je leven om te gamen.. 2 goeie games in een maand spelen is gekkenwerk en zonde.quote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel.
Hoop alleen eerder, hoewel ik ook AC en Mario ga halen, eigenlijk kan ik ze niet allemaal tegelijk spelen en lijkt het meer op verzamelen van games dan het spelen van games.
Ik wil toch echt heel veel tijd in ME steken, maar ook in die andere.
Zucht dilemma's
Opzekers dat mijn commander Sheperd een chick wordquote:
HEBBEEEEEE!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tja, dan moeten de uitgevers maar slimmer zijn lijkt me zo? Als niemand hem heeft kan niemand hem verspreiden. 1 is genoeg.quote:Op maandag 12 november 2007 10:44 schreef Henk-B het volgende:
OMG the warezhoeren kunnen hem alweer spelen!
Anders zijn de reviews niet op tijd he. Er zitten gewoon corrupte journalisten bij.quote:Op maandag 12 november 2007 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dan moeten de uitgevers maar slimmer zijn lijkt me zo? Als niemand hem heeft kan niemand hem verspreiden. 1 is genoeg.
Nee ik ook niet... doosje met het spel er in is net zoveel waard voor mij!quote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef -CRASH- het volgende:
Ik sta er echt niet op te springen op de LE
Ik ken zowiezo niemand die op zijn spellen springt hoor! Vind het een rare gang van zakenquote:Op maandag 12 november 2007 23:36 schreef -CRASH- het volgende:
Ik sta er echt niet op te springen op de LE
quote:Op maandag 12 november 2007 20:35 schreef Un4 het volgende:
Nog meer LE opgeilerij: http://blog.wired.com/games/2007/11/unwrapped-mass-.html
Nog meer LE opgeilerij: http://blog.wired.com/games/2007/11/unwrapped-mass-.html
altijd leukquote:join now and enter to win 50.000 MS points !!
Oh dan ga ik hier ook alvast naar de winkel.. "de concurrentie verkoopt hem al... in Amerikaquote:Op woensdag 14 november 2007 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb net een vriend van me gesproken uit USA.. En schijnt dat het echt een leuke game is.
hij werkt in een gameshop, en verkochten hem nog niet. Maar zijn dit nu wel gaan doen vanwege dat de concurrentie de game al wel verkoopt.
Yup, zit al te kijken of ik misschien toch niet mn pas aangeschafte GH2 set moet verpatsen voor deze game... Mn eerste RPG ooit...ben benieuwd!! Krijg heimwee naar Wing commander 3 als ik dit zo zie....En dat spel speel ik nog steeds op een oude 486 DX.quote:
Wtf hoezo je 1e RPG ooit? En Mass effect is wel een vrij diepe dus of het dan wat voor je is?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Yup, zit al te kijken of ik misschien toch niet mn pas aangeschafte GH2 set moet verpatsen voor deze game... Mn eerste RPG ooit...ben benieuwd!! Krijg heimwee naar Wing commander 3 als ik dit zo zie....En dat spel speel ik nog steeds op een oude 486 DX.
De hele space setting bevalt me wel, vooral omdat ik zelf ook graag "space"(flauw grapje, ik weet het...)
hoezo voorbij komen?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zag net al een torrent voorbij komen......Hang the fuckers!!
Collega stuurde link met een big smile...quote:Op woensdag 14 november 2007 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hoezo voorbij komen?
je zoekt zoiets toch zelf op?
Ik zou het gewoon doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben zó jaloers op jullie [ afbeelding ] Ik zou bijna een 360 ervoor kopen. Bijna...
Dat is allang opgelost.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb geen HD-ready tv, dus dat gaat het een beetje een duur geintje worden.
En al dat gezeik met die 360's die kapot gaan maakt me nou ook niet echt warm.
Nehh, ik wacht wel op de PC-versie![]()
Jij gaat toch ook volgende week naar Okkervil? Zoek me even op en ik overtuig je wel dat je een 360 moet kopen! (ME komt op dezelfde dag als t concert)quote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb geen HD-ready tv, dus dat gaat het een beetje een duur geintje worden.
En al dat gezeik met die 360's die kapot gaan maakt me nou ook niet echt warm.
Ahh, wanneer was het ook alweer Sint Juttemis?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie het al op je grafsteen staanquote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Teringquote:Op donderdag 15 november 2007 12:24 schreef Bastard het volgende:
Nieuw gameplay filmpje
Godver.......... echt uren en uren en uren spelen dit![]()
Even gniffelen inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2007 23:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tering![]()
Moest je weer lachen bij dat hoofd van die alien
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:48 schreef -CRASH- het volgende:
Zo ik heb ME maar gereseveerd vandaag
[..]
Ik zie het al op je grafsteen staan
..." hier rust skippybal "...
Nehh, ik wacht wel op de PC-versie
van Mass Effect
![]()
Volgens mij moest je wel haast naar de wc toen je dit schreefquote:Op vrijdag 16 november 2007 02:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ik had toch maar besloten om deze te bestellen, rond maandag/dinsdag moet ik hem binnen hebben.
kans zit er wel dik in dat douane niet lief gaat doen, denk dat dikke bruine pakketjes gaan opvallen
(ik bedoel dus niet iets anders![]()
)
Waarschijnlijk zal deze special zich ook op de 'Collectors Edtion' bevinden?quote:...Tune in Tuesday, Nov. 20, when the Sci Fi Channel celebrates the launch of Mass Effect with a 30-minute special debut, entitled Sci vs. Fi: Mass Effect. The show features in-depth information about the game, exclusive interviews, and exciting, behind-the-scenes footage...
ik zei dus, iets andersquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij moest je wel haast naar de wc toen je dit schreef![]()
,............................... zoveel zin in!!quote:Op maandag 19 november 2007 09:23 schreef =HellFire= het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sinds vrijdag MASS EFFECT LIMITED EDITION heb (via MS)?.
Mass Effect is alles wat ik gehoopt had! Okee, het spel zit absoluut niet zonder minpunten: het heeft framedrops (en in twee gevallen was het te erg), het heeft ook texture-popups, het kan misschien iets te combat gericht zijn voor de non-shooter-fan en het ontdekken van het universum valt tegen: zoveel te bezoeken valt er nou ook weer niet... maarrrr O O O WAT EEN SPEL is het voor de rest.
Die muziek, die graphics, die animaties van Shepard, zo cool. En wat te denken van de converstatios, damn!!!!Het is echt een space-opera, a la Star Wars, met wat Star Trek-trekjes. Verwacht qua gameplay een Knights of the Old Republic, gemixt met een soort van Gears of War combat systeem. Als je dat tof vindt, dan hoef je geen andere RPG meer te zoeken. GAAT DAT SPELEN!
Review volgt later.
dat enthousiasmequote:Op maandag 19 november 2007 09:23 schreef =HellFire= het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sinds vrijdag MASS EFFECT LIMITED EDITION heb (via MS)?.
Mass Effect is alles wat ik gehoopt had! Okee, het spel zit absoluut niet zonder minpunten: het heeft framedrops (en in twee gevallen was het te erg), het heeft ook texture-popups, het kan misschien iets te combat gericht zijn voor de non-shooter-fan en het ontdekken van het universum valt tegen: zoveel te bezoeken valt er nou ook weer niet... maarrrr O O O WAT EEN SPEL is het voor de rest.
Die muziek, die graphics, die animaties van Shepard, zo cool. En wat te denken van de converstatios, damn!!!!Het is echt een space-opera, a la Star Wars, met wat Star Trek-trekjes. Verwacht qua gameplay een Knights of the Old Republic, gemixt met een soort van Gears of War combat systeem. Als je dat tof vindt, dan hoef je geen andere RPG meer te zoeken. GAAT DAT SPELEN!
Review volgt later.
Dat hoop ik maar. Kreeg vandaag te horen dat er misschien problemen met de levering zijn....quote:
Hoop het voor jou! Morgen heb ik amper tijd om em te kopen, laat staan spelen, dus wordt het meer donderdag voor mij!quote:
Nee maar misschien wel morgen, status bij bol.com staat nu op 'wordt verwerkt', gaat om de LE.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef bigore het volgende:
Heeft iemand um al?
Ik kreeg de LE vandaag al, heb gelijk iets van 8 of 9 uur gespeeldquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kreeg de LE vandaag al, heb gelijk iets van 8 of 9 uur gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |