Heb je kaarten voor AZ-uit?quote:Op maandag 17 september 2007 10:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zagreb, ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten. In de Kroatische competitie doen ze het prima. 8 wedstrijden gespeeld en 24 punten. Zal dus erg moeilijk worden donderdag.
Tegen az heb ik er alle vertrouwen in dat we gaan winnen.
Zwaar en duur idd..maar des te mooier als we 6 of 4 punten pakken!quote:Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, ik had mazzel.
Wordt een zware en dure week met Dinamo Zagreb-uit én AZ-uit, hoop echter dat het ook een leuke week wordt!
Volgens mij is Ajax eerst live bij de NOS, en daarna Heerenveen. RTL zal AZ en Groningen/Twente wel hebben?quote:Op maandag 17 september 2007 10:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga je naar Zagreb Montana?
Hoe laat begint die wedstrijd donderdag trouwens? En wordt het live uitgezonden? Las net in het az-topic dat van hun wedstrijd alleen de tweede helft live wordt uitgezonden.
Neemt hij jou toch ook mee, kun jij links en PLAE@ rechtsquote:Op maandag 17 september 2007 10:43 schreef Sethje het volgende:
Zorg wel dat jehet gewicht goed verdeeld dan
Wordt sowieso een hele wereldreis via België en Slovenië! Kijken of ze in Zagreb nog een paar Praag-achtige kroegen/clubs hebben, zal vast goedkomen!quote:
Ze beginnen met ons aller Ajax.. daarna komt Heerenveen.. en daarna komt de samenvatting van de eerste helft van AZ plus live de tweede helft..quote:Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax eerst live bij de NOS, en daarna Heerenveen. RTL zal AZ en Groningen/Twente wel hebben?
Miskoopquote:Op zondag 16 september 2007 08:53 schreef koningdavid het volgende:
Luque: 4,5 Liet niks, maar dan ook niks zien.
Vroeger misschien, hij is nu over the hillquote:Op maandag 17 september 2007 11:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is Luque niet gewoon de ideale 4-4-2 spits?
Jij bent een natuurtalent. Dat jij dat al kan zien na 2 wedstrijden! Hebben ze je nog niet gevraagd om in het bestuur te komen?quote:
Zo gek was het toch niet wat die verteldequote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vroeger misschien, hij is nu over the hill
Jaakke gisteren trouwens bij studio voetbal, misschien al besproken hier. Hij had weer gladde praatjes, maar Borst had m.i. gelijk. Uitzending staat wel op uitzendinggemist.nl
Sterker nog ik wist het al voor ze hem kochten!quote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij bent een natuurtalent. Dat jij dat al kan zien na 2 wedstrijden! Hebben ze je nog niet gevraagd om in het bestuur te komen?
Opzich heb je gelijk hoor. Maar je verwacht van zo'n speler toch wel een beetje iets te kunnen laten zijn na maar 2 wedstrijden. Het is niet alsof ie meteen tegen de beste verdedigers van de wereld staat. Dat zijn team kut speelt is hem niet aan te rekenen, maar een totaal onzichtbare rol voor zo'n gelauterde (nou jaquote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij bent een natuurtalent. Dat jij dat al kan zien na 2 wedstrijden! Hebben ze je nog niet gevraagd om in het bestuur te komen?
Hij heeft volgens mij geen idee wat er speelt onder de fans.quote:Op maandag 17 september 2007 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo gek was het toch niet wat die vertelde![]()
Nou.. Jaakke is altijd een beetje voorzichting in zijn uitspraken.. (vooral over de koorknapen toenquote:Op maandag 17 september 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vroeger misschien, hij is nu over the hill
Jaakke gisteren trouwens bij studio voetbal, misschien al besproken hier. Hij had weer gladde praatjes, maar Borst had m.i. gelijk. Uitzending staat wel op uitzendinggemist.nl
Daar kunnen wij niet over oordelen. We hebben het altijd wel over Mickey Mouse competitie, maar Stam zei ook al dat het niveau van de eredivisie hoger ligt dan men denkt.quote:Op maandag 17 september 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk hoor. Maar je verwacht van zo'n speler toch wel een beetje iets te kunnen laten zijn na maar 2 wedstrijden. Het is niet alsof ie meteen tegen de beste verdedigers van de wereld staat.
Voor mij niet. Want als het aan mij had gelegen had ie nu nog niet eens gespeeld. Eerst maar eens 100% op conditie komen. Aan z'n loopacties valt wel te zien dat ie een goed inzicht heeft en echt wel wat kan. Ik geef 'm de tijd.quote:Dat zijn team kut speelt is hem niet aan te rekenen, maar een totaal onzichtbare rol voor zo'n gelauterde (nou ja) speler is op zijn zachtst gezegd vreemd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |